کراس فیت:

مجموعه برنامه های تمرینی با هدف بهبود و افزایش استقامت قلبی _ تنفسی، قدرت، توان، هماهنگی، چابکی، تعادل و دقت، که تلفیقی از تمرینات هوازی، وزنه برداری و ژیمناستیک می باشد هم اکنون این سازه ها با کارایی فوق العاده ای که دارند در داخل کشور تهیه می شوند.

ورزش کراس فیت یک رشته ی کامل ورزشی است که متشکل از سه رشته ی مادر و المپیکی (ژیمناستیک، وزنه برداری، دومیدانی) می باشد. که با تقویت تمامی فاکتورهای آمادگی جسمانی (چابکی، قدرت، استقامت، سرعت و انعطاف) در کشور آمریکا ابداع شد. در جهان، کراس فیت به عنوان یک ورزش میان رشته ای می باشد که سریع ترین راه برای رسیدن به سلامت عمومی بدن را دراختیار ورزشکاران و کاربران قرار می دهد.

برای آشنایی شما با کراس فیت، مطلبی آماده کردیم …

کراس فیت یک ورزش سخت و حرفه ای با تنوع تمرینی زیاد می باشد. یک برنامه مناسب و قدرتی برای بسیاری از دانشگاه های پلیسی، تیم های عملیاتی، نیروهای ویژه، قهرمانان رزمی و ورزشکاران حرفه ای می باشد.

این سازه در سال ۲۰۰۰ توسط گلسمن در آمریکا خلق و به سرعت در تمام جهان گسترش یافت.

سازه های کراس فیت دارای قابلیت هایی نظیر محل نصب بند تی آر ایکس، کیسه بوکس، بتل روپ، مدیسن تارگت، نردبان معکوس، پارالل و بسیاری از وسایل دیگر می باشد. طراحی اصولی و جالب سازه ها این می باشد که در فضای کم، آپشن های خیلی زیادی را ارائه می دهد.

در سازه کراس فیت یک ایستگاه استاندارد، متناسب با شرایط کاربران و ورزشکاران طراحی شده است.

 سازه ها دارای انواع مختلف دیواری و مستقل می باشند:

سازه دیواری : مناسب برای سالن های با فضای کم می باشد. که در کنار باشگاه بر روی دیوار نصب شود.

سازه مستقل: سازه هایی که در وسط سالن قرار می گیرند و از هر طرف قابل استفاده می باشد.

تصاویری از سازه ها:

TD02
مدل: TD02

TD03
مدل: TD03

TD04
مدل: TD04

TD12
TD12

TD13
مدل: TD13 
معرفی دیگر کارخانه ها
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد