آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

هزاران راه وجود دارد که می توانید بازاریابی های لازم برای باشگاه خود انجام دهید، مخصوصا اینکه ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. زمانی که صحبت از بازاریابی زیبایی اندام به میان می آید راه های جالب و جذاب و همچنین راه اندازی کمپین های مختلفی به ذهن خطور می کند.

با استفاده از بازاریابی دیجیتال شما می توانید به هدف خود برسید و باشگاه خود را به بهترین جایگاه ارتقا دهید، در عین حال تخفیفاتی را برای اعضایی که بیشترین زمان را در باشگاه سپری می کنند در نظر بگیرید. از این طریق شما می توانید تخفیفات معقولی را لحاظ کنید و از طریق تلفن، فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، ایمیل و غیره به اعضا اعلام کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

مکمل های پروتئینی نقش اساسی در عضله سازی دارند.

پروتئین، از مجموعه ی به هم پیوسته ی آمینو اسیدها تشکیل شده است. زمانی که پروتئین در بدن هضم می شود، آمینواسیدها در بدن شناور می شوند و دوباره بدن، این آمینواسیدها را در شکل خاصی از پروتئین ها، در کنار هم جمع می کند. در این زمان است که عمل عضله سازی صورت می گیرد. آنچه که اکثر بدنسازان نمی دانند، این است که، پروتئین ها، هم مانند کربوهیدرات ها و چربی ها توسط بدن، شکسته می شود و از انرژی آن در بدن استفاده می شود. با این حال، کربوهیدرات ها و چربی ها به پروتئین تبدیل نمی شوند. در نتیجه، بدنسازان باید، برای عضله سازی خود، مقدار مشخصی از پروتئین را از طریق وعده های غذایی به بدن خود برسانند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

۱۲ مواد غذایی مضر

شما نمی توانید غذای بی مصرف و فاقد ارزش غذایی را بخورید و نتایج خوبی در عرصه بدنسازی به دست بیاورید.

متخصص تغذیه، تام ونوتو، در این مقاله به دوازده مورد از بدترین غذاها که موجب ذخیره ی چربی در بدن می شوند و هشدار جدی به نخوردن آن ها داده، اشاره کرده است.

  • بستنی
  • غذاهای سرخ شده
  • دونات ها و شیرینی ها
  • آب نبات، شکلات و شیرینی
  • جوش شیرین
  • نوشیدنی های میوه و سایر نوشیدنی های شیرین شکری
  • چیپس سیب زمینی
  • بیکن، سوسیس
  • نان سفید
  • هات داگ، همبرگر و درکل فست فودها
  • بیسکویت ها
  • غلات شکری مخصوص صبحانه

اما در مقابل او پیشنهاد داده است که اگربه دنبال اهداف بدنسازی و داشتن تناسب اندام هستید، غذاهای زیر را در برنامه ی غذایی خود جای دهید و مرتبا مصرف کنید.

  • بلغور جو دوسر
  • سیب زمینی هندی
  • سیب زمینی
  • برنج قهوه ای
  • نان گندم
  • سبزیجات
  • میوه تازه
  • محصولات لبنی کم چرب و فاقد چربی
  • سینه مرغ
  • سفیده تخم مرغ
  • گوشت قرمز کم چرب
  • ماهی و صدف

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۹

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تابستان بهترین فصل برای تمرین

بسیار سخت است که تابستان خود را به بهترین شکل موجود و متناسب با علایق خود پشت سر بگذاریم. در حالی که شما روزهای طولانی تری را در باغ و محله ی خود می گذرانید، زمان های اضافه در صبح های گرم و عصرهای تابستان، فرصت مناسبی است که فعال تر باشید و ورزش را با جدیت شروع کنید. تابستان در مقایسه با فصل های سرد، بهترین زمان است که برنامه های ورزشی و سالم را دنبال کنید. در این مقاله به ایده هایی اشاره شده است که در این فصل می توانید، آن ها را به کار گیرید.

در تابستان مراقب وزن خود باشید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آیا تا به حال برنامه ای طراحی شده است تا انگیزه ی شما را برای حرکت بیشتر و داشتن بدنی سالم تر ترغیب کند؟ با نرم افزار بدنسازی تکنوجیم Technogym، شما می توانید به شیوه ی زندگی “در مسیر سلامتی” زندگی کنید و به عنوان یک کاربر، دسترسی آسان به آن داشته باشید. این نرم افزار، اطلاعات سلامتی در هر مکان مانند ورزشگاه، خانه، فضای باز و یا در محل کار را در هر زمان و حتی در هنگام مسافرت فراهم می سازد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تعداد دستگاه ها: ۴ ایستگاه 

مشخصات: طبق لیست

توضیحات: لطفا برای خرید در تلگرام پیام بگذارید-مرادی ۰۹۳۵۱۰۷۴۳۸۰

شرکت سازنده: ایران

قیمت: 

میزان کارکرد: آکبند-تحویل ۲۰روزه

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بیش تر افراد فکر می کنند که میتوانند حفظ عضلات و کاهش چربی همزمان داشته باشند، اما واقعیت این است که نمی توان هر دو را به طور همزمان داشته باشیم.

مقاله زیر را مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید هردو را در زمان رژیم غذایی با هم داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس :  ۱۷شهریور۱۴۷

تلفن: ۰۹۱۹۸۴۴۴۶۲۶

سوابق: ۱۱سال

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

مجله بدنسازی بادی فول شماره 25

سخن اول این شماره از مجله بدنسازی بادی فول: 

با توجه به کاهش ازدواج، افزایش طلاق و از همه مهمتر عدم علاقه زوج های جوان به بچه داری به نظر میرسد میانگین سن جمعیت ایران که در سال های گذشته و حال جزء کشورهای جوان بود آرام آرام به سمت میانسالی و پیری پیش میرود مضاف بر آن افزایش بیماری های قرن حاضر و زندگی ماشینی که ناشی از تغذیه اشتباه، پر کالری و کم تحرکی جسمی میباشد سطح سلامتی را در ایران و حتی کل جهان کاهش داده است. آلزایمر، سکته ها، سرطان ها، دیابت، کبد چرب، چاقی، آرتروز و… ازجمله این بیماری هاست که زیاد دیده و شنیده ایم.

با توجه به این موضوع، مهم دیدم دراین نوشته دو نکته را یاد آوری کنم اول آن که مراکز و شغل های مرتبط با سلامتی و درمان سالمندان در سال های آینده بسیار لازم و ضروریست و اگر به صورت جدی دنبال شود جای سرمایه گذاری و اشتغال زایی بسیاری دارد و دوم این که اگر پدر و مادر شما در قید حیات هستند بسیار بیشتر از گذشته به مواظب سلامتی روحی و جسمی آنها باشید حداقل وظیفه ما زمینه سازی و تشویق آنها به ورزش روزانه و نظارت بر تغذیه آنهاست. خود شما هم برای ۱۲۰ساله شدن بهتر است بدنسازی طبیعی و تغذیه سالم را جدی بگیرید.

نویسنده: اصغر مرادی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

(قسمت اول)

بازاریابی باشگاه روندی مداوم است. تبلیغات به صورت دوره ای و قطعی برای پر رونق ماندن کسب و کار باشگاه شما کافی نخواهد بود. بلکه باید همیشه در فکر ایده تبلیغات بهتر، شعار تبلیغاتی مناسب هم باشید. در اینجا راه حل هایی که به صرفه هستند و به شما در بهبود کسب و کارتان کمک می کند را ارائه می دهیم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس : ابتدای خیابان خرمشهر، جنب خرمشهر یکم

تلفن: ۰۹۳۹۸۵۵۶۵۶۶

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس :  خیابان طالب املی دریای ۲۷/۱

تلفن: ۰۱۱۴۴۲۹۴۰۰۰-۴

سابقه: ۱۰ سال

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس : قاسم اباد چهارراه امامیه بین ام ۴۴ و ۴۶
تلفن: ۰۹۳۷۸۱۷۲۱۴۴

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

نام و نام خانوادگی: علی سلیمانی خواه

آدرس محل فعالیت: ایران – تهران – نارمک خ آیت چهاراه سرسبز – باشگاه رادین


مربیان و باشگاه های بدنسازی کشور  لیست باشگاه های بدنسازی و فیتنس

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس :  قاسم اباد شهرک غرب شاهد ۵۷ جنب الکتریکی

تلفن: ۰۹۳۶۲۷۴۳۳۲۴

سابقه: ۱سال و ۴ ماه