آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

راهکار جذب مشتری برای باشگاهداران بدنسازی …

  • آن چه که می خواهید را مشخص کنید و افرادی که قرار است به باشگاه خود جذب کنید را هم در یک لیست بنویسید. هدف باید واضح و مشخص باشد. توضیحات بیش تری را برای کسانی که می خواهید جذب کنید، یادداشت کنید و تا آن جایی که می توانید در مورد اهداف خود اطلاعات کسب کنید.
  • یک پلان مشخص برای جذب افراد بالقوه تهیه کنید. سیستمی تهیه کنید که در کل بتوانید موفقیت بیش تری کسب کنید. جلساتی تنظیم کنید که طی آن بتوانید با افراد بیش تری در تعامل باشید. اطلاعات تماس آن ها را دریافت کنید و مرتبا با آن ها در ارتباط باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

من در طول سال ها، چندین نفر از مربیان عالی را دیدم، اما در مقابل، مربیانی را دیدم که هیچ گونه شرایط لازم برای کمک به مردم را دارا نیستند. بنابراین، امروز، می خواهم در مورد نشانه های مربیان بدنسازی بد صحبت کنم.

  1. آن ها هیچ گونه ارزیابی نمی کنند: بهترین مربیان قبل از انجام هر کاری دیگر، هنگام انجام تمرینات با مشتری جدید، ارزیابی کامل را انجام می دهند. این بدان معنی است که، مربیان یک غربالگری جنبشی و حتی تست های عملکرد اولیه انجام می دهند و از لحاظ تغذیه ای، بدان معنی است که میزان غذای مصرفی مشتری و ارزیابی تعدادی از متغیرها در سبک های مختلف زندگی، از جمله: برنامه، شکایت های اولیه و یا ناراحتی نسبت به برنامه ی تمرینی اولیه، سطح حمایت اجتماعی، تمایل به تغییر، و … را در نظر می گیرند. اما بسیاری از مربیان هیچ گونه ارزیابی ندارند! و اگر هر کدام از آن ها را بخواهند انجام دهند، معمولا در طول یک مشاوره رایگان که با عضویت در باشگاه همراه است، انجام می گیرد. اغلب این یک تاکتیک است، به گونه ای که مشتری را وادار به شرکت در کلاس های شما می کند. این یک اشتباه بزرگ است، ارزیابی های خوب تنها راهی است که، از طی آن، اطلاعات واقعی از یک مشتری بدست می آید و نسبت به آن تصمیم گیری های مربی صورت می گیرد – بدون آن که شما بخواهید بر پایه ی حدس و گمان به نتایج دست یابید. اگر در اولین جلسه با مربی خود مورد ارزیابی قرار نگرفتید، با یک مربی جدید کلاس بگیرید.

چگونه بهترین مربی خصوصی در باشگاه باشید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اگر شما در شرایط اقتصادی بدی هستید، مطمئنا رسیدن به اهداف بدنسازی، کار سختی خواهد بود. یافتن ایده های جدید در چگونگی خرید مواد غذایی، می تواند کمک شایانی به شما بکند. در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم جهت خرید ارزان قیمت غذاهایی که موجب کاهش چربی می شوند.

مواد غذایی سرشار از پروتئین، فیبر و آب، در چربی سوزی نقش بسزایی دارند، که هر کدام به نحوی می توانند به شما در کاهش وزن و یا عضله سازی کمک کند. فرآورده های حیوانی، مخصوصا گوشت آن ها، دارای اثرات کربنی فوق العاده ای هستند و میوه های تازه و سبزیجات در مقایسه با غذاهای فرآوری شده که می توانند برای ماه ها و حتی سال ها بدون اینکه فاسد شوند، عمر کوتاه تری دارند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تمرین در خانه یا در باشگاه

من تصمیم گرفتم که این مقاله را بنویسم تا به چنین سوال ساده ای پاسخ دهم و نقاط قوت و ضعف هر کدام را مشخص کنم تا نسبت به سبک زندگی خود و اهدافتان بهترین مورد را انتخاب کنید.

