برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت دای ماتیز DYMATIZE

امتیاز دهید
1/5 - (2 امتیاز)

شرکت دای ماتیز DYMATIZE در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد و یکی از پیشروهای صنعت مکمل با بالاترین کیفیت در جهان می باشد. این شرکت در بیش از ۵۰ کشور در جهان عرضه می شود.

ایمنی و کیفیت

تولید ایمن ترین، با کیفیت ترین و اثربخش ترین محصول برای همه بسیار مهم می باشد. آنها میگویند در حقیقت روشی که ما کیفیت محصول را تضمین می کنیم این است که همه مواد خام و محصولات آماده شده را به مدت ۳ روز قرنطینه می کنیم و همزمان مقوی بودن و خالص بودن آنها چندین مرتبه در آزمایشگاه میکروبیولوژی کنترل کیفیت تست می شود تا بالاترین استاندارد ممکن را به بازار عرضه کنیم. به همین دلیل ما باور داریم دای ماتیز DYMATIZE یکی از مستقل ترین برند مورد آزمایش مکمل های ورزشی در جهان می باشد.

ساخته شده در مرکز داروسازی خود شرکت

علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت و سالم، روشی دیگری که آنها را از بقیه رقبا متمایز می سازد تولید محصولات و ساخت پودرها و نوشیدنی ها در مرکز اصلی شرکت می باشد. تمامی تجهیزات تولید، سه آزمایشگاه تحقیق و توسعه جداگانه و چهار آزمایشگاه کیفیت کنترل همگی در خود محل شرکت قرار گرفته اند. ما حتی آزمایشگاه طعم سازی خودمان را داریم. در حالیکه سایر شرکت ها طعم مکمل ها را از شرکت های دیگر خریداری می کنند ما خودمان طعم ها را میسازیم.

ما متعهد به ارائه بالاترین کیفیت مکمل برای ساخت بهترین بدن بدنسازی می باشیم.

زمانیکه محصول دای ماتیز DYMATIZE را خریداری می کنید بدون شک یکی از بهترین محصولات را خریداری نموده اید.

انواع مولتی ویتامین ورزشی انواع کراتین و انواع امینو اسیدها از جمله تولید این شرکت مکمل سازی میباشد تجربه آنها در تولید مکمل های متنوع و بسته بندی های شکیل از جمله امتیازات آنهاست.

نمایندگی های فوق العاده فعال آنها در کشورهای جهان خرید را برای مشتریان به گونه ای راحت نموده که شاید کمتر شرکتی در سطح جهان بتواند به این امتیاز دست یابد.

 

دیگر شرکت ها

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی