آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

دکتر ناصر امیری ، رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی از  مربیگری فیتنس خبر داد :

در پاسخ به نامه انتشار یافته از فدراسیون همگانی در خصوص رشته فیتنس به اطلاع کلیه عزیزان و علاقمندان این رشته می رساند برابر با تفاهم نامه ای که در وزارت ورزش و جوانان با حضور ریاست محترم فدراسیون های بدنسازی و همگانی و معاونین محترم وزیر و کارشناسان این وزارتخانه به امضاء رسید، رشته فیتنس با رویکرد کاملاً تخصصی و حتی در جهت آماده نمودن رشته های مختلف سایر فدراسیون ها به فدراسیون بدنسازی محول گردیده و صراحتاً در این تفاهم نامه عنوان شده که می بایست نام کمیته فیتنس در انجمن آمادگی جسمانی تغییر نماید و به زودی مربیگری این رشته در فدراسیون بدنسازی آغاز خواهد شد .

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

ابتدا تمرین A سپس تمرینات B را انجام دهید استراحت کنید سپس دوباره این تمرین چربی سوزی را تکرار کنید.


 

۱A. لانچ دمبل

۱B. شنا سوئدی

۳ ست، ۸-۱۲ تکرار برای هر تمرین، ۹۰ ثانیه استراحت بین سوپرست ها

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

شرکت بادی فول تاکنون موفق به صادرات دستگاه های بدنسازی باشگاهی به چندین کشور همسایه گردیده است از جمله کشورهای عراق، شهر بغداد، سلیمانیه و اربیل، افغانستان، شهر مزار شریف، کابل و هرات کشور ارمنستان و کشور آذربایجان 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بهترین برندهای دستگاه بدنسازی در جهان بدون در نظر گرفتن قیمت میتواند چندین برند باشد که هر کدام کیفیت ارزش و امتیازات مخصوص خود را دارد که بعضی از امتیازات را دیگران ندارند یا کلا به دلیل انحصار آن نمیتوانند داشته باشند.

برند تکنو جیم technogym یکی از بهترین آنهاست که هر ساله در کل جهان باشگاه های لاکچری بدنسازی زیادی از آن خرید میکنند شرکت تکنوجیم بهترین خدمات ممکنه را در تجهیزات بدنسازی و خدمات پس از فروش خود پیش بینی کرده و حتی خدمات آموزشی و پشتیبانی مجازی و حقیقی که از نمایندگان فروش خود مینماید منحصر به فرد است این شرکت در کل جهان نمایندگی فعال دارد که هر چند کشور منطقه خود یک سرپرستی دارد.

معرفی شرکت تکنوجیم

از جمله نوآوری های این برند تردمیل مکانیکی با نام اسکیل میل skillmill  میباشد که برای بسیاری از کارشناسان صنعت ورزش بسیار جالب توجه بود که این دستگاه هم دویدن را آسانتر نموده و انرژی کمتری مصرف مینماید و هم میزان آسیبی که به زانوها در تردمیل های دیگر اتفاق می افتد را بطور چشم گیری پایین می آورد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

دستگاه های بدنسازی با برند سالتر اسپانیا مدت کمی است که وارد ایران شده است با این حال کارشناسانی که در رشته بدنسازی و ساخت و تولیدات بدنسازی فعالند این برند را یکی از زیباترین و از طراحی های بسیار مدرن این رشته می دانند و کشور اسپانیا که قبلا با برندهای بی اچ تلخو (شوک) بادی تن مشهور بود امروز با برند سالتر در ایران مطرح شده است .

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

قبل از اینکه برنامه ای برای کاهش وزن داشته باشید بهتر است بدانید: شما چاق نیستید فقط چربی اضافی دارید. لاغر کردن کار خجالت آوری نیست مثل تمرین برای یک مسابقه است. در کاهش وزن بیشتر از هر چیزی رژیم غذایی اهمیت دارد. رژیم گرفتن نیز مانند هر مهارت دیگری نیاز به دست و پنجه نرم کردن با آن و وقت گذاشتن دارد. اگر با روش منطقی و هوشمندانه جلو بروید قطعا به چیزی که می خواهید می رسید. برای رسیدن به این هدف ۱۰ اصل اساسی که توسط محققان اثبات شده است و نتیجه داده اند را برای شما دوستان عزیز در اختیار می گذاریم.

  1. این مربوط به رژیم نیست بلکه به سبک زندگی ربط دارد.

گرفتن رژیم های کوتاه مدت جواب نمی دهد برای کاهش وزن باید روش خورد و خوراک خود را تغییر دهید. محققان نشان می دهند یکی از بهترین شاخص های رژیم کاهش وزن طولانی مدت این است که در ماه اول چه مقدار وزن کم کنیم. زیرا نتایج اولیه به فرد انگیزه می دهند به همین دلیل متخصصان تغذیه ابتدا یک رژیم سخت به مدت دو هفته می دهند مثلا قطع کامل قند و شیرینی و نوشیدنی های الکلی و کربوهیدرات های تصفیه نشده و غیره، سپس مقداری از این غذاها را به رژیم بر می گردانند تا بدن دچار شوک نشود. اما این مقدار باید بسیار کم باشد مثلا به جای خوردن یک عدد پیتزا یک تکه کوچک آن را میل کنید.

۵ اشتباه رژیمی

  1. روش درست تمرین کردن را یاد بگیرید.

ورزش کردن موجب کالری سوزی و کاهش وزن می شود. اما وقتی شروع به تمرین می کنید بدن سیگنال کمبود کالری ارسال می کند و شما احساس گرسنگی می کنید اگر فرد سخت کوشی نباشید هر چیزی را که سوزانده اید با غذا خوردن بر می گردانید.

 تمرینات هوازی برای چربی سوزی در نوع خود بی نظیرند اما تمرینات بدنسازی ضروری هستند. تمرینات بدنسازی موجب عضله سازی می شوند که به نوبه خود متابولیسم بدن و توانایی کالری سوزی بدن را بالا می برند. سه روز در هفته تمرینات هوازی و سه روز در هفته تمرینات بدنسازی انجام دهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تمرینات اینسنیتى به مجموعه حرکات تمرینی گفته میشود که با استفاده از وزن بدن انجام میگردد گر چه در این تمرینات از مقدار وزن زیادی برای فشار برروی عضلات استفاده نمیشود ولی عضلات به رشد بهتری میرسند و سایز می گیرند در این روش بدنسازی کمبود وزنه و دستگاه را با بالا بردن شدت تمرینات به صورت هوازی و استقامتی جبران میکنیم.

در سال های اخیر بسیاری از ورزشکاران را در فضای مجازی مشاهده میکنید که با تمرینات ترکیبی  کلیپ های ورزشی با شدت بالای ضربان قلب و حرکات ترکیبی منتشر می نمایند و توانسته اند با این تمرینات اندامی عضلانی و تفکیک شده بسازند این نوع تمرینات که به جنون یا اینسینتی مشهورند پیشرفت و گسترش خود را مدیون شبکه های مجازی است و بسیار شباهت به تمرینات فول بادی در بدنسازی با وزنه دارد زیرا در کل تمرین شما هم زمان از تمام دسته های عضلانی استفاده میکنید و آنها را تحت فشار میگذارید به همین دلیل هم درصورتی که با رژیم های کم کالری و اصولی همراه باشد تاثیر به سزایی در چربی سوزی دارد از جمله مربیان مطرح  تمرینات اینسینیتی شان تی میباشد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

ویتامین c و پتاسیم موجود در طالبی بهترین گزینه برای مقالبه با گرمای تابستان می باشند. این میوه سراشار از آب می باشد که بدن شما را در هوای گرم مرطوب نگه می دارد.

زمان آماده شدن : ۳ دقیقه

مواد لازم

یک فنجان و نصفی طالبی

یک فنجان توت فرنگی و تمشک

یک لیوان آب

یک مشت سبزی معطر (بسلیقه خودتان انتخاب کنید)

تاثیر مصرف کم و زیاد ویتامین ها و مواد معدنی

همه مواد را در مخلوط کن بریزید و آنقدر آنها را مخلوط کنید تا صاف و یکدست شوند.

سپس با چند حبه یخ سرد میل کنید.

منبع: www.mensfitness.com

ترجمه: بادی فول

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

مربیان خصوصی بخوانند

با وجود تمام تلاش هایی که انجام می دهیم که افراد جدیدی را در باشگاه جذب کنیم اجازه دهید ابتدا مطمئن شویم برای برنده شدن در رقابت کاری خود کارهای درست را انجام می دهیم.

  1. تجربه آنها با شما و باشگاه

مشترهای تازه وارد شما را بر اساس حسی که به آنها می دهید قضاوت می کنند که نحوه برخورد خوب شما با آنها، ارزش های شما، کیفیت باشگاه، سطح شما از خدماتی که ارائه می دهید و بسیاری نکات دیگر را شامل می شود. اعضای جدید بیشتر تمایل دارند وارد یک گروه معقول و منطقی شوند و تمرین کنند و این وظیفه شماست به عنوان یک مربی این کار را برای آنها آسان کنید و همیشه به یاد داشته باشید که شما در حال بازاریابی برای افراد می باشید بنابراین با یادآوری جزییات شخصی و به دقت گوش دادن به آنها یک پیوند محکم با آنها بسازید.

نکاتی برای بهترین مربی بدنسازی شدن


  1. منافع شما

دو دلیل اصلی برای عضو شدن در یک باشگاه و گرفتن یک مربی خصوصی وجود دارد: برای افزایش رضایت (برای مثال بالا بردن سلامتی، مشهور شدن، حس بهتری کسب کردن و …) یا برای کاهش درد (برای مثال، استرس، انرژی پایین، کمبود اعتماد بنفس، ضعیف بودن بدن و …). بنابراین روی این منافع قانع کننده هنگام ارتباط با مشتری متمرکز شوید و حتما به وعده هایی که به آنها می دهید عمل کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

به نقل از آقای دکتر ناصر امیری رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی دوره مربیگری درجه ۲ ویژه بانوان بدنسازی و کار با دستگاه از تاریخ ۹۶/۹/۲۵ لغایت ۹۶/۱۰/۰۱ در تهران برگزار میگردد.
فقط قبولین سال ۹۳ با داشتن ۶ سمینار پیش نیاز و قبولین سال ۹۴ با داشتن ۱۴ سمینار میتوانند در دوره مذکور شرکت نمایند.
علاقه مندان واجد شرایط (استان تهران) میتوانند از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۹/۶ لغایت ۹۶/۹/۱۴ با در دست داشتن مدارک به فدراسیون مراجعه و (شهرستانها) از طریق ارسال مدارک اسکن شده به آدرس ایمیل amoozeshiranbbf@gmail.com اقدام به ثبت نام نمایند و اصل مدارک را در زمان تشکیل کلاس تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز:
تصویر برابر با اصل مدرک درجه ۳ که حداقل ۲ سال گذشته باشد
تصویر برابر با اصل شناسنامه و کارت ملی
تصویر فیش واریزی بمبلغ ۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال بحساب ۰۱۰۶۳۶۱۵۲۲۰۰۵ بانک ملی بنام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
تعداد ۳ قطعه عکس ۴*۳
گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه (تهران با مراجعه به فدراسیون و شهرستان ها با مراجعه به دفتر هیات بدنسازی استان خود میتوانند نسبت به دریافت معرفی نامه اقدام نمایند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

آدرس : اهواز – خیابان ۹ پادادشهر – پلاک ۱۲ – باشگاه ایلیا

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

سوال: چون من به هر قسمت از بدن ۳ الی ۴ روز استراحت می دهم آیا می توانم هر روز باشگاه بروم و تمرین کنم؟

جواب: با کمال احترام جواب خیر است. عضلات شما و سیستم انرژی که به آنها سوخت می رساند برای ریکاوری نیاز به زمان دارد. به عبارت دیگر حتی اگر قسمت های بدن را به صورت جداگانه چند روز استراحت دهید سیستم عصبی بدن که برای کل اعضای بدن تمرین داده میشود باید چند روز استراحت کند و فارغ از هر گونه درخواست تمرین با وزنه باشد. اگر سیستم عصبی به آن استراحتی که نیاز دارد نرسد خیلی زود خسته می شود و دیگر تمرین تاثیری نخواهد داشت.

بسیاری از بدنسازان از جمله حرفه ای ها معمولا ۴-۵ روز تمرین می کنند و دو روز در هفته استراحت می کنند. شما نیز می توانید همین روش را دنبال کنید و روزهایی که تمرین نمی کنید تمرین هوازی با شدت پایین یا تمرینات کششی انجام دهید. حتی اگر هدفتان از ورزش کردن صرفا تندرستی و سلامتی است نه افزایش حجم و عضله، پس هر روز ورزش کردن برای توان بدن بسیار زیاد است و نیازی نیست.

نکته ی دیگری که باید مد نظر داشته باشید فشاری است که وزنه ها به مفاصل مثل شانه ها وارد می کنند زیرا شانه ها در اکثر تمرینات بالا تنه درگیر هستند. باید بعد از تمرینات یک روز را استراحت کنید تا مفاصل دچار پارگی و فرسودگی تاندون ها نشوند.

منبع: www.muscleandfitness.com

ترجمه: بادی فول

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

این روزها تکنولوژی بهتر و بهتر شده و شما می توانید با استفاده از این ۳ گجت بدنسازی سطح تمرینات خود را بالا ببرید.

اولین گجت بدنسازی: کفش های LED لایت اسپور ناتان

زمانی که که در شب می دوید یا دوچرخه سواری می کنید نگران ماشین ها نباشید. کفشLED دار لایت اسپور ناتان در پشت کفش یک LED قرار داده تا در شب موقع دویدن در اطراف شهر توسط رانندگان ماشین دیده شوید. این لایت اسپور ها در مقابل آب و هوا مقاوم می باشند و با باطری ساعت شارژ می شوند. نور لایت اسپور بیش از ۴۰ ساعت دوام دارد.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

به چالش کشاندن استقامت شکم با حرکت بلند شدن ترکی

انجام این حرکت در ابتدا سخت به نظر می رسد اما بلند شدن ترکی ارزش یاد گرفتن دارد زیرا عضلات میانی بدن شما را به چالش وا می دارد طوری که حرکاتی مثل پارالل و کرانچ هم این کار را برای عضلات شما انجام نمی دهد.

به آرامی از حالت درازکش به حالت ایستاده همراه با یک کیسه ماسه یا یک کتل بل در یک سمت بدن بلند شوید و همزمان عضلات میانی بدن را درگیر کنید طوری که بدن برای ایستادن مبارزه کند. ابتدا برای شروع و گرم کردن بدن با وزنه سبک حرکت را انجام دهید.

زمانی که سر رشته این حرکت دست تان آمد به آرامی وزن وزنه ی خود را افزایش دهید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

در حقیقت شنا سوئدی تنها یکی از بهترین تمریناتی بالا بردن سینه است. شاید بالا بردن سینه کمی زمان بر باشد اما باید تمرینات قفسه سینه جزء تمرینات اصلی برنامه ورزشی تان باشد.

چیزی که نیاز دارید یک جفت دمبل وزن متوسط تا سنگین ۱۲ تا ۱۵ پوندی (۵ تا ۷ کیلو) و یک توپ مدیسن می باشد.

نحوه تمرین: هر تمرین را با تعداد تکرار مشخص شده کامل کنید، سه ست تمرین انجام دهید و بین هر ست ۱ دقیقه استراحت کنید.

1 2 3 7