برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

گزارش مسابقات بدنسازی قهرمانی اسیا ۲۰۱۱ (۳)

وقتی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران با اقتدار کامل و با فاصله امتیازی بسیار توانست در رقابت های آسیایی تایلند به مقام قهرمانی برسد، دیگر همگان اذعان داشتند که عرصه آسیا برای دلاور مردان ایرانی هر چه کوچک تر شده است.

ملی پوشان پر افتخار کشورمان از همان ابتدای رقابت های تایلند کار خود را برای رقابتهای جهانی مالزی آغاز کردند، رقابت هایی که قرار است اواخر آبان ماه در کوالالامپور برگزار شود و تیم ایران نیز به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی آن به حساب می آید.

حاج حسین

رابطه ملی پوشان و برخی از مسئولان کاروان ایران یا حسین الصفار اماراتی رئیس جدید تشکیلات آسیایی این رشته به قدری نزدیک و صمیمی بود که او را در مجامع به نام حاج حسین صدا می کردند و نکته جالب توجه هم اینکه حاج حسین از این موضوع استقبال می کرد.

– رستوران ۲۴ ساعته

مسئولان برگزار کننده رقابت های تایلند برای آنکه ورزشکاران به لحاظ غذایی با مشکل روبرو نشوند، یک رستوران رژیمی ۲۴ ساعته را در داخل هتل محل اقامت تیم ها پیش بینی کرده بودند تا ورزشکاران بتوانند در هر زمان که احساس گرسنگی کردند از آن استفاده کنند.

– اشتباه در برنامه ریزی

برنامه اولیه مسابقات بدنسازی قهرمانی اسیا که توسط میزبانان تایلندی به تیم داده شد، با مسائل و مشکلاتی مواجه بود که این موضوع در همان ابتدای کار توسط ناصر پور علی فرد، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به اطلاع مسئولان برگزار کننده رسید تا آنها در کوتاهترین مدت زمان ممکن برنامه خود را تصحیح و آن را در اختیار تیم ها قرار دهند.

– تقاضا از ایران

مسئولان فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در تایلند تلاش بسیاری داشتند تا بلکه بتوانند رقابت های جهانی سال ۲۰۱۲ این رشته را در ایران برگزار کنند. آنها به نیکی از رقابت های آسیایی تهران یاد کرده و اعتقاد داشتند که ایران می تواند یکی از بهترین میزبانان رقابت های جهانی این رشته باشد.

– شام آخر

میزبانان تایلندی در شب پایانی مسابقات جشن باشکوهی را برای تیم های شرکت کننده در رقابت های آسیایی در محل هتل TWIN TOWERZ تدارک دیده بودند و جالب اینکه در این مراسم به جز قهرمانان و مسئولان تیم های شرکت کننده، افراد متفرقه نیز حضور داشتند.

– قورمه سبزی

در شرایطی که در میهمانی پایانی رقابت ها، میزبانان تایلندی تدارک بسیاری را به لحاظ غذایی دیده بودند، اما خیلی از ایرانی ها ترجیح دادند که تنها از برنج و قورمه سبزی آن مراسم استفاده کرده پس از چند روز شکم سیری از عزا در آورند. نکته جالب توجه اینکه بوی قورمه سبزی ایرانیان حسابی خیلی ها را وسوسه کرده بود.

– گروه های موفق

همراهان تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام که برای تشویق حمایت از این تیم راهی تایلند شده بودند، در آنجا گروه های موفقی را تشکیل داده بودند. محمد امین محمد پرست، محمد عبادی و حجت برزگر ۳ نفری بودند که هرگز از هم جدا نمی شدند.

فرزام میعاد و ایوب هاشمی هم برای لحظه ای تحمل دوری یکدیگر را نداشتند. ضمن اینکه علیرضا عبادی و محمد و علی دهقانی نیز نفراتی بودند که در همه جا با هم دیده می شدند تا مشخص شود ایرانی ها کار تیمی را خوب بلد هستند.

– علاقه مندان به فوتبال

بسیاری از همراهان تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران در تایلند، ضمن اینکه اخبار این تیم را به دقت دنبال می کردند، نیم نگاهی هم به لیگ فوتبال ایران و بازی های آن داشتند. پرسپولیسی ها در تایلند وقتی متوجه شکست استقلال در مقابل ملوان شدند، حسابی برای طرفداران آبی رجزخوانی کردند.

– تلاش تایلندی ها

تایلندی ها خیلی تلاش کردند تا بلکه بتوانند به واسطه میزبانی خود، قهرمانی رقابت ها را به دست آورند، اما آمادگی خوب ورزشکاران ایرانی سبب شد تا آنها از همان روز اول قید قهرمانی را زده و برای کسب عنوان دومی، مسابقه دهند.

– فروشگاه لباس

تی شرت یاد بود و رقابت های آسیایی تایلند، یکی از مواردی بود که خیلی ها به دنبال تهیه و خرید آن بودند و در همان روز اول وقتی تایلندی های میزبان متوجه این موضوع شدند، فروشگاهی را در گوشه سالن محل برگزاری مسابقات در نظر گرفتند تا حسابی جیب طرفداران این رشته را خالی کنند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی