آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

ورزش بدنسازی امروزه یکی از پر طرفدارترین ورزشهای جهان است و مردان زیادی به این رشته ورزشی علاقه مند هستند . طبق آمار های رسمی فدراسیون جهانی بدنسازی، در حال حاظر بدنسازی بیشترین ورزشکار جهان را به خود اختصاص داده است و پس از آن هنرهای رزمی به علت گستردگی فراوان در جنوب شرق آسیا و فوتبال رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند .

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

می توانید این تمرینات را یک ساعت قبل از خواب انجام دهید.

تمرین های سبک بدنسازی

چند ست دراز نشست و کرانج و زیر شکم انجام دهید تا خشک بودن بدنتان کم شود و تنفستان را منظم کند. تمرین لانگز نیز عالی می باشد. نکته جالب اینجاست که قرار نیست این حرکات را سریع و به تعداد زیاد انجام دهید. آرام و با حوصله تمرین کنید و قبل از خواب ضربان قلب خود را زیاد بالا نبرید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بدنسازی خانمها

اصولا برنامه تمرینی یکسان و استانداردی وجود ندارد که بتوان برای همه افراد مورد استفاده قرار گیرد.و برنامه تمرینی باید متناسب با شکل و فرم بدنی فرد باشد. واین موضوع اساسی ترین فاکتور برای تنظیم برنامه تمرینی افراد مختلف است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

بهترین تمرین های پا به روایت تصویر

روز اول، تمرین اول

اسکات دمبل بلغاری : که بصورت تک پا و شبیه حرکت لانگز گام کوتاه با دمبل یا هالتر اجرا می شود.

۴ – ۵ ست، ۸ – ۱۲ تکرار برای هر طرف

اسکات-دمبل

توجه: در پایین ترین نقطه نشستن محل ثبات زانو متحرک از خط عمود بر نوک پنجه ها جلو تر نرود این تمرین مختص افراد حرفه ای می باشد و مبتدیان قبل از تست کردن آن، دفترچه بیمه و زانو بند طبی خود را همراه داشته باشند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

برنامه تمرینی شماره ۱  :  HIIT

تمرین اینتروال با شدت بالا (HIIT) بهترین روش برای فرایند چربی سوزی می باشد. به جای استفاده محض از کاردیو (تردمیل و دوچرخه) چرا از HIIT در برنامه تمرینی هوازی خود استفاده نمی کنید؟؟؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

معروف ترین جمله ای که در مورد آنتی اکسیدان ها گفته می شود و معروف ترین تعریفی که از این ترکیبات می شود این بوده است که:
«آنتی اکسیدان ها بدن را در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند.»
اما این رادیکال های آزاد دیگر چه موجوداتی هستند که باید با آنها در بدن مقابله کرد؟!

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

این مواد غذایی تابستانه برای عضله سازی بشقاب غذای شما را درخشان تر و مغذی تر خواهد کرد و بدن شما را از مواد مغذی تامین خواهند کرد.همچنین خستگی عضلانی بدن را به تاخیر می اندازند، چربی می سوزانند و سطح تستوسترون را بالا می برند. ظرف غذای خود را از این مواد غذایی پر کنید تا به اهداف تناسب اندام خود برسید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

 

در سیستم تمرینی HIIT  ورزشکار در کمتر از ۴۵ الی ۶۰ دقیقه ای که در محیط تمرین به سر می برد بر روی هر کدام از عضلات اصلی بدن در حدود ۱ الی ۳ ست تمرینی سنگین و طاقت فرسا را اجرا کرده و جلسات تمرینی خود را نیز معمولا بین ۱ الی ۳ جلسه تمرین در هفته محدود می کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

۲۵ راه برای داشتن بدنی ورزیده و تفکیک شده

 

  1. سنگین وزنه بزنید.
  2. مقدار مصرف کالری و درشت مغذی ها را برای بدن خود محاسبه کنید.
  3. در روز ۱۵ الی ۲۰ دقیقه تمرین هوازی داشته باشید.
  4. یک روز سنگین و یک روز سبک تمرین کنید.
  5. به کربوهیدرات پخته ی خود با ادویجات مزه دهید.
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تمرین با دمبل مزیت های بسیاری نسبت به تمرین با هالتر دارد. بنجامین فرانکلین بزرگ در نامه اش به پسر خود نوشت : “من متعادل زندگی کردم، شراب نخوردم و از تمرینات روزانه با دمبل استفاده کردم تو نیز همین راه را برو”.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

دریافت آنلاین برنامه بدنسازی و تغذیه

همراه با تمرین سینه، هدف این تمرینات تحریک عضلات دلتوئید تا حد ممکن است نه پرس های سنگین. به همین دلیل، برای حفظ تنش مستقیم  در شانه ها، از نشر از جلو، نشر از پشت و نشر از جانب استفاده می کنیم.  به یاد داشته باشید زمانیکه شانه ها به مرز خستگی رسیدند رشد می کنند بنابراین ما از سوپرست ها و نگه داشتن حرکت بصورت ایستا استفاده می کنیم تا با هر حرکت به عضلات دلتوئید فشار وارد کنیم و فرصت رشد را برای آنها مهیا سازیم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

۴ چیز که باید برای رسیدن به چربی ۷% بدن انجام دهید

آیا abs تضمینی می خواهید؟ این توصیه ها را رعایت کنید تا به آن دست پیدا کنید. چربی ۷% به عنوان پایین ترین حد چربی در بدن است. بنابراین اگر می خواهید شکمتان مثل مدل های معروف شود باید مشتاق باشید که به غذا به عنوان سوخت اصلی فکر کنید و آن را با دقت تنظیم کنید. این چهار قانون را دنبال کنید.