آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آیا به دنبال کمکی هستید که چربی های اضافی بدن تان را از بین ببرد؟ احتمالا بعضی از این مکمل ها، بتوانند به شما کمک کند. شاید باورتان نشود که سالانه در آمریکا ۲ میلیارد دلار صرف مکمل های چربی سوزی می شود که بیشتر آن ها ناکارآمد هستند. ۱۵% از کل آمریکایی ها به دنبال مکمل های چربی سوزی هستند. در زیر به مکمل هایی اشاره شده است که، در چربی سوزی بسیار موثرند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آماندا کارل سون

 شما سعی می کنید که همیشه غذاهای سالم بخورید، اما بعضی وقت ها ممکن است در کنار مواد مغذی لغزشی داشته باشید و پیتزا و … را مصرف کنید. بنابراین با توجه به این اتفاقات، تمام مواد مغذی را به بدن خود وارد نمی کنید که در این مورد شما تنها نیستید. آیا کسی را می شناسید که در طول روز نه وعده میوه و سبزیجات مصرف کند؟ در اینجاست که کپسول ها و پودرهای مکمل می توانند به شما کمک کنند. آماندا کارل سون مدیر اجرایی تغذیه ی ورزشکاران در آریزونا بیان می کند که: مکمل ها نمی توانند عادات بد غذایی را جبران کنند اما آن ها حداقل می توانند به بهتر شدن رژیم غذایی افراد کمک کنند. به عبارت دیگر در مواقعی که بدن شما نیاز به میوه و سبزیجات دارد اما بیشتر به سمت غذاهای غیر مفید می روید با خوردن مکمل ها می توانید کمبودهای مواد مغذی خود را جبران کنید.

پلان های اساسی تغذیه عبارتند از:

  • مولتی ویتامین ها
  • روغن ماهی
  • پروبیوتیک
  • ویتامین D
  • گلوکوزامین و کندرویتین
  • کوآنزیم Q10
  • پالمتو
  • اسید آلفا لیپوئیک
  • استیل ال کارنیتین، فسفاتید لیرین و گلیسرو فسفول کولین (GPC)
  • B12
  • گینکو بیلوبا (افشره ی نوعی درخت چینی)
  • سلنیوم

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۰

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آیا به دنبال این هستید که عضلات شکم برجسته و یا سیکس پک داشته باشید؟ در این مقاله ۵ تمرین مناسب برای داشتن سیکس پک اورده ایم، تا به هدفتان نزدیک تر شوید.

آناتومی شکم

  • تمرینات دراز نشست
  • بالا آوردن پاها در حالت خوابیده                 ۳ست                  هر بار ۱۵ عدد
  • حرکت بدنسازی کرانچ                 ۳ست                  هر بار ۱۵ عدد
  • حرکت کراس بادی کرانچ                 ۳ست                  هر بار ۱۵ عدد
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

سخن اول مجله بدنسازی بادی فول شماره 22این شماره از مجله بدنسازی بادی فول: 

خوشبختانه مریبان جوان بدنسازی در حال افزایش هستند. این دختران و پسران جوان همگی علاقه مندند که مثل مریبان مشهوری که می شناسند کار کنند و در آمد بالایی داشته باشند، به همین دلیل روش کار آنها را کپی برداری می نمایند.
اکثر آنها بدون مطالعه و بدون آگاهی از جزئیات علم آنها فقط کپی برداری می کنند و کمتر علوم ورزشی را مطالعه میکنند به همین دلیل اطلاعات عمیقی از روش های مدرن تمرین و علوم وابسته ندارند خیلی زود شکست میخورند.
مریبان مبتدی بدانند هر کسب و کار، اصولی دارد و اصول مربیگری کپی برداری نیست و باید به قول معروف در اصول و سواد مربیگری به اجتهاد نسبی برسید و اطلاعات کافی از آناتومی، سیستم های انرژی، تغذیه، تمرین، روانشناسی، بازاریابی و … داشته باشید و از همه مهمتر به روز باشید. فقط صرف یک هفته کلاس مربیگری و دیدن چند پست اینستاگرام و کپی برداری، کسی مربی پایدار و موفقی نخواهد شد. مربیان بزرگ همیشه علوم جدید را مطالعه میکنند.

نویسنده: اصغر مرادی

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

شکلات سیاه! مطبوع، نرم و بسیار خوشمزه. بیش از این من خیلی شکلات تلخ می خوردم. همه ما می خوریم اینطور نیست؟ اما بعضی وقت ها یک آب نبات ساده مزه ای ندارد. فهمیدی چی گفتم. بعضی وقت ها دوست داری یه چیزی بهش اضافه کنی…

یه چیزی شکلاتی تر، تیره تر و حتی شیرین تر. پیشنهاد می کنم اینو امتحان کنید.

قبل خود را شکلاتی بیمه کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

از همان روز خاطره انگیز سال ۸۴ که خبر تاسیس فدراسیون پرورش اندام منتشر شد، گفته شد که این فدراسیون متولی رشته های ورزشی پرورش اندام، پاورلیفتینگ و قویترین مردان است و هر سه رشته را به طور همزمان پوشش می دهد. به همین دلیل بود که کلمه «بدنسازی» نیز به نام این فدراسیون اضافه شد، هر چند که در عمل تفاوتی میان «بدنسازی» و «پرورش اندام» نیست و هر دو یک معنا و مفهوم دارند و هر دو معادل واژه bodybuilding هستند. اما این نامگذاری عجیب به این خاطر بود که همگان بدانند پرورش اندام تنها رشته تحت پوشش این فدراسیون نیست.

طولی نگذشت که مچ اندازی نیز به رشته های زیر نظر فدراسیون پرورش اندام اضافه شد تا در کنار پاورلیفتینگ و قویترین مردان، تشکیلاتی در فدراسیون داشته باشد. اما از همان ابتدا، نگاه متفاوت و بعضاً تبعیض آمیزی میان پرورش اندام و سایر رشته های زیر نظر فدراسیون وجود داشت.

به طور مثال، از همان سال ۸۴ که پروسه اعزام تیم ملی پرورش اندام به بازی های آسیایی ۲۰۰۵ کلید خورد، ملی پوشان این رشته پس از سالها مشقت تهیه سفر، دیگر مجبور نبودند که پول بلیت و ویزا و هتل محل اقامت خود را در رقابت های برون مرزی پرداخت کنند و با خیال آسوده تری راهی مسابقات بین المللی شدند. اما این موضوع هیچ وقت در مورد پاورلیفتینگ و سایر رشته ها صدق نکرد. و ورزشکاران این رشته با وجود اینکه صاحب فدراسیون شده بودند، باز هم مجبور بودند هزینه سفر به مسابقات مختلف را از جیب پرداخت کنند. این ابهامی بود که همیشه درباره پاورلیفترها، قویترین مردان و مچ اندازان وجود داشت و ورزشکاران این رشته هیچ وقت توجیه نشدند که چرا باید در یک فدراسیون، چنین نگاه متفاوتی وجود داشته باشد.

از سوی دیگر اگر بخواهیم یک ارزیابی کلی و گذرا در این سال ها داشته باشیم. به جز یکی دو استثنا مثل برگزاری رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا در اهواز، عمده تمرکز مردان فدراسیون و برگزاری باشکوه مسابقات پرورش اندام بوده و نحوه برگزاری سایر رشته ها، در حاشیه قرار گرفته است. حالا که فدراسیون قصد دارد نگاه متفاوتی به گذشته داشته باشد و اشکالات را اصلاح کند، توجه هر چه بیشتر به وضعیت ورزشکاران رشته های پاورلیفتینگ، قویترین مردان و مچ اندازی، یکی از مسائلی است که شایسته است مورد توجه قرار گیرد. فدراسیون باید اثبات کند که تنها متولی رشته پرورش اندام نیست و ورزشکاران سایر رشته های تحت پوشش نیز حق دارند که از امکانات و مساعده های اولیه برخوردار شود.

