برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

معرفی شرکت Hoist هویست – جدید ۲۰۲۲

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت Hoist در سال ۱۹۷۷ در کالیفرنیا تاسیس شد.

این شرکت از بهترین شرکت های تولید کننده دستگاه های بدنسازی حرفه ای، باشگاهی و خانگی می باشد و محصولات متنوعی از تجهیزات بدنسازی را تولید می کند. یکی از ویژگی هایی که باعث شده کاربران زیادی از این تجهیزات استفاده کنند زیبایی و دوام بالای دستگاه ها می باشد. 

شرکت hoist با دقت و طراحی اصولی روی دستگاه ها کار می کند. و از این جهت به بالاترین سطح کیفی در تولید و عرضه دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی رسیده است. 

یکی از ویژگی های این برند، قاب سفید دستگاه ها است (سفید تنها رنگ استانداردی می باشد که باعث می شود شلوغی سالن به نظر نرسد).

دستگاه های چند کاره Hoist:

این مجموعه با بدنه مستحکم و مقاوم برای انواع تمرینات بدنسازی مناسب می باشد. که متناسب با نیاز کاربران طراحی شده است (مناسب برای سالن های ورزشی با فضای کم، خانه و سالن های بزرگ) انعطاف پذیری لازم را برای کاربران فراهم می کند، تا به اهداف شخصی خود برسند. و به صورت پیوسته از یک حرکت به حرکت دیگر بروند.

معرفی شرکت Hoist
معرفی شرکت Hoist

کارخانه هویست به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین کارخانه های بدنسازی می باشد.

در شهر نیویورک، ۸۹ سالن بدنسازی با دستگاه های Hoist تجهیز شده. این شرکت همواره با دقت و طراحی اصولی روی ظاهر دستگاه ها کار می کند تا بیشترین خدمات را به ورزشکاران ارائه دهد.

سه محصول هوازی معروف برند Hoist

دستگاه های هوازی هویست مناسب برای افزایش عملکرد سیستم قلبی _ عروقی، استقامت بدنی، کاهش وزن و عضله سازی می باشد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند که بسیاری از افراد با استفاده از این دستگاه ها در راستای اهدافشان تلاش می کنند. علاوه بر آن تاثیر مثبتی بر روان، سیستم هورمونی، متابولیسم و سیستم اسکلتی _ عضلانی دارد.

تردمیل

امروزه تعداد زیادی از افراد وقت کافی برای ورزش ندارند و درگیر زندگی ماشینی شدند. استفاده از تردمیل جایگزین مناسبی برای فعالیت در محل کار و خانه می باشد.

با رشد علم و تکنولوژی در حیطه ورزش دستگاه ها و تجهیزات گوناگونی تولید می شوند که تردمیل ها جز این دستگاه ها می باشند. تردمیل ها در انواع مختلف خانگی، باشگاهی، آبی، موتوردار و بدون موتور، چندکاره، با شیب برقی و بدون شیب برقی وجود دارد.

ویژگی اصلی تردمیل های باشگاهی برخورداری از موتور و سیستم پیشرفته و قوی می باشد که برای فعالیت های مختلف تعبیه شده است. این دستگاه ها دارای قابلیت تنظیم سرعت می باشند.

تردمیل شرکت Hoist
تردمیل شرکت Hoist

از مزایای تردمیل های هویست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک گزینه عالی برای سوزاندن کالری
  • استفاده از تسمه های استاندارد برای امنیت بالا و ضربه گیری
  • اگر یک دونده حرفه ای یا یک پیاده رو معمولی هستید تردمیل هویست می تواند نیاز شما را برطرف کند.
  • دارای سطحی هموار می باشد (که باعث می شود با کیفیت بیشتری ورزش کنید)
  • این امکان را به کاربران می دهد که با سرعت لازم، زاویه ثابت و زمان مشخص برای گرم و سرد کردن بدن را تحت کنترل خود در بیاورند.
  • اطلاعاتی درباره وضعیت جسمانی مانند ضربان قلب و ریتم تنفس را در اختیار کاربران می گذارد که کمک زیادی به ورزشکاران می کند.
  • ساخته شده از بهترین قطعات و مواد اولیه

الپتیکال

یکی از پرکاربردترین دستگاه های ورزشی است. که می توان از آن برای داشتن فعالیت بدنی مطلوب در خانه یا باشگاه بهره مند شد. این دستگاه ترکیبی از تمرین پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و کوه نوردی می باشد. این ترکیب حرکتی می تواند تاثیر زیادی در سلامت داشته باشد و اندام های متعددی را به حرکت وادار کند و قدرت بدنی را افزایش دهد.

الیپتیکال شرکت Hoist
الپتیکال شرکت Hoist

اگر به دنبال راهی برای به حداکثر رساندن تمرینات قلبی با کارآیی بالا هستید می توانید از الپتیکال هویست استفاده کنید.

  • یک تمرین قلبی کم ضربه را ارائه می دهد.
  • از مفاصل در برابر فشار زیاد شوک محافظت می کند (در زمینه سازگاری با بیماران استخوانی و مفصلی موفق عمل کرده)
  • دارای ساختار بادوام و اصولی
  • ایجاد تعادل در هنگام تمرین کردن و تضمین یک حرکت طبیعی راحت

دوچرخه ثابت 

دوچرخه های ثابت ورزشی از دستگاه های ورزشی می باشد که این روزها مورد استقبال عموم افراد قرارگرفته و برای سلامتی قلب مفید می باشد. دوچرخه ها در انواع نشسته (مناسب برای افرادی که کمر درد، زانو درد، بیماری ام اس و ضعف حرکتی دارند)، ایستاده ( دارای زین های قابل تنظیم، که به تقویت عضلات پا و کمر کمک می کند) و اسپینینگ (حرفه ای ترین نوع دوچرخه ثابت می باشد. این امکان را به کاربران می دهد که به صورت نیم خیز رکاب بزنند و در مدت کوتاهی تاثیر آن را ببینند) طراحی شده اند.

دوچرخه شرکت Hoist
دوچرخه شرکتHoist

دوچرخه های ثابت هویست متناسب با نیاز های شخصی، توانبخشی و یک راه عالی برای حفظ تناسب اندام می باشند. این دقیقا همان چیزی است که کاربران به آن نیاز دارند.

  • یک تمرین هوازی کامل
  •  از مهم ترین فواید این دوچرخه ها می توان به سلامت قلب و عروق اشاره کرد که باعث عملکرد هرچه بهتر ماهیچه های قلب می شود.
  •  باعث افزایش ترشح هورمون اندورفین در بدن می شود که انرژی مثبت را در فرد افزایش می دهد.
  •  باعث افزایش گردش خون و آمادگی جسمانی می شود که همین امر موجب افزایش سطح اکسیژن رسانی در بدن خواهد شد.
  • یکی از بزرگ ترین ویژگی دوچرخه های هویست: کاهش سریع وزن و تاثیر روی عضلات شکم، ران و ساق پا می باشد (باعث فرم دهی عضلات و ماهیچه های پا می شود)
  • مناسب برای افراد با سنین بالا و افرادی که از درد کمر رنج می برند و مشکل تعادل دارند.

سایت معرفی شرکت Hoist

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی