برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

وسایل جانبی باشگاه بدنسازی

به محصولات این کارخانه امتیاز دهید
4/5 - (2 امتیاز)

این مهم است که ورزشکاران یک باشگاه بدنسازی وسایل اصلی و ایستگاه های مکانیکی و هوازی باشگاه را مورد و توجه قرار می دهند و در مقام مقایسه با دیگر باشگاه ها قرار می دهند و این توجه هم بحق منصفانه است اما باید دقت کنیم که بسیاری از وسایل جانبی یک سالن بدنسازی هم میتواند کیفیت تمرین را بالا ببرد و باعث دلگرمی و وفاداری بدنسازان یک سالن بدنسازی میشود وسایلی که شاید بیشتر از وسایل اصلی استفاده میشوند اما کمتر به چشم می آیند مثل دمبل، هالتر، صفحه های وزنه، طناب ها، گیره هالتر توپ های مدیسن بال جلیغه های وزنه دار، بتل روپ، دمبل بانوان، تی ار ایکس و توپ های فیتنس.

اگر سالنی در خود از تجهیزات کامل بدنسازی و این وسایل جانبی استفاده کند به تنهای شاید تعداد تنوع حرکات ورزشی در رشته های بدنسازی فیتنس و پرورش اندام را دو برابر خواهد نمود.

قابل ذکر است که ورزشکاران امروز به غیر از حرکات اصلی علاقه زیادی هم به حرکات حاشیه و جدید دارند که خود میتواند نتیجه تمرین را نیز سریعتر و کاملتر نماید.

اگر شما مدیر و یا مربی یک سالن و باشگاه بدنسازی بانوان یا حتی باشگاه بدنسازی آقایان هستید به غیر از اینکه باید برای این کار آموزش ببینید باید بدانید که بهترین تجهیزات و جدیدترین آنها چیست و باید چگونه آنها را تهیه نمایند در زیر لینک آلبوم این وسایل قابل دسترسی است.

 

تجهیزات دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دستگاه بدنسازی دارید؟
مکالمه را شروع کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم

درج آگهی بدنسازی