برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

دستگاه های بدنسازی سوپراسپرت – super sport

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

چرا سوپراسپرت

دستگاه های بدنسازی سوپراسپرت به گونه ای طراحی شدند که با کیفیت و عملکرد خود نیاز ورزشکاران و کاربران مبتدی تا حرفه ای را برآورده می کند. این دستگاه ها با وزن و ساختار اصولی، پایداری فوق العاده ای را ارائه می دهند.

ویژگی های بارز تمامی دستگاه های بدنسازی سوپراسپرت:

 طراحی دقیق و زاویه های استاندارد به کاربرده شده باعث می شود تا کمترین آسیب به مفاصل و عضلات وارد شود (انجام تمرینات ویژه و متنوعی را تضمین می کند و عضلات را به شدت تحت فشار قرار می دهد).

تجهیزات بدنسازی سوپراسپرت براساس ایده آلمانی ها برای وزن سنگین با عملکرد آسان طراحی شده اند. این برند معتقد است جزئیات هستند که باعث ایجاد تفاوت می شوند.

شرکت سوپراسپرت ۱۹ دستگاه، برای تمرینات قدرتی موثر ارائه می دهد.

این دستگاه ها برای آموزش های پزشکی و توانبخشی مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند دقیق تولید، از مواد اولیه و جوشکاری گرفته تا تولید دستگاه ها و تجهیزات، با کیفیت و دوام بالا و مطابق با استاندارد های جهانی انجام شده است. تولید تجهیزات و دستگاه های ویژه ای که از نظر پایداری و راحتی، نوآورانه و استثنایی هستند.

پرس پا سوپراسپرت
پرس پا سوپراسپرت

دستگاه های بدنسازی سوپراسپرت دارای عملکرد بیومکانیکی عالی، کیفیت فنی بالا و قابل اطمینان هستند و متناسب با بار های حرفه ای طراحی شده اند.

ورزشکاران و کاربران با آموزش های super sport، به طور موثرتر و سریع تر به اهداف خود دست می یابند. موتور الکتریکی این دستگاه ها پس از اتصال، به صورت خودکار وضعیت نشستن و وزن تمرین را جداگانه برای هر کاربر در هر بار استفاده در عرض چند ثانیه تنظیم می کند.

دستگاه های بدنسازی سوپراسپرت قابلیت سازگاری با آناتومی بدن را دارند.

دستگاه شکم سوپر اسپرت
دستگاه شکم سوپر اسپرت

خدمات پس از فروش برای این شرکت مهم می باشد. و گارانتی آن باعث امنیت در کاربران می شود. 

شرکت سوپراسپرت تمامی دستگاه های خود را تضمین می کند. و از طریق ارتباط عملی با کاربران، راه حل ها و ایده های خود را توسعه می دهد و به درخواست کاربران رسیدگی می کند.

برند super sport متعهد است که همراه با کاربران عمل محور کار می کند. و هدف آن، موفقیت ورزشکاران است. تجهیزات و مهارت های این شرکت بخش مهمی از موفقیت کاربران خواهد بود که با رویکرد عملی خود راه حل های دقیق، متناسب با شرایط و ایده های کاربران ارائه می دهد.

معرفی چند نمونه از دستگاه های بدنسازی super sport:

ساق پا نشسته super sport
ساق پا نشسته super sport
  • پرس پا: دستگاهی که روی چندین عضله و مفصل کار می کند. این دستگاه هر چهار گروه اصلی عضلات پایین تنه (چهار سر ران، سرینی، همسترینگ، ساق) را در گیر می کند.
  • فیله کمر: مناسب برای ورزشکاران و افرادی که کمر درد دارند (عضلات کمر را تقویت می کند). این دستگاه عضلات راست کننده ستون فقرات، باسن و پشت ران را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • تردمیل: تردمیل سوپراسپرت یکی از دستگاه های معروف این برند است که چندین بار آزمایش و از بهترین قطعات ساخته شده است. تجربه کامل تمرینات قلبی و عملکردی کاربران را افزایش می دهد و مناسب ترین دستگاه برای دویدن و انجام تمرینات تناوبی می باشد که می توان به راحتی، بدون نیاز به تنظیم دستی با حالت دویدن خود، شیب – درجه و سرعت را تنظیم کرد و ادامه داد.
  • شکم: این دستگاه باعث قوی شدن عضلات شکم و پشت می شود (باعث جلوگیری از درد پایین کمر و آسیب های ضروری آن می شود)
  • هاگ پا: باعث تقویت عضلات چهارسر ران، شکمی، همسترینگ و سرینی می شود. این دستگاه نیاز کاربران و ورزشکاران را به صورت کامل و جامع برآورده می کند.
  • ساق پا: این دستگاه بر عضلات دو قلو و نعلی شکل پشت پا تاثیر می گذارد و باعث فرم دهی و ماهیچه ای شدن این عضلات می شود.

وب سایت این کارخانه

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی