آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

زمانی که صحبت از رژیم غذایی برای از بین بردن چربی ها می شود، روش های مختلفی به ذهن می رسد. در زیر ۵ روش ساده برای از بین بردن چربی ها اورده ایم.

مورد اول: ترکیبات مواد غذایی

مطالعات بسیاری نشان داده اند که تغییرات بسیار ساده در کیفیت مواد غذایی مصرفی، بدون در نظر گرفتن میزان کالری آن ها می تواند برای از بین بردن چربی ها موثر شود. به نظر من، این مورد می تواند بهترین شروع باشد، اما نکته ای که باید در نظر گرفت این است که به مرور زمان سعی کنید که رژیم های غذایی با کالری کمتری را داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بهترین مکمل های بدنسازی برای مردان

هر چه قدر تعداد محصولات بیشتر باشند، افراد بیشتر سردرگم می شوند و چنین احساسی به خاطر آن است که اغلب افراد اولین بار است که برای خرید مکمل ها به فروشگاه می روند و به خاطر همین موضوع و تعداد کثیری از شما و همچنین کسانی که به دنبال آمادگی جسمانی خود هستند ما دنبال راهی هستیم تا این فرایند را آسان کنیم بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که اگر می خواهید یک بدن سالم و ماهیچه ای داشته باشید می بایست از این هشت مکمل استفاده کنید.

پودر پروتئین

اگر شما می خواهید از میزان جذب کافی پروتئین بعد از تمرین کردن و در طول روز اطمینان داشته باشید شما باید یک برنامه ریزی طبقه بندی شده داشته باشید و یک میزانی از پودرهای پروتئین با کیفیت بالا باید اولین انتخاب شما در فهرست خرید مکمل ها باشد، پروتیین کارایی روزمره بدن شما را تقویت می کند و عضلات سست را ترمیم می کند و باعث می شود که شما یک بدن قوی تر و ماهیچه ای در مقایسه با بدنی که ماهیچه ای نیست و در زمان استراحت چربی بیشتری می سوزاند داشته باشید. آنچه که پروتئین ها را یک منبع عالی کرده است این است که شما پروتیین هایی با کیفیت بالا که بدن شما به آن نیاز دارد و معمولا با ویتامین و مواد معدنی اضافی که تمامی سلامتی بدن شما را تقویت می کند دریافت می کنید. اگر می خواهید این پودرهای پروتئین به سرعت اثر کنند باید آن ها را خوب تکان دهید تا با هم ترکیب شوند و آن پودرهای پروتئین کاملا بعد از تمرین در طول روز کمک می کنند تا شما از وعده های خود احساس رضایت داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

سخن اول مجله بدنسازی بادی فول شماره 23این شماره از مجله بدنسازی بادی فول: 

این روزها به لطف شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه های دیجیتال افراد مشهور یک یا چند رسانه خصوصی در اختیار دارد و در آن اظهار نظر می کنند و از فعالیت ها خود خبر میدهند.

حتما شما هم موافقید کار کردن با رسانه های اجتماعی مدرن نیاز به فرهنگ و آموزش دارد تا فرد به خود و جامعه آسیب نرساند بعضی از افراد مطرح در شبکه های مجازی در امید بخشی و ارتقا فرهنگ اجتماعی فعال اند بعضی هم دانسته یا ندانسته بر مشکلات مردم و اجتماع اضافه میکنند.

با نگاهی به شواهد می بینیم گاهی افراد معروف و بخصوص جامعه مخاطب ما یعنی قهرمانان بدنسازی تصاویر اتفاقات غیر ضرور زندگی خود و اطرافیان را به اشتراک می گذارند  ولی در مقابل معضلات انسانی و فرهنگی اجتماعی ایران و حتی شهر خود هیچ عکس العملی نشان نمی دهند و مثل اینکه در این عالم نیستند و بی خبرند و همه فکر و ذکرشان انتشار فیلم تمرین، تغذیه، مکمل، رکورد زدن و سلفی با این و آن… است.

سوال اصلی از بعضی قهرمانان پر طرفدار در شبکه های مجازی این است، آیا معضلات زندگی مردم خود و دیگر کشورها را نمی بینید یا نمی شنوید؟ آیا شما در مقابل آن مسئولیتی ندارید؟ چرا برای رفع آن به سهم خود اطلاع رسانی و کمک نمی کنید؟

 همه چیز تمرین، مکمل، مسابقه و حاشیه ها نیست  نیازها و کمبودها را منعکس کنید تا جامعه بدنسازی اجتماعی و فعالتر شود، شاید دیدگاه بخشی از جامعه هم اصلاح شود و بدنسازان را فقط تن پرور و دوپینگی نبینند.

در ایران قهرمان بین المللی را میشناسم چند صد هزار طرفدار مجازی دارد دو هزار عکس و مطلب شخصی منتشر نموده ولی دریغ از یک حرف مفید برای جامعه یا حتی تبلیغ یک موسسه خیریه. هنر پیشه درجه یک بین المللی را هم میشناسم که به ندرت از خود مطلبی منتشر میکند و فقط به مسائل و مشکلات محیط زیست و ضد جنگ میپردازد.

متاسفانه به جای اخلاق مداری و مردمی شدن قهرمانان شاهد پدیده خود پسندی و آلزایمر اجتماعی آنها هستیم.

وقتی فلسفه زندگی ورزشی در ذهن اکثر قهرمانان این رشته فقط عضله سازی، فیگور و فالوور… می شود از آینده فرهنگی ورزش، نگران میشویم.

نویسنده: اصغر مرادی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

۱۰ روش مناسب برای رونق باشگاه بدنسازی قسمت دوم

۴- مردم خودشان بهترین گزینه هستند.

برای رونق باشگاه بدنسازی به افراد آموزش رایگان، مشاوره تغذیه، یا حتی خوش برخوردی را هدیه دهید. خلاصه اینکه هر حرکتی جذاب که می تواند آن ها را به سمت باشگاه بکشاند انجام دهید. چشم انداز تناسب اندام بعد از تمرین را به افرادی که برای ثبت نام می آیند نشان دهید و به آن ها بگوئید که برای رسیدن به وزن و اندام ایده آل آن ها در کنارشان هستید و اینکه اگر خدمات باشگاه شما را آزمایش کنند چیزی از دست نداده اند، متوجه این موضوع باشید که علاقه واقعی و خدمات عالی به مشتری باعث می شود که آن ها به دنبال خدمات بهتر باشگاه شما را انتخاب کنند و به کسب و کار شما کمک کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

دیوید لید: از یک نوجوان لاغر و نحیف به یک بدنساز با هیکلی قوی و ورزیده

دیوید لید تناسب اندام خود را از سال های اولیه ی زندگی خود شروع کرد. او اکنون یک فرد مشهور است، چرا که توانست بر بسیاری از بدبختی های خود پیروز شود و به ورزشکاری تبدیل شود که در رسانه های اجتماعی از او بسیار سخن گفته می شود و اسپانسرهای مختلفی در این زمینه پیدا کند و در نهایت یک مدل تناسب اندام شناخته شود. در سن ۱۹ سالگی او توانست معروفیت خود را در زیبایی اندام بدست آورد. او در زمان کودکی خود با بدبختی ها و مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد. زمانی که دو سال بیشتر نداشت پدر خود را از دست داد، که این امر موجب بروز مشکلات بسیاری در زمینه ی اعتماد به نفس او شد، به گونه ای که در سن ۱۴ سالگی با بیماری اسکولیوز رو به رو شد. در همین زمان بود که او تصمیم گرفت تا وارد عرصه ی بدنسازی شود تا عضلات خود را افزایش دهد. او تحت هر شرایطی بر روی هدف خود متمرکز شد و در نهایت توانست بدن خود را بسازد. در این زمان بود که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد و تمایل او برای بهتر کار کردن، را افزایش داد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

 رژیم غذایی گیاهی برای گیاه خواران و افرادی که هیچ گوشتی به جز ماهی تازه نمی خورند.

 رژیم غذایی گیاهی برخلاف دیگر رژیم های غذایی، مواد غذایی مصرفی را هم از بعد سلامت جسمانی و هم از بعد سلامت ذهنی در بر می گیرد.

برنامه غذایی بدنسازی بدون مصرف گوشت برای گیاهخواران

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

شما مدت زمان زیادی را صرف عضله سازی می کنید، اما چه مقدار زمان را حاضرید صرف ریکاوری بدن خود کنید؟ در زیر به سه روش از تمرینات سخت اشاره شده است که طبق آن می توانید وضعیت جسمانی خود را بهبود بخشید.

فشرده سازی

به سادگی می توان بیان کرد که فشرده سازی یکی از رایج ترین روش های بهبود وضعیت جسمانی و ریکاوری بدن ورزشکاران است، به گونه ای صدها سال از این فاکتور استفاده می شده است. اما با توجه به عصری که در آن زندگی می کنیم، وقتی صحبت از فشرده سازی به میان می آید، روش های نوین هم به دنبال آن به ذهن ما خطور می کند. فرآیند فشرده سازی می تواند قبل، در حین و یا بعد از تمرینات صورت گیرد. در دهه ی گذشته، درمان فشرده سازی قبل از تمرین، مسیر خود را به صنعت زیبایی اندام و ورزش های مختلف باز کرد. یکی از روش های فشرده سازی به نام (وو دوو بند) توسط فیزیوتراپیست به نام (کلی استارت) به وجود آمده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بهترین مربی خصوصی

تفاوت بین مربی خصوصی و بهترین مربی خصوصی برنامه ای که از آن برای مشتری های استفاده می کنند نیست توانایی شان در نگه داشتن و چسبیدن به تمرینات به مشتری و رسیدن به هدف برای چاقی یا لاغری است.

جان گودمن دوست دارد مربی شخصی شود. اما حتی بیشتر از آن او علاقه مند است که آموزش هایی به مربیان بالقوه برای بهبود سلامت جهان یک فرد و رابطه ایجاد کند. مربیان فقط به اطلاعات صحیح نیاز دارند بنابراین او سعی دارد که آن اطلاعات را به آن ها بدهد.

چند سال قبل، گادمن تصمیم گرفت مرکز آموزش مربی شخصی را بعد از وب سایت bodybulding.com که با اطلاعات ارزشمند خودش که اطلاعات رایگان منتشر می کرد و مربیان به طور مرتب از آن استفاده می کردند را توسعه دهد.

به دنبال ویرایش و چاپ جدید کتاب راهنمایی های مربی: رازهایی برای ساختن مربی موفق شخصی و کتاب جیبی مربی شخصی و پاسخ دادن به تمامی سوالات روزانه گادمن به تازگی در bodybulding.com درباره بعضی از قوانین ساده که مربیان باید در ذهن شان همیشه داشته باشند صحبت می کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

رژیم غذایی بدنسازی بانوان

در حالی که عضله سازی زنان بسیار سخت تر از مردان است، بدنسازان زن هنوز مقدار قابل توجهی از فشار وزنه ها را تحمل می کنند. اگر تصمیم دارید یک بدنساز زن خوب شوید باید از رژیم غذایی مناسبی برای کمک به ساختن بهترین هیکل برای همیشه پیروی کنید.

رژیم های بدنسازان مانند بازی های اعداد هستند. معمولا زن ها به کالری کمتری نسبت به مردها بخاطر وزن بدنی پائین تر نیاز دارند. شما نیاز به کالری بیشتری برای ساختن عضلات نیاز دارید اما نه آنقدر که شما را چاق کند.

برای اینکه بدانیم در رژیم بدنسازان زن چه چیزی باید بخورند لیزا کرامن در مصاحبه ای اشاره می کند که آن ها نیاز به ۵۰۰۰ کالری در هر روز برای ساختن و نگه داشتن حجم ماهیچه های خود نیاز دارند. بعید به نظر می رسد که شما در ابتدا به این مقدار کالری نیاز داشته باشید، با این وجود برای شروع ۵۰۰ کالری به مصرف روزانه فعلی تان بیفزائید و ببینید چطور پیش می روید، اگر دیدید که قوی تر و بزرگ تر نشدید آن را عوض کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

این بار تکنولوژی روز دنیا مکملی را به بازار عرضه نموده بر پایه NO اما با اندکی تغییرات و اضافه نمودن ترکیبات خاص برای بالا بردن کارایی و عملکرد این گروه از مکمل‌ ها، این پدیده و افزاینده حجم عضلات و عروق، به نام نیتریکس به دنیا معرفی شده است که به‌ طور معجزه آسایی حجم عضلانی شما را افزایش خواهد داد.

شما با مصرف این مکمل بر پایه NO ساخته شده است، به‌طور خارق‌ العاده‌ ای می‌ توانید شاهد رشد عضلات و تغییر در عروق خود باشید این تغییرات تا حدی است که اطرافیان شما تصور می‌کنند که شما هورمون مصرف کرده‌ اید، اما اینکه به راستی چه انتظاراتی را می‌توان از مکمل‌ های نیتریکس داشت، بحثی است که به آن خواهیم پرداخت.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تبلیغات باشگاه جزء هزینه های لاینفک و بالا برای هر باشگاهی محسوب می شود، اما در بازار پر رقابت کنونی نمی توان این امر مهم را نادیده گرفت.

تبلیغات باشگاه های کوچک و متوسط هزینه های کمر شکن را به دنبال دارد، قرار داد با شرکت های تبلیغاتی مناسب و کاهش نرخ تبلیغات از راه های مختلف راه گریزی برای این مهم است.

در این مقاله به بررسی ۳ نکته اساسی برای کاهش هزینه های تبلیغات باشگاه می پردازیم:

۷ اقدام ضروری برای مدیرت باشگاه

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

عضله سازی یا کاهش چربی

مهم نیست که در چه فصلی باشید، زمانی که از یک برنامه ی عضله سازی استفاده می کنید، چربی های بدن تان را کاهش می دهید و قدرت جسمانی خود را افزایش می دهید. این گونه تمرینات که کل بدن را درگیر می کند، در واقع شما را به چندین حرکت نفس گیر مجبور می کند که تمام این حرکات به دنبال تمرینات سبک تر صورت می گیرند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

جنسیت: خانم

نام و نام خانوادگی: لی لی (ریحان) سعادتمند

آدرس محل فعالیت: ایران – استان گلستان

مقدار ساعت فعالیت روزانه: ۸ ساعت

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس محل فعالیت: خیابان طالقانی – کوچه شیرینی سرای اسلامی

سوابق: ۱۴ سال 

تلفن: تماس: ۰۹۱۷۳۴۱۳۰۶۰

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس :  خیابان جمهوری (چوببری) جمهوری پنجم

تاسیس : ۱۳۹۰

تلفن تماس :  ٠٩١١١٧٠٢٢٨۶