شرکت MATRIX در سال ۲۰۰۱ با تولید مجموعه ای کوچک از دستگاه های هوازی و قدرتی کار خود را شروع کرد.
سال گذشته درآمد این شرکت در بخش تجاری تقریبا ۴۲۰ میلیون دلار، و نرخ رشد سالیانه در پنج سال گذشته به طور متوسط ۱۶ درصد بوده است. و در حال حاضر تقریبا ۵۰۰ محصول را ارائه می دهد (این شرکت در سال اول تولید خود ۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده)
شرکت MATRIX موفقیت خود را از افراد و پرسنلی می داند که خواهان ارتقا این صنعت هستند. و معتقد است که شور و اشتیاق آن ها همراه با نوآوری و بهبود مستمر، فرهنگ جذاب تری را ایجاد می کند.
متریکس در سال ۲۰۱۶، به سرعت تبدیل به اولین نام تجاری Johnson Health Tech (JHT) مادر اصلی شرکت شد. و ۶۷ درصد از کل محصولات JHT را به خود اختصاص داد.
شرکت JHT در سال ۱۹۷۵ در تایچونگ تایوان با یک ریخته گری ساده راه اندازی شد و طی چند سال توانایی های خود را در زمینه های دیگر گسترش داد. این شرکت دارای ۲۶ شرکت تابعه در اروپا، خاورمیانه، آسیا، اقیانوسیه، آمریکای شمالی و جنوبی است. و بیش از ۷۰ شرکت توزیع دارد، که به بخش های تجاری و مصرف کننده خدمت می کند. تاسیسات تولیدی در تایوان، شانگهای و ویسکانسین دارای جدید ترین ابزارهای اتوماسیون و رباتیک می باشد.
JHT درحال حاضر در سراسر جهان دارای ۵۶۶۲ کارمند و ۲۵۰ مهندس در آسیا و ایالات متحده می باشد که بر توسعه و نوآوری محصولات جدید تمرکز دارند.
JHT در سال گذشته ۶۲۵ میلیون دلار درآمد جهانی داشته است.
مزایای شرکت MATRIX
- از بزرگترین شرکت های تولید کننده دستگاه های بدنسازی می باشد.
- فلسفه شرکت MATRIX بر ارتقاء سلامتی، ارزش و به اشتراک گذاری استوار است.
- محصولات متریکس توسط ذهن های برتر در شبکه تحقیق و توسعه جهانی ایجاد شده است.
- دارای یک سیستم بازخورد قوی برای کاربران و ورزشکاران می باشد.
- استفاده از سیستم نوآوری جدیدی که هرگز کند یا متوقف نمی شود.
- این شرکت، فناوری سرمایه گذاری و تجربیات ورزشی را کاملا باز تعریف می کند و به کاربران کمک می کند تا از روش های هوشمندانه، آسان و لذت بخش تری استفاده کنند تا به اهداف تناسب اندام خود برسند.
- دارای کارخانه مجهز و پیشرفته می باشد (که این خود باعث می شود در هر مرحله از تولید ارزش بیشتری را درک و مزایای آن را به کاربران منتقل کند)
- این شرکت تولید خود را از مواد اولیه گرفته تا محصولات نهایی کنترل می کند.
- گوش دادن و رسیدگی به نیازهای مشتریان، هسته اصلی هر کاری است.
- متعهد است که در روابط خود با یکدیگر آشکارا، صادقانه و محترمانه عمل می کنیم که این امر در مورد بازار یابی جهانی و توسعه محصول بسیار مهم است.
- با استفاده از دستگاه های بدنسازی متریکس هیچ محدودیتی برای انجام تمرینات بدنسازی وجود ندارد.
- طراحی های بی نظیری را ارائه می دهد. فناوری های منحصر به فرد را با برنامه های پیشرفته ترکیب کرده و یک تجربه ورزشی با کیفیت را در سالن های ورزشی برای ورزشکاران به ارمغان می آورد.
- استفاده از پیچیده ترین صنایع در صنعت.
- انتخاب کارگران ماهر که از بالاترین استاندارد های بین المللی استفاده می کنند.
- ورزشکاران با دستگاه های بدنسازی متریکس قدرت سادگی و در عین حال کارآمد را کشف می کنند، شروع با وزنه های کم و پیشرفت های کوچک، تجربه خوشایندی را ایجاد و ورزشکاران را مشتاق می کند.
- دستگاه های این شرکت بر اساس استاندارد های روز دنیا ساخته و به بازار عرضه می شوند (مناسب برای افراد مبتدی تا حرفه ای)
- فرهنگ سازمانی متریکس مبتنی بر صداقت، تخصص و ابتکار است.
- تخصص، منعکس کننده این باور است که یادگیری مادام العمر پیش نیاز پیشرفت مستمر است. این اساس نوآوری است.
- به بهبود مستمر اعتقاد دارد و از آن استفاده می کند (مجموعه ای از مراحل کوچک، که برای ورزشکاران مختلف منفعت جدید و قابل ملاحظه ای ایجاد می کند).
- هدف متریکس بهبود وضع موجود است.
- این مجموعه همه نوع باز خوردها را جمع آوری کرده و آن ها را به پیشرفت و نمونه های اولیه محصول تبدیل می کند. بدیهی است که هر ایده ای تبدیل به یک نمونه اولیه نمی شود و هر نمونه اولیه راه خود را برای تولید باز نمی کند.
- فناوری را ابزاری می داند که در آن به مشتریان کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری در دستگاه های بدنسازی را به حداکثر برساند و انگیزه کاربران را افزایش دهد.
- دائما درحال ارزیابی فرصت های جدید می باشد.
- بر استراتژی های رشد خود متمرکز می شود.
- شرکت MATRIX راه اندازی شد تا تجهیزات و دستگاه های بدنسازی برتر را به بازار عرضه کند.