برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت کبری COBRA LABS

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت کبری COBRA LABS در سال ۲۰۱۰ با آغاز به کار اصلی فروش مکمل های قبل از تمرین تاسیس شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان مکمل قبل از تمرین است. از همان ابتدا تمرکز شرکت بر روی کار با بهترین سازنده ها و بالاترین کیفیت مواد تشکیل دهنده برای تولید مکمل های درجه یک جهانی بوده است.

تعهد ما برای بهترین بودن در بازارها و قلمروهای جدید در کل جهان باقی خواهد ماند. محصولات COBRA LABS در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان موجود می باشد.

چند نمونه از محصولات مشهور کبری COBRA LABS شامل:

The Curse ،The Ripper و Shadow-X می باشند.

این شرکت در نمایشگاه های بزرگ جهانی در چند سال اخیر غرفه ویژه و ثابتی اختیار کرده است که شامل نمایشگاه های مستر المپیا، body power انگلستان و FIBO در کلن آلمان می باشد.

محصولات COBRA LABS

SHADOW-X: مکملی برای تسکین درد عضلات می باشد. یک پودر قبل از تمرین است که برای کسانی که تمرینات سفت کننده شدید انجام می دهند استفاده می شود.

THE RIPPER: چربی سوز قوی برای ورزشکاران می باشد.

این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان مکمل قبل از تمرین است. از همان ابتدا تمرکز شرکت بر روی کار با بهترین سازنده ها و بالاترین کیفیت مواد تشکیل دهنده برای تولید مکمل های درجه یک جهانی بوده است.

تعهد برای بهترین بودن در بازارها و قلمروهای جدید در کل جهان باقی خواهد ماند. محصولات COBRA LABS در حال حاضر در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان موجود می باشد.

همه محصولات این شرکت در آزمایشگاه های FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) با کیفیت بالا و با بالاترین استاندارد تایید شده اند. همچنین محصولات این شرکت دارای تاییدیه GMP می باشند. تیم تحقیقاتی شرکت کبری COBRA LABS از برجسته ترین پزشکان و دانشمندان در زمینه بهداشت، ورزش و علوم تغذیه و علم تمرین تشکیل شده است.

مکمل های خاص قبل تمرین از بهترین تولیدات و ابتکارات خوب این شرکت محسوب میشود.

 

دیگر شرکت ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی