برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

مشاوره به ورزشکاران بدنسازی و فیتنس

برخی از بدنسازان در باشگاه خود با عدم اطلاعات بروز و عدم رسیدگی مربی با مشکلات فراوانی در بخش تغذیه، تمرین و مصرف مکمل ها مواجه می شوند.

بسیاری از آنها در این مواقع به مربیان دیگر باشگاه ها، افراد با سابقه بدنسازی بهتر در محل کار، فامیل و یا اطراف خود مراجعه می نمایند که البته آنها هم به دلیل عدم تجربه و تخصص کمک زیادی نمی توانند به آنها کنند و حتی ممکن است راهنمایی های غلطی پیشنهاد دهند که باعث آسیب دیدگی و حتی ورزش زدگی افراد از بدنسازی شود.

از سال ۹۰ و با شروع فعالیت سایت بادی فول همواره سیل پیام ها و سوالات مختلف بدنسازان مبتدی بانوان و آقایان هر روز در زیر مقالات دیده می شود.

که شامل تمامی مشکلاتی است که در ابتدای شروع بدنسازی ایجاد می شود که از جمله آنها روش مصرف مکمل ها، روش تغذیه در بدنسازی، برنامه های بدنسازی و فیتنس، برنامه های حجم و برنامه های لاغری سوال می نمایند.

اگر چه سوالات بسیار متنوع است ولی اکثر آنها از طرف کسانی است که یا مربی با تجربه ای در دسترس ندارند و یا مربی آنها در باشگاه فعال نیست یا اینکه در منزل تمرین می کنند و یا به هر حال آموزش ندیده اند.

بدنسازان در ایران به چند شکل کسب اطلاعات می کنند:

مربی باشگاه، دوستان و آشنایان، مجلات و شبکه های اجتماعی موبایل، تجربیات افراد موفق، استفاده از منابع موثق و معتبر و افراد با تجربه که متاسفانه در دسترس همه نیست و یا اگر هم فرد مطمئنی بیابند هزینه های گزاف آن مربی برای همه قابل پرداخت نیست.

به صورت کلی در ایران منبع و مرکز مطمئن و دائمی برای آموزش بدنسازی در دسترس همگان نیست و متاسفانه هر کسی با هر سابقه و اطلاعاتی میتواند کارت مربیگری بگیرد و حتی مجوز تاسیس باشگاه بگیرد حتی ساده تر از گواهینامه رانندگی حتی شما این بی نظمی را در گسترش اطلاعات در شبکه های اجتماعی موبایل سایت های بی شناسنامه که شما حتی نمی دانید مالک و مدیر آن اسمش چیست می بینید و در آموزش بدنسازی مثل بازار مکمل های غذایی تشخیص اصل و جعل را برای ورزشکاران سخت نموده است.

برای رفع این مشکل بر آن شدیم که بخش ویژه ای برای آموزش بدنسازی با فرمت های فیلم بدنسازی پاورپوینت، پی دی اف بدنسازی، فایل صوتی، عکس و اینفوگرافی فیتنس و دیگر امکانات مختلف راه اندازی نماییم و به صورت منظم و زمان بندی شده حرکات بدنسازی، روش تغذیه بدنسازی و رژیم آن، سیستم های تمرینی در بدنسازی، بدنسازی بانوان، فیتنس بانوان، بدنسازی در خانه، نکات آموزش پرورش اندام، مسابقات پرورش اندام، قوانین فیزیک، بدنسازی نوجوانان و تمامی نکاتی که یک مبتدی تا سطح حرفه ای شدن نیاز به آن دارد بپردازیم.

آموزش حرکات بدنسازی

مقالات جدید

اینفوگرافی بدنسازی

درج آگهی بدنسازی