استراحت بعد از دو سال رژیم

دو سال پیش جواز رقابت های فیزیک مسترالمپیا در جیب کاشانکی بود اما اسیر سد بزرگ ویزای آمریکا شد و این شروع ناکامی او در کسب ویزا بود سن مارینو ایتالیا و الیکانته اسپانیا هم به دلیل عدم صدور ویزا از دسترس او خارج شد اما کاشانکی به رژیم خود ادامه داد تا در مجموع یک دوران دو ساله رژیم را سر کند. چندی پیش کاشانکی در طول یک ماه در ویتنام و کره جنوبی رقابت کرد و پرونده خود را در سال جاری با یک نقره و یک برنز ارزشمند به پایان رساند در این بین بیش از هر چیز امیدواری و نظر فنی سرداور مسابقات ان.پی.سی در کره جنوبی برای او مهم بود که اعلام کرد: محمد می تواند با برطرف کردن برخی نکات ریز و فنی در آینده حتی خود را در بین نفران برتر المپیا ببیند کاشانکی حالا برای مدتی دوران استراحت خود را شروع کرده است تا سال آینده و نزدیک به رقابت های المپیا در مسابقات مهمی چون تورنتو و ونکوور شرکت کند. مسابقاتی که نزدیک به رقابت های مسترالمپیا است و قصد دارد این بار با یک رژیم تا بالاترین رقابت این رشته پیش رود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

مربی خصوصی: چگونه می توان شغلی مناسب با درآمد خوب را شروع کرد؟

موفقیت و درآمد خوب، جز مواردی هستند که بسیار زمان نیاز دارند و به راحتی بدست نمی آیند و برای بدست آوردن آن ها باید به سختی کار کرد. در زیر به نکاتی اشاره شده است که طبق آن ها می توانید، موفقیت مالی در کسب و کار خود، به عنوان یک مربی خصوصی بدست آورید.

چگونه مربیان بدنسازی درآمد خود را افزایش دهند؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

کارت ویزیت برای باشگاهداران

شاید کارت ویزیت یکی از اصلی ترین و آسان ترین راه های تبلیغاتی برای هر کسب و کاری باشد. در دنیای کنونی کوچک ترین کسب و کارها تا بزرگترین آن ها از کارت ویزیت برای معرفی خود به بازار هدفشان استفاده می کنند. در عین حال کارت ویزیت همانند دیگر ابزار تبلیغاتی می تواند به جای اثر مثبت، اثری منفی و ماندگار در جهت عکس بر ذهن مخاطب که همان مشتری است داشته باشد.

در این مقاله به بررسی نکاتی می پرازیم که باعث می شود شما به عنوان مدیر باشگاه یا مربی باشگاه یک کارت ویزیت مطلوب و اثر گذار داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

سلام کریس سانتا ماریا ، قبل از شروع هر چیزی ما خیلی راغبیم که در مورد شما به عنوان یک بدنساز موفق چیزهایی را بدانیم. لطفا از خودت بگو.

من در یکی از سواحل نروژ متولد شدم و در یک خانواده ی پر جمعیت که اکثر آن ها ورزشکار بودند بزرگ شدم. من در آن زمان ها رقصنده بودم و اگرچه که رقصنده ی حرفه ای بودن، یکی از اهداف کودکی من بود اما بعد از مدت ها فهمیدم که نمی توانم در این حرفه موفق بشم. بنابراین به سمت ورزش رفتم. در سن ۲۰ سالگی با یک سری از مشکلات در دنیای ورزش رو به رو شدم اما سعی کردم که بر آن ها پیروز شوم. بعد از گذشت چندین سال، هنوز فکر می کنم که خیلی بیشتر از این ها می توانم موفق بشم و در بهترین جایگاه در دنیای ورزش قرار گیرم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

رژیمی برای افزایش وزن

آیا شما خیلی مشتاق هستید که وزن تان را اضافه کنید اما نمی توانید که حتی یک کبلوگرم اضافه کنید؟ در زیر به مواردی اشاره شده است که طبق آن ها شما می توانید ماهیچه های خود را بزرگتر و ورزیده تر کنید و در عین حال اضافه وزن نیز داشته باشید.

اکثر ورزشکاران خیلی راغبند تا کمر باریک تری داشته باشند که معمولا برای رسیدن به این هدف رژیم های غذایی خاصی را دنبال می کنند. در مقابل این افراد، کسانی وجود دارند که دوست دارند وزن شان را بیشتر کنند و برخلاف تصور عموم این کار سخت می باشد. در بسیاری از موارد افرادی وجود دارند که تمرینات بسیاری را انجام می دهند اما غذای کافی نمی خورند تا بتوانند ماهیچه های خود را شکل دهند. اگر این موارد در مورد شما صدق می کند حتما موارد زیر را مطالعه کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آرنولد بر اساس تصادف یکی از بزرگترین بدنسازان جهان نشده است. در اینجا ۸ تا از بهترین اصول تمرینات آرنولد ذکر شده است.

وزنه برداری کردن نیازمند کار مغزی هم است.

آرنولد همیشه درباره نقش مغز درباره بدنسازی گفته است. زمانی که او تمرین می کند ۱۰۰ درصد بر روی کارش تمرکز داد که همین باعث می شود حتی بتواند به راحتی به سطح های سخت و بالاتر دست یابد.

اولین گام این است که واقعا باور داشته باشیم می توانیم تبدیل به انسان بزرگ و قدرتمند شویم و این امکان پذیر است.

به همان شیوه شما می توانید به ماهیچه هایتان برای بلند کردن وزنه های سنگین دستور بدهید حتی زمانی که همه چیز یا همه کس به شما می گویند نمی توانید، بنابراین می توانید به صورت ذهنی ریشخند ماهیچه هایتان را بکنید تا بزرگ تر و قوی تر شوند.

آرنولد از یک تکنیک بصری بسیار معروف استفاده می کند، او معمولا عضله دو سر خود را بسیار با عظمت تصور می کند و تصورات ذهنی خود را تحت کنترل خودش در می آورد تا ساختمان بدن خود را به بهترین وجه به بالاترین درجات برساند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

چربی های سفت شده و ورزش

همان چربی هایی که باعث گرم نگه داشتن خرس ها در زمستان می شوند، نقش اصلی را بین ورزش و متابولیسم افراد ایفا می کند.

در مطالعه ای جدید، گروهی از محققان آمریکایی دریافتند که مولکول چربی نقش خنک کننده ی دمای خون، بعد از انجام تمرینات ورزشی را دارد.

طبق مطالعه ای که رهبری آن را کریستین استنفورد به عهده داشت، چربی های سفت شده به طور معمول خود را از چربی های تازه انباشته شده جدا می کند به این دلیل که بتواند گرما ایجاد کند. به این عمل کالری سوزی نیز گفته می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

مصاحبه با رایموند کوئریدو

تاریخ تولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۸۳

وب سایت: The Online Coach

زمینه های ورزشی: بدنسازی و وزنه برداری

وزن مسابقات: ۱۵۵ پوند

  • چگونه وارد عرصه ی بدنسازی شدید؟

رایموند کوئریدو: بسکتبال جز اولین اهداف من بود. زمانی که کوچک تر بودم و وارد دبیرستان شدم، در رشته ی بسکتبال فعالیت می کردم. بعد از آن شروع به کم کردن وزنم کردم تا سرعت عمل و ژست ورزشی خودم را ارتقا دهم. زمان زیادی نگذشت که نتایج خوبی بدست آوردم. من عاشق این جمله هستم: هر چقدر بیشتر تلاش کنید، بیشتر موفق خواهید شد. بعد از آن از مادرم خواستم که مرا در یک باشگاه زیبایی اندام ثبت نام کند. بعد از اتمام دوره ی دبیرستان از رشته ی بسکتبال کناره گیری کردم چون شرایط فیزیکی متناسب با این ورزش را نداشتم و قدم کوتاه بود، بنابراین در رشته ی بدنسازی شروع به فعالیت کردم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

۸ استراتژی بازاریابی موثر که مربیان شما بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

۱- از خود یک قهرمان ویدیویی بسازید.

(اکنون زمانی است که می توانید از رسانه های مختلفی برای کسب و کار خود استفاده کنید. نکته ی مهم این است، که در کار خود تداوم داشته باشید و از ویدیوهای مختلف برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید. حتما از تمرینات خود ویدیوهای زنده تهیه کنید و حتی می توانید از پشت صحنه ی تمرینات و یا زندگی خصوصی خود ویدیوهایی را ارائه دهید، تا اعتماد اطرافیان را جذب کنید.)

1 2 3 5