آیا باید تمرین در خانه انجام دهیم و یا در باشگاه؟

  • بررسی هزینه ها

هزینه ی باشگاه در یک ماه معمولا بین ۱۰ تا ۶۰ دلار است (در ایران میانگین حدود ۷۰ هزار تومان است)، که اگر متوسط آن، یعنی ۳۵ دلار را در نظر بگیریم بعد از گذشت ۱۰ سال باید بیش از ۴۲۰۰ دلار (۸ میلیون و ۴ صد هزار تومان) پرداخت کنید که ورزش در خانه مطمعنا خیلی کمتر از این مبالغ خواهد بود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت:  شیراز – شهرک سعدی – خ نارنجستان – جنب فروشگاه کوروش – باشگاه بدنسازی نسیم ۲

سوابق: ۷ سال 

تلفن تماس: ۰۹۱۷۶۱۵۷۸۹۳

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

مجله بدنسازی بادی فول شماره 26

سخن اول این شماره از مجله بدنسازی بادی فول: 

روزی که فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام رشته بادی کلاسیک را به منظور کاهش انتقادها به پرورش اندام در مورد مصرف بیش از حد پپتاید ها و دارو های هورمونی ایجاد کرد اهالی بدنسازی بسیار خوشحال شدند که افراد و علاقمندان بیشتری با مصرف داروی کمتر جذب این رشته خواهند شد و فضای این رشته سالمتر خواهد شد.
چندی بعد رشته فیزیک هم به منظور رقابت و نمایش بدن های ساحلی و شبه مانکن ایجاد شد تا اینجا عملکرد آنها قابل درک بود.
ولی این اواخر چند رشته دیگر هم اضافه نمودند که نه دلیل و نیازی احساس میشد نه هیچ فلسفه و توجیهی دارد و حتی این رشته های جدید موجب تخریب و بی محتوا کردن قهرمانی رشته های قبلی میشود.

فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک و احتمالا رشته های بعدی شور و نشاط قهرمانی و جذابیت رقابت ها را گرفته است به شکلی که امروز شاهدیم نفرات مسابقات بدنسازی با همان تعداد شاید هم کمتر در چندین رشته تقسیم میشوند و این یعنی کمیت ثابت و کیفیت بسیار ضعیف.

به نظر میرسد داوران هم در قضاوت گیج شده اند که تفاوت رقابت در آنها چیست؟ و برای چه این رشته های اضافه شد فلسفه آن چیست؟

اگر به گفته مسولان فدراسیون جهانی کشور ما پایتخت بدنسازی آماتور جهان است و در مسابقات اکثر شهرها بزرگ و مطرح آن در هر دسته وزنی ۴ نفر شرکت کننده باشند و ۳ نفر مدال بگیرند این مدال ها چه ارزشی دارد آیا معنی مسابقه بدنسازی “مدال برای همه” شده؟

اساساً این همه رقابت در سطح جهان با عناوین مستر المپیا و … هم نیازی نیست و باعث کاهش ارزش قهرمان شدن است.

به نظر میرسد فدراسیون جهانی بدنسازی برای افزایش جذابیت و کسب درآمدهای از دست رفته حرفه ای به خطای فاحشی دچار شده که باید هرچه زود تر آن را اصلاح کند تا بلایی که سر کاراته آمد و صد رشته و سبک شد به سر بدنسازی نیاید.

نویسنده: اصغر مرادی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آیا به مقدار امگا ۳ و امگا ۶ که روزانه دریافت می کنید، تا به حال دقت کرده اید؟

اطلاعات بیشتری در مورد چربی های امگا کسب کنید.

اسید های چرب ضروری:

  • اسیدهای چرب لینولئیک (که به عنوان امگا ۶ نیز شناخته می شوند)

این نوع از اسیدهای چرب به دلیل داشتن توانایی کافی در کاهش کلسترول LDL (کلسترول بد) معروف می باشند. این ماده در سبزیجات، دانه ها و روغن های تخمه آفتاب گردان، ذرت و خشخاش یافت می شوند. این محصولات دارای چربی های اشباع نشده بسیاری می باشند.

  • اسید لینولئیک آلفا (یا به عبارت دیگر امگا۳ )

محصولاتی که دارای امگا ۳ هستند، در واقع دارای اسید آلفا لینولئیک (ALA) می باشند. به طور کلی، بازاریابان نسبت به محصولات خود و داشتن امگا ۳ دروغ نمی گویند. با این حال بدن باید ALA را به ایکوزانیتاوئیک (EDA) و اسید داکوزاگزائیک (DHA ) تبدیل کند. در مطالعات بسیاری نشان داده شده است که، این مواد دارای مزایای بسیار زیادی در مورد سلامتی هستند. مواد غذایی مانند دانه ها، مغزها، روغن کتان و توفو دارای مقدار بسیار زیادی از ALA هستند. متاسفانه سرعت فرآیند تبدیل ALA بسیار پایین است. پیشنهاد ما در این باره این است، از غذاهایی استفاده کنید که به طور طبیعی دارای سطح بالایی از EDA و DHA باشد. بهترین منابع این نوع از اسیدهای چرب، ماهی سالمون (قزل آلا)، ساردین، ماهی شمشیری و ماهی کولی است.

مزایای اسیدهای چرب ضروری برای سلامتی:

  • برای تسکین درد بهتر از ایبوپروفن عمل می کند.
  • ساختار بدنی را بهبود می بخشد.
  • سرطان سینه و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • استرس را کاهش می دهد.
  • برای سلامتی مفاصل بسیار مفید است.
  • برای رشد و نمو کودکان مفید است.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۲

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
  1. همیشه تلاش کنید که بهتر باشید.

این اولین درسی است که فیلم پمپاژ آهن به ما می آموزد. آرنولد شوارتزنگر و فرانکو کولومبو در آن زمان، دو تن از بدنسازان جهان بودند و می توان گفت که آنها جز بهترین ها بودند. با این حال، آنها در یک استودیو به همراه معلم باله، شروع به یادگیری فیگورهای مختلفی در صحنه کردند. حتی بهترین ها، تلاش می کردند که بهتر شوند، بنابراین همه ما باید این مسیر را دنبال کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت: یاسوج – ترمینال نبش ابن سینا۹ باشگاهvip

سوابق: ۷سال

تلفن: تماس: ۰۹۱۷۳۴۱۱۰۲۰

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت: اراک – ابتدای خیابان ملک روبروی بانک ملی جنب پاساژ نونهالان

سوابق: ۲۲ سال

تلفن تماس: ۰۹۱۸۳۶۲۰۶۰۰

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت: البرز – مطهری، روبروی گلستان، مشاور ورزشی شریف

سوابق: حدود ۲۵ سال سابقه در رشته های مختلف به خصوص بدنسازی و رزمی

تلفن تماس: ۰۹۳۶۱۴۳۶۰۶۳

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت:  بیرجند- نبش مدرس ۱۱

سوابق: ده سال سابقه مربی گری و باشگاه داری

تلفن تماس:  ۰۹۳۳۹۷۴۰۰۰۰

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت:  خیابان ولیعصر نرسیده به خیابان طالقانی باشگاه پارس تاکان

سوابق: قهرمان ماسل مدلینگ جهان

تلفن تماس:  ٠٩١٢٢٨۴٢٣٩٨

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس : میدان رسالت تقاطع خیابان فرجام و نیرو دریایی جنب شیرینی کوهک

سوابق: باشگاهی با سابقه و اکنون با تجهیز دستگاه های به روز و کادری مجرب و فعال

تلفن: ۷۷۸۹۲۹۰۹