آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

غذاهایی علیه چربی‌ های اضافه

آماده‌ اید که خوش اندام و جوان‌ تر شوید؟ با هفت غذا و خوراکی زیر می‌توانید چربی بیشتری را از بدن خود کم کنید. آن ها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و حدود پنج کیلوگرم در سال، وزن کم کنید.

آب همراه با لیمو 

محققان با آزمایش روی ۲۴۰ زن در کالیفرنیا دریافتند: افرادی که به جای نوشیدنی‌ های قندی از آب استفاده می‌کردند، در حدود ۲ کیلو در سال کاهش وزن داشتند. همچنین افرادی که روزانه ۴ فنجان آب نوشیده بودند، یک کیلو وزن دیگر هم از دست دادند. علاوه بر اینها، اسید فسفریک موجود در نوشیدنی‌ های گازدار و الکلی باعث پوکی استخوان می‌شود با تغییر توازن اسیدی در خون.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

علم مطالعه بر روی خوابیدن علم جدیدی است و اکثر اطلاعات علمی که در این زمینه به دست آمده در طی ۲۵ سال گذشته بوده است.

در زیر ۲۰ موضوع جالب را درباره خوابیدن می بینیم.

۱- رکورد بیشترین زمان بی خوابی (خودآگاه) ۱۸ روز و ۲۱ ساعت و ۴۰ دقیقه است که در یک مسابقه ی استقامت انجام شده است. افراد پس از این همه بی خوابی علائم توهم، پارانویا، تاری دید، لکنت زبان، ضعف حافظه و تمرکز را بروز دادند.

عوارض کم خوابی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آبغوره و لاغری 

مصرف آبغوره موجب لاغری افراد چاق می‌شود همچنین مصرف مواد غذایی گرم و خشک مانند زیره و خرما در لاغر شدن افراد چاق بلغمی مفید است.

سید علی ابوالحبیب اظهار داشت: چاقی و لاغری در طب سنتی بسیار اهمیت دارد چرا که فردی که به لاغری مبتلا است شیفت بدنش به سمت خشکی و فردی که دچار چاقی است شیفت بدنش به سمت تری پیش رفته است. در طب سنتی علاوه بر اینکه طبع و مزاج غذا را باید در نظر گرفت باید مصلح مواد غذایی را نیز برای فرد تعیین کنیم؛ مصلح غذایی است که مهمترین وظیفه آن کم کردن ضررهای غذاست.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بدنسازی برای افراد سالخورده

واقعا سن چقدر اهمیت دارد..! وقتی سن افزایش می یابد حفظ شرایط بدن ساده تر می گردد. هر چه قدر هم سر حال و پر انرژی هستید تمرین و ورزش را آغاز کنید. وزنه را سبک اختیار کنید و اجازه بدهید که بدن خودش با وزنه ها به تدریج مطابقت پیدا کند.

نخستین چیزی که باید قبول کرد این است که نیازی به تمرین کردن با حداکثر شدت در هر روز نیست. بیوریتم (انرژی) بدن از یک روز به روز دیگر تغییر می یابد و ممکن است که در یک تمرین انرژی خیلی زیادی داشته باشید. حتی در اوقاتی که احساس نشاط و قدرت می کنید نباید با تمام توان تمرین کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

قوانینی از کریس کورمیر

تـمـام بدنسازها به دنبال حجم آوردن هستند: انجام اینکــار بســیـار ســاده و آسـان اسـت. امـا اگـر بـخـواهـیـد از استـروئـیـد اسـتـفاده کنـیــد باید مصرف آن را به همراه تمام تـاثـیـرات جـانبی قبول کنید. سعی کنید تمرینات خود را با نظـم و صـرف وقـت و انـرژی هـمـراه سـازید. قبل از هر چیـز بـرای از بیـن بـردن چربی های اضافه شکم باید ساعت ها در بـاشـگـاه بـه تـمـریـن بـپردازید. از این ۱۰ قانون کریس کورمیر استفاده کنید تا در زمانی کوتاه به حجم دلخواه خـود دسـت پیدا کنید. در این قسمت دلایل محدودی برای پیروی از هر قانون را نیز برای شما آورده ایم.