برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

کارخانه دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

کارخانه دستگاه بدنسازی tuffstuff پنج دهه پیش در سال ۱۹۷۱در چینو، کالیفرنیا تاسیس و به عنوان پیشرو دستگاه های بدنسازی خانگی و تجاری با کیفیت شناخته شد.  تا به امروز تنها شرکت تولیدی دستگاه های بدنسازی در ایالات متحده می باشد. که توانایی تولید دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی با بالا ترین استاندارد های جهانی را دارد. در حالیکه اکثر رقبای تاف استاف فقط فروشنده هستند و چیزی را طراحی یا تولید نمی کنند. بازار تولیدی و مصرفی دستگاه های بدنسازی را می توان به تیم تاف استاف اختصاص داد.

شرکت tuffstuff_تاف استاف

از سال ۱۹۷۱ شرکت tuffstuff در حال توسعه، طراحی و پیشرفت با بالاترین استاندارد های جهانی می باشد. این کارخانه برای تولیدات خود از مواد اولیه تا محصول نهایی از تجهیزات و مهندسی خود استفاده می کند. در حالیکه اکثر شرکت های بدنسازی، دستگاهی از خودشان تولید نمی کنند بلکه با تامین قطعات و تجهیزات ورزشی از تولید کنندگان آن ها حمایت می کنند. نتیجه سال ها تلاش و هدفمندی تاف استاف در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی باعث شده برای سالن های بدنسازی باشگاهی و خانگی به عنوان قابل اعتماد ترین و بهترین شرکت شناخته شود.

 

دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف
دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف

شرکت تاف استاف:

یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی در آمریکا می باشد. این شرکت در بین رقبای خود وضعیت یک رهبر را دارد. تمامی کارگاه های این شرکت مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشند.

تاف استاف از معدود شرکت هایی می باشد که تجهیزات و دستگاه های خود را از ابتدا تا تولید نهایی به صورت مستقل طراحی و تولید می کند.

مناسب برای مکان های :

  • باشگاه
  • باشگاه خانگی
  • هتل ها
  •  استراحتگاه ها
  • ایستگاه های پلیس

 

دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف
دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف

بدنسازان و ورزشکاران حرفه ای در ایالات متحده با این شرکت و برند بسیار آشنا هستند زیرا اکثر سالن های بدنسازی پیشرو در جهان با این دستگاه ها تجهیز شده اند. افراد مشهور هالیود: آرنولد شوارتزنگر، سیندی کرافورد، تام هنکس با این شرکت همکاری نزدیک دارند. سالن بدنسازی کاخ سفید در واشنگتن با دستگاه ها و تجهیزات این برند مجهز شده اند.

علاوه بر دستگاه های قدرتی و حرفه ای، کارخانه tuffstuff دستگاه هایی را طراحی کرده که قابل استفاده برای افراد دارای معلولیت، مسن و کم توان می باشد. تمامی دستگاه ها بسیار دقیق طراحی شدند به همین خاطر در برابر استفاده طولانی مدت مقاوم هستند.

دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف
دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف

دستگاه ها و تجهیزات تولیدشده این برند متشکل از: کابل های نایلونی که قادر به تحمل بار تا ۱۹۵۰ کیلوگرم (معمولا در سیستم های کنترل هواپیما استفاده می شود)، جنس روکش نیمکت ها از چرم مصنوعی مرغوب با روکش آنتی باکتریال، فریم هایی با روکش پودری که اثر ضد الکتریسیته ساکن دارند و دارای سیستم ویژه که مرحله تغییر وزن را تنظیم می کند می باشد.

این شرکت نزدیک به پنج دهه می باشد که تجربه عملی و تحقیقات دقیق خود را با هم ترکیب کرده و توانسته موانع زیادی را در مسیر اهداف خود پشت سرگذارد. ورزشکاران و کاربران می توانند برای انتخاب دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز خود بدون تردید به شرکت اعتماد کنند. و مطمئن ترین تجهیزات و دستگاه های تولید شده با آخرین فناوری را تهیه کنند.

دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف
دستگاه بدنسازی tuffstuff_تاف استاف

کلام آخر:

این شرکت طیف وسیعی از تجهیزات و دستگاه های قدرتی برتر که هم برای باشگاه ها و هم برای منازل مناسب است. را فراهم آورده، نتیجه سال ها تلاش این شرکت در زمینه تولید دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی شهرت جهانی پیدا کرده به گونه ای که تعداد زیادی از بهترین ورزشکاران جهان با این برند تمرین می کنند. این تولید کننده آمریکایی علاوه بر بیومکانیک عالی دارای طراحی سبک و زیبا می باشد. این شرکت برای کاربرانی که بخواهند فقط در منزل از دستگاه ها استفاده کنند به آن ها گارانتی مادام العمر می دهد.

 


کارخانه tuffstuff

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی