آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تاثیر مصرف انواع مکمل­ غذایی در بدن

مکمل­ های ورزش بدنسازی

یک ورزشکار حرفه­ ای هستید و یا کسی که به تازگی یک رشته ورزشی را شروع کرده اید؟ هرکدام از این موقعیت­ ها را که داشته باشید. تلاش برای افزایش عملکرد و تصمیم برای افزایش قدرت عضلات بدن، حتماً ذهن شما درگیر کرده است. بسیاری از ورزشکاران گمان می­کنند استفاده از مکمل های ورزشی می­تواند تاثیر مهمی در افزایش این قدرت داشته باشد و در مدت زمان کمی، بدون داشتن تمرین­ های خیلی سخت فرد را به خواسته خود که داشتن یک بدن عضلانی و قدرتمند است برساند. اما آیا مکمل­های ورزش واقعاً تاثیر دارند؟ جواب این سوال به موارد زیادی بستگی دارد و برای هر فرد متفاوت است. اما اگر شما بدنی سالم دارید و مشکل قلبی، کبدی و کلیوی ندارید. بیشتر مکمل­های ورزش های مختلف در صورت استفاده صحیح، برای شما ضرری ندارد. اگر در حال مصرف هرگونه مکمل حتی مکمل های طبیعی، با پزشک خود مشورت نمایید.

با این مکمل ها پر توان تر تمرین کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

هفت نکته برای رسیدن به بازو های ایده آل

۱- همیشه از حرکات وزنه آزاد در تمرینات خود بهره بگیرید.

بدون شک دستگاه ­ها و سیم­کش می­توانند در رشد بازوها مؤثر باشند. آن ها جریان خون بالایی در عضله ایجاد کرده و وقتی از آن ها بهره می­گیرید اغلب می­توانید فشار را بهتر در عضله حس کنید. ولی یادتان باشد که نمی توانید با استفاده از دستگاه و سیم­کش به اندازه زمانی که از وزنه­ های آزاد استفاده می­کنید عضله را تحریک به رشد کنید. اگر این طور نبود سال­ ها پیش و با رواج انواع دستگاه ­ها و حرکات سیم­کش وزنه ­های آزاد منسوخ شده بود. حنماً دلیلی وجود دارد. که بهترین بدنسازان جهان، هنوز هم اساس تمرین خود بر استفاده از وزنه­ های آزاد قرار می­دهند واضح و مشخص است که آن ها بهتر از هر چیز دیگری باعث رشد می­شوند. تمرین جلوبازوی شما باید همیشه شامل حرکاتی باشد که با دمبل یا هالتر اجرا می­شوند. لازم است حداقل یک حرکت وزنه آزاد برای پشت بازو هم داشته باشید. اگر نه، بازوهای شما به اندازه­ای که پتانسیل آن را دارد رشد نخواهد کرد.