آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

نان صنعتی یا ماشینی که در حال حاضر دولت و وزارت بازرگانی از آن حمایت می‌ کنند باید از ویژگی هایی برخوردار باشد که اطمینان دارم مسئولین نیز به آن معتقدند.

نان های جدید صنعتی باید در مقیاس انبوه و با ماشین های مدرن و در شرایط کاملاً بهداشتی تهیه شوند و تلاش تولید کنندگان باید این باشد که تنوع را در تولید نان نیمه حجیم و مسطح که قطعاً بیشتر مشتری خواهد داشت رعایت کنند.
این نان ها کاملاً از خمیر ورآمده و تخمیر شده تولید می‌ شوند و در جذب املاح دوظرفیتی مشکلی بوجود نخواهند آورد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

چگونه غذا می خورید؟

تغذیه تاثیری شگرف بر سلامت جسمی و روحی ما دارد. تحقیقات اخیر مشخص کرده است مصرف چربی‌های ترانس و اشباع نه تنها می‌توانند عامل ابتلا به ناراحتی‌های قلبی باشند بلکه خطر ابتلا به افسردگی را هم بالا می‌برند.

تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران اسپانیایی روی عادات غذایی ۱۲ هزار و ۵۹ فرد دانشگاهی نشان داده است افرادی که چربی‌های ترانس زیاد مصرف می‌کنند ۵۰ درصد بیش از سایرین در معرض افسردگی قرار دارند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

داشتن شکمی تخت

این روزها شکم بزرگ مشکل خیلی‌ ها شده و زن و مرد و کودک و نوجوان هم نمی‌شناسد. چربی‌ های دور شکم دلایل متعددی دارد که تغذیه نا مناسب و عدم تحرک از مهم‌ترین آن‌هاست.

اگر می‌خواهید شکم تختی داشته باشید باید مواد غذایی حاوی چربی‌های اشباع نشده‌ که ما به آن‌ها چربی‌های خوب می‌گوییم میل کنید. البته معنی حرفمان این نیست که با صِرف خوردن یک ماده‌ غذایی شکمتان تخت تخت می‌شود. منظورمان این است که مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده مونو توانایی این را دارند چربی‌های دور شکم را کاهش دهند.
برای رسیدن به شکمی تخت لازم است برنامه‌ی زندگی‌تان را کمی تغییر دهید. از مواد غذایی که در این مقاله اشاره می‌شود غافل نشوید و کمی ورزش کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

در این مقاله مطالبی درباره ی فواید و ضررهای تردمیل آورده ایم.

به‌ دلیل فشاری که در هنگام دویدن یا پیاده‌روی به پاها وارد می‌شود، افرادی که پایشان آسیب دیده است یا مفاصل آنها خشک است، ورم دارد، یا درد می‌کند، نباید بر روی تردمیل پیاده‌ روی کنند. بنابراین تردمیل برای تمامی افراد دیگر مناسب است.
حتی افرادی که بیماری‌های قلبی دارند نیز می‌توانند ازتردمیل استفاده کنند؛ البته قبل از شروع ورزش با تردمیل، حتما باید با پزشک‌ شان در مورد حداکثر شدت دویدن و ضربان قلب مجاز مشورت کنند. تردمیل حتی می‌تواند برای بازتوانی افرادی‌ که دچار سکته مغزی و در نتیجه ضعف عضلات شده‌اند هم ‌مورد استفاده قرار گیرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تناسب ‌اندام یا سلامتی که از راه فعالیت ‌ها و تمرینات هوازی به دست می‌آید را تناسب‌ اندام هوازی می‌نامند. واژه هوازی (ایروبیک) صفتی است که معمولاً به چیزی که به هوا نیاز دارد مرتبط است.

بعد از تعریف تناسب‌ اندام هوازی می‌توانیم به سراغ اطلاعات مربوط به تمرینات و تست‌های آن برویم. با افزایش بیماری‌های قلبی-عروقی در دنیای مدرن امروز، نیاز به مراقبت بیشتر از تناسب ‌اندام هوازی خود امر مهمی است. فعالیت‌های مختلف که تحت تمرینات قلبی-عروقی دسته‌ بندی می‌شوند شامل دویدن، شنا کردن، دوچرخه‌ سواری و امثال این می‌شود. این تمرینات (و شدت، تکرار و طول ‌مدت آنها) باید برحسب سطح تناسب ‌اندام فرد انجام گیرد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

عضلانی تر کردن پائین تنه

تمرین شماره ۱: فشار روی پا

در دستگاه فشار پا، پاهایتان را روی صفحه طوری که ران ها از هم جدا باشند باز نگه دارید. پنجه ها کمی به سمت بیرون متمایل باشند. صفحه را پایین بیاورید تا جایی که زاویه زانوهایتان ۹۰ درجه شود. صفحه را دوباره به بالا بکشید تا پاهایتان تقریباً صاف شوند. زانوهایتان را قفل نکنید. این حرکت را برای ۳ یا ۴ ستِ ۸ تا ۱۲ تایی تکرار کنید. برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد، سعی کنید هر پا را جداگانه انجام دهید.

پایین تنه را با یک تمرین تک پا پرورش دهید