برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت life fitness لایف فیتنس

امتیاز دهید
4.5/5 - (2 امتیاز)

شرکت life fitness بیش از پنج دهه است که درحال رشد و توسعه می باشد.

دستگاه ها و تجهیزات این شرکت در سراسر جهان عرضه می شود. شرکت لایف فیتنس بر این اصل متعهد می باشد که: ما صنعت تناسب اندام و بدنسازی را دنبال نمی کنیم بلکه آن را رهبری می کنیم.

این شرکت به دنبال الهام بخشیدن به موفقیت در شیوه زندگی ورزشکاران می باشد که این خود به صورت مداوم تجربه مشتری را ارتقا می دهد تا بتوانند افراد و مشاغلی که با آن ها در تعامل هستند را گسترش دهند. شرکت های مختلفی در زمینه تولید و عرضه دستگاه های بدنسازی فعالیت دارند که لایف فیتنس یکی از بهترین آن ها می باشد.

هدف شرکت life fitness این می باشد:

به هر نسبتی که ورزشکاران موفق شوند شرکت موفق خواهد شد. به همین دلیل کاربران را به مراکز خود دعوت می کند تا بازخورد (انتقاد و پیشنهادات) خود را ارائه دهند و به توسعه دستگاه ها و تجهیزات کمک کنند.

روئینگ شرکت life fitness
روئینگ شرکت life fitness

شرکت لایف فیتنس به اصول زیر متعهد می باشد:

  • طراحی با مهندسی پیشرفته که به حرکات بیومکانیکی ورزشکاران کمک می کند.
  • به صورت پیوسته به نوآوری و پیشرفت ادامه می دهد.
  • مشاورین و طراحان شرکت، به کاربرانی که قصد احداث سالن های ورزشی دارند کمک می کنند (طراحی فضاهای دو بعدی و سه بعدی متناسب با درخواست کاربران، در نظر گرفتن میزان تجهیزات، محدودیت های اندازه و الزامات ایمنی و پیروی از استاندارد های (ASTM و ADA )
  • ایجاد فناوری دیجیتال (که این خود ابزاری برای افزایش تعداد ورزشکاران و رونق سالن های ورزشی می باشد)
  • مشاوران مجرب با دادن برنامه های ورزشی اصولی باعث می شوند کاربران به اهداف خود برسند (سالن های ورزشی مکان هایی هستند که افراد با هدف ها و علاقه های مختلف گرد هم می آیند، مشاوران ورزشی شرکت با این افراد همکاری می کنند تا به اهداف خود برسند)
  • ارائه سایت های آنلاین و به روز برای دستیابی سریع و بهتر کاربران
  • سایت شرکت لایف فیتنس این امکان را به کاربران می دهد که به راحتی و به صورت مستقیم دستگاه ها و تجهیزات مورد نظر خود را فراهم کنند.
  • از ورزشکاران و کاربرانی که از دستگاه ها و تجهیزات استفاده کردند، برای ارزیابی محصولات و ارائه خدمات خود استفاده می کند.
  • دستگاه های این شرکت به گونه ای طراحی شدند که باعث افزایش راحتی و کاهش فشار بر مفاصل در هنگام ورزش کردن می شود.
دوچرخه مبله life fitness
دوچرخه مبله life fitness

دستگاه های بدنسازی لایف فیتنس کاربردهای زیادی دارند و باعث: کاهش چربی، عضله سازی، افزایش قدرت بدنی و افزایش متابولیسم کاربران می شود.

 شرکت life fitness از تجربه های گذشته خود استفاده کرده و تجهیزات و دستگاه های شیک و مدرن را با روش اصولی و گام به گام طراحی می کند. این خود باعث شده این برند روز به روز در حال پیشرفت و نوآوری باشد و به طرفداران خود در سراسر جهان بیافزاید.

برای اطلاع از قیمت، مشاوره و خرید دستگاه ها می توان با مدیر فروش بادی فول در تماس باشید.

وبسایت کارخانه life fitness

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی