برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

شرکت cybex سایبکس

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

شرکت cybex در اواخر دهه ۶۰ تاسیس شد. 

این شرکت ارائه دهنده و تولید کننده تجهیزات و دستگاه های بدنسازی درجه یک می باشد که در ابتدای کار خود، تجهیزات توانبخشی ایزوکینتینک را برای کاربران مبتدی تا ورزشکاران حرفه ای طراحی و تولید کرده است.

صنعت بدنسازی سایبکس در زمینه علمی برای توسعه دستگاه های ورزشی که عملکرد انسان را افزایش می دهد، پیشرفت زیادی کرده است.

شرکت cybex در بیش از ۷۰ کشور جهان در ۶ قاره دارای کارخانه هایی با تیم پشتیبانی خدمات بین المللی و ۶۰۰ کارمند آموزش دیده می باشد. تعهد این شرکت به علم ورزش است.

 موسسه تحقیقات شرکت سایبکس با بیش از ۹۰ ثبت اختراع، با طراحی نوآورانه و ساختار بادوام نتایج مطلوبی را با حداقل فشار بر بدن ایجاد می کند. این شرکت دستگاه ها و تجهیزات موجود را مورد بررسی قرار می دهد تا اطمینان حاصل کند که طرح ها و ساختار ها برای ایجاد بهترین نتایج، بهینه شده باشند.

شرکت Cybex با بیش از ۱۵۰ قطعه منحصر به فرد مجموعه ای کامل از دستگاه های تمرین قدرتی و قلبی را در صنعت تولید می کند.

 تجهیزات هوازی سایبکس شامل دستگاه هایی با شدت بالا و ضربه کم است (این دستگاه ها به گونه ای طراحی شدند که در حین انجام حرکت، حداقل فشار را بر مفاصل وارد می کند) که از نظر علمی برای کاهش آسیب به زانو ها، کمر و مفاصل بدن حرکات را در محیطی بدون ضربه ارائه می دهد.

دستگاه های هوازی شرکت CYBEX
دستگاه های هوازی شرکت CYBEX

سایبکس شهرت خود را با ایجاد تجهیزات هوازی و قدرتی برتر با کارایی بالا به دست آورده.

cybex دوره های آموزشی پیشرفته و معتبری را به متخصصان بدنسازی ارائه می دهد. که دارای درجه های پیشرفته در فیزیولوژی، بیومکانیک، توانبخشی ورزشی و سایر رشته های ضروری برای ادغام علم و ورزش می باشد.

شرکت cybex مجموعه ای از تجهیزات پیشرفته، دقیق و مهندسی شده برتر را براساس شواهد علمی با خطوط قدرت انتخابی برای کمک به تناسب اندام بهتر، ترکیب می کند. و معتقد است که قدرت از درون ناشی می شود. به همین دلیل است که هر دستگاه قدرتی جدیدی که تولید می شود براساس درک عمیق از آناتومی بدن انسان می باشد. که برای کاربران  و ورزشکاران حرفه ای در هر سطح، متناسب می باشد.

این شرکت با تولید تجهیزات قدرتی و سیستم های وزنه آزاد مشهور شده است. که با حداقل فشار بر مفاصل، نتایج بهتر و کار آمدی را برای ورزشکاران به همراه دارد.

پرس پا شرکت CYBEX
پرس پا شرکت CYBEX

خصوصیات چند دستگاه بدنسازی سایبکس :

  •  مقر اسکات: با طراحی پیچیده باعث افزایش ثبات در هنگام استفاده می شود. اسکات باعث افزایش قدرت مرکزی بدن ورزشکاران می شود.
  • پرس بالا سینه: دارای ساختار پایدار و قابل اعتماد.
  • تی بار خوابیده: ساختار لوله های فولادی بادوام برای حفظ امنیت کاربران.
  • پشت بازو دیپ: با این دستگاه می توان عضلات سه سر بازو و عضلات سینه را فعال کرد.
  • گلوت: دستگاهی اصولی که باعث متمرکز شدن عضله ران و حمایت از پا می شود و تنوع در ورزش را افزایش می دهد. یکی از بهترین دستگاه ها برای فرم دهی و بزرگ کردن باسن می باشد (این عضلات از اهمیت بالایی برخوردارند زیرا کمک می کند که: بتوانیم روی پاهای خود بایستیم، فشار وارد بر کمر را کنترل و نقش مهمی در ثابت نگه داشتن لگن ایفا می کند)
  • پرس پا: دستگاه جدید شرکت cybex با پدال بزرگ که قدرت پای کاربران را متعادل می کند.
  • ساق پا: طراحی شده برای جلوگیری از فشار بر ستون فقرات و مناسب برای افراد قد بلند که از خم شدن بیش از حد زانو ها جلوگیری می کنند.
  • جلو ران: طراحی اصولی این دستگاه باعث می شود عضلات چهار سر ران فعال شود و تراکم مناسب بالشتک باعث کاهش فشار روی استخوان درشت نی و کاهش فشار منطقه پوپلیتئال می شود.
  • بازو لاری: وضعیت بار منحنی، قدرت بدنی آرنج را منعکس می کند و نوار افقی آن به گونه ای طراحی شده که باعث ایجاد تعادل و کاهش وزن خود می شود.
  • لت: تمرینات قدرتی برای عضلات بازو و پشت، دارای بالشتک های شافت پایه ثابت که کاربر را در موقعیت سنگینی قرار می دهد درحالی که دسترسی به تجهیزات را تسهیل می کند.
  • دستگاه اچ: این تمرین یک روش عالی برای سوزاندن کالری و بهبود قدرت چندین عضله در قسمت زیر بغل و کمر می باشد.
  • سرشانه: یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات سرشانه و مناسب برای افراد مبتدی که آمادگی لازم برای اجرای حرکات پیشرفته سرشانه را ندارند.

معرفی شرکت cybex

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی