برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

۱۰خبر مهم این هفته دنیای بدنسازی پرورش اندام

۲۳ دیماه ۱۳۹۶

شیراز: میزبان مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور

در پی پیشنهاد هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس و نظر مساعد فدراسیون، شیراز به عنوان میزبان مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور انتخاب شد.

بر این اساس، رفابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی باشگاه های کشور طی روز های ۹ تا ۱۱ اسفند ماه در استان فارس و شهرستان شیراز برگزار خواهد شد.

این مسابقات از آن جهت اهمیتی مضاعف دارد که نفرات برتر آن اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ راه می یابند.

آخرین دیدار با کوین روی صحنه

کوین لورون ۵۳ ساله، سال گذشته و پس از ۱۲ سال غیبت از رفابت ها در مسابقات مسترالمپیا شرکت کرد. اگر چه کوین نتوانست در مستر المپیای ۲۰۱۶ عنوانی کسب کند اما با این سن و سال و با اراده ای پولادین، بازگشتی تحسین برانگیز داشت و در  آن سال تمام توجهات را پس از قبل هیت به خود جلب کرد و حتی باعث شد انگیزه در قهرمانان دیگری همچون فلکس ویلر به وجود آید.

کوین حالا قصد دارد تا اواخر اسفند ماه امسال در مسابقات آرنولد کلاسیک استرالیا و در کنار بدنسازان سر شناسی چون دنیس دلف، ویلیام بوناک، سدریکمک میلان و رولی وینکلار مسابقه دهد. طرفداران کوین بی صبرانه منتظرند تا ببیند در یک سال و تیم گذشته او چقدر پیشرفت بدنی داشته است.

گفته می شود این آخرین مسابقه کوین لورون بعد از بازگشت مجدد است و بعد از آرنولد کلاسیک استرالیا، کوین برای همیشه اعلام باز نشستگی می کند.

مُزدصبر زیادی

محمد زیادی پس از دو سال غیبت اجباری از مسابقات سر انجام توانست در تونس طلایی شود. او در اولین حضورش در مسابقات فیزیک کلاسیک طلایی شد. رقابت های شرو کلاسیک هندوستان شاید مقصد بعدی او باشد. زیادی عضو تیم ورزشی اپتیمم است و تحت حمایت شرکت راک دارو در مسابقات شرکت می کند.

محمد زیادی در سال های گذشته یک بار به علت عدم اعزام تیم ملی بادی کلاسیک و یک بار هم به دلیل عدم صدور روادید از حضوردر رقابت های بین المللی باز مانده بود حالا مزد صبر خود را گرفت.

سناتور قهرمان پرس سینه چهارمحال و بختیاری شد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان چهار محال و بختیاری از برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه در شهرستان شهرکرد خبر داد وگفت: این رقابت ها با حضور ۲۰۴ ورزشکار از سراسر استان برگزار شد.

اسداللّه عزیزیان گفت: در رده سنی نوجوانان آبتین فارسان با ۵۱ امتیاز قهرمانی را از آن خود کرد وامین فرخشهر و قصر فرخشهر به ترتیب با ۴۳ و ۴۱ امتیاز مقام دوم و سوم را بدست آوردند.

در رده سنی  جوانان المپیک فارسان با ۵۷ امتیاز، پوریای ولی فارسان با ۵۴ امتیاز وایلیا فرخشهر با ۱۹ امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

سناتور شهرکرد با ۵۵ امتیاز، امین فرخشهر با ۴۴ امتیاز و قصر فرخشهر با ۳۷ امتیاز مقام اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را به دست آوردند. همچنین انرژی شهر کرد با ۴۵ امتیاز، امین فرخشهر با ۴۲ امتیاز و فجر شهرکرد با ۲۴ امتیاز در رده سنی پیشکسوتان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رقابت دشوار غفار نژاد در استرالیا

جعفر غفار نژاد در اولین حضورش در مسابقات حرفه ای قصد دارد در دسته سنگین وزن آرنولد کلاسیک استرالیا شرکت کند. در حال حاضر دعوت نامه او صادر شده و حالا می بایست برای روادیدسفر به استرالیا اقدام کند. غفار نژاد رقابت های دسته۲۱۲ پوندی ها (کمتر از ۹۶- کیلو) را هدف قرار داده اما مسابقات پرورش اندام آرنولد کلاسیک استرالیا در یک دسته وزنی آزاد برگزار می شود و او باید به ناچار با حریفانی سنگین وزن تر روی صحنه رقابت برود.

اگر جعفر غفار نژاد عازم استرالیا شود در این مسابقه با بدنسازانی چون رولی وینکلار، دنیس ولف، ویلیام بوناک،کوین لورون، هیده تدا یاما گیشی، جاناتان دلاروسا، سدریک مک میلان،استیو کوکلو، آکیم ویلیامز، فرداسمالز، سمپیرس، لوک ساندو، لیونل بیکه، ناتان ویلیامسون و دارین اونیکاوا رقابت خواهد داشت.

برنز گرامی با یک ماه آماده سازی

در جریان رقابت های فیزیک کلاسیک تونس، صادق گرامی در دسته دوم توانست صاحب مدال برنز شود. او در کمتر از یک ماه برای این مسابقات آماده شد و در رشته های بدنسازی این یعنی پذیرفتن ریسک بالا. صادق گرامی در رقابت های آرنولد کلاسیک آفریقابه علت افرایش وزن نتوانست در دسته بادی کلاسیک رقابت کند و مجبور به حضور دررقابت های پرورش اندام آن مسابقات شد. عطش رقابت در فیزیک کلاسیک باعث شد صادق گرامی مسابقه تونس را یک فرصت بداند و با پذیرفتن ریسک بالای آن ، در مدت کوتاهی برای این مسابقات آماده شود. لازم به ذکر است رقابت های شرو کلاسیک هندوستان بیست و یکم بهمن ماه برگزار می شود و این  فرصت مناسبی است برای صادق که در مدت چهل روز باقیمانده بتوانند به شرایط ایده آل خود برسد. گرامی عضو تیم ورزشی بایوتک است و تحت حمایت شرکت کیمیا مکمل آراد در این مسابقات شرکت کرد.

دو کارت حرفه ای در جیب لکزایی

اورالی تونس پاداش لیاقت و اراده حمید لکزایی بود. او پس از ناکامی برای حضور در رقابت های مستر المپیای آماتوری اسپانیا دست از تلاش نکشید و در هندوستان و سپس در دوبی ماسل شو شرکت کرد و در هر دو رقابت طلایی شد  با این عناوین او کارت حرفه ای NPC را هدف قرار داده بود تا اینکه در تونس توانست به این عنوان دست یابد لکزایی پیش از این هم یک بار عنوان اورالی را در رقابت های آسیایی سال گذشته تجربه کرده بود.

قهرمانان پاورلیفتینگ فارس معرفی شدند

مسابقات قهرمانی  پاورلیفتینگ فارس یرگزار شد رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان فارس از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ آقایان قهرمانی باشگاه های استان فارس به میزبانی شیراز خبر داد. محمد علی فرهنگ مهر گفت: مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ استان فلرس با حضور ۱۰۴ ورزشکار از سراسر استان برگزار شد. در پایان این دوره از رقابت ها در رده سنی جوانان تیم های باشگاهی فرد و خشایار هر دو از شیراز مقام های اول و دوم تیم شهرستان نی ریز مقام سوم را کسب کردند. رئیس هیات بدنسازی استان فارس اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان تیم های باشگاهی امام حسن (ع) و زند هر دو از شیراز اول و دوم و تیم شهرستان صفا شهرسوم شدند.

باز هم تهران باز هم سالن آوینی

مسابقات بدنسازی حوزه ای تهران از این هفته آغاز شد و از این هفته تا اواخر بهمن ماه به تناوب، رقابت های حوزه ای استان تهران را در مناطق مختلف شاهد خواهیم بود. طبق اعلام هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، مسابقات قهرمانی استان طی روز های ۳ و ۴ اسفند ماه برگزار خواهد شد و همچون دوره های اخیر، باز هم سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن، میزبان این مسابقات خواهد بود.

رونمایی از کاندیداهای نهایی ریاست فدراسیون بدنسازی

گفته می شود طی یکی دو روز آینده فهرست نهایی کاندیداهای ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعلام خواهد شد.

درثبت نام اولیه ۱۴ نفر برای ریاست فدراسیون اعلام آمادگی کرده بودند که میان آن ها، یکی دو نفر از چهره های مطرح، قبل از اینکه صلاحیت ها اعلام شود، از کاندیداتوری انصراف داده اند.

منبع:بشیر

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی