برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

مقالات کوتاه بدنسازی

فواید ورزش کردن برای کودکان
فواید ورزش کردن برای کودکان

کلید مهمی برای کاهش خطرات ابتلا به بیماری ها است از جمله بیماری های مثل بیماری قلبی، سکته، سرطان در کودکان است. و همچنین ورزش کردن یا فعالیت بدنی منظم می تواند باعث خلق و خو، کیفیت خواب و عزت نفس را بالا ببرد در کودکان و این که کودکان کم تحرک احتمالاً به بزرگسالان غیر فعال تبدیل می شوند.

مطالعه ادامه »
بهترین زمان دویدن در بدنسازی
بهترین زمان دویدن در بدنسازی

باید بدانید که اولین چیزی که باید مدیریت کنید ذخایر گلوکوژن است و اگر یک تمرین ۱۵ دقیقه ای دویدن مد نظر شما است می تواند مفید باشد.و اما اگر برنامه هوازی طولانی ۳۰ تا ۶۰ دقیقه ای دارید به احتمال زیاد در انجام تمرینات با وزنه به مشکل روبه رو می شوید.

مطالعه ادامه »
استراحت بین تمرینات
زمان استراحت بین تمرینات بدنسازی

در مورد استراحت بین تمرینات یا ست ها باید بگویم اگر به درستی انجام شود نتیجه عالی برای داشتن عضلات بزرگ و قوی دربر خواهد داشت. مدت زمان استراحت بین تمرینات بدنسازی: برای تمرینات عضله سازی ۱ الی ۲ دقیقه، برای تمرینات قدرتی۳ الی ۵ دقیقه، برای تمرینات استقامتی …

مطالعه ادامه »
برای رشد عضله صبور باشید
برای رشد عضله صبور باشید

ورزشکارانی که برنامه تمرینی یا دوره حجم و یا همچنین دستور مصرف مکمل از مربی می‌گیرد و معمولاً انتظار دارد در همان دو هفته اول اینکه این برنامه و این دوره را اجرا می‌کنند  به اندازه رونی کلمن یا دستکم به اندازه لی هنی به شود اما حقیقت این است که فرایند رشد عضلانی فرایندی تجربی تدریجی بوده و هرگز نمی‌توان سرعت و شتاب آن را از حد معینی استان در کرد در بسیاری از موارد نیز این افراد از اینکه نتیجه نامعقول موجود در ذهن خود را نمی‌گیرند تا از ادامه تمرین منصرف شده یا به برنامه تمرینی خود شک می‌کنند اما حقیقت این است که برای نمایان شدن اثرات برنامه‌ های تمرینی متفاوت در حدود چندین ماه زمان لازم است و قضاوت عجولانه نیز کار معمولی معقولی نیست.

مطالعه ادامه »
چربی های مفید و لزوم مصرف آن ها
چربی های مفید و لزوم مصرف آن ها

چربی های مفید که از آن ها به عنوان چربی های سالم هم یاد می شود، عبارتنداز چربی های غیر اشباع تک پیوندی و چند پیوندی از جمله اسیدهای چرب امگا۳- که در واقع باید بخش مهمی از رژیم غذایی شما را تشکیل دهند. این چربی ها کمک می کنند به بهبود عملکرد مغز، تقویت تمرکز، تولید و عملکرد هورمون ها، و سوخت و ساز در بدن. آن ها همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی می شوند، که باعث حفظ سلامتی شما و اجرای تمرینات منظم خواهد شد.

مطالعه ادامه »

درج آگهی بدنسازی