آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

یک برنامه بدن سازی

دریافت آنلاین برنامه بدنسازی و تغذیه

شروع تمرین بسیار آسان است اما برای رسیدن به اهداف دلخواه، یک طرح برای موفقیت باید ساخته شود. اگر زمان ندارید منابع و استنادها را بخوانید.

در این مقاله به شما نشان می دهیم چگونه یک برنامه بدن سازی کامل، برنامه غذایی و حتی برنامه مکمل برای موفقیت در حال پیشرفت باشگاه بنویسید.

اول از همه قرار است روش های اصلی ساماندهی برنامه روتین شما را توضیح دهیم. برای مثال شما می توانید در برنامه روزانه ی خود ۲ قسمت از بدن را تمرین دهید. برنامه را به دو قسمت تقسیم کنید (تمرین هر ۲ روز یکبار) یا اینکه هر بخش از بدن را در یک روز انجام دهید.

بهتر است قسمت دوم را انجام ندهید، بسیاری از مبتدیان این روش را امتحان می کنند و در نهایت طی یک هفته خسته می شوند یا آسیب می بینند، همچنین حجم سازی از این روش بندرت بدست می آید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

هر باشگاهی تلاش میکند تا مشتریان خود را افزایش دهد در حقیقت تغییر خدمات، محصولات و بهبود آنها برای جذب مشتری و افزایش رضایت مشتریان است. مشتریان هم همیشه به دنبال خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

موفقیت های یک باشگاه برای جذب مشتری بیشتر به استراتژی ها و تکنیک هایی بستگی دارد که باشگاه ها برای افزایش تعداد مشتریان خود از آن استفاده می کنند.

۴ روش برای ترغیب مشتریان در زمستان

بازاریابی و جذب مشتری از مهمترین قسمت های یک باشگاه است بخش فروش کالاها معمولا برنامه ریزی های مشخصی برای جذب مشتریان دارد.

اولین کاری که باید برای جذب مشتری انجام دهیم این است که روش و تکنیک شما برای جذب مشتریان بیشتر منحصر بفرد باشد سعی کنید از روش های نوین برای جذب مشتری استفاده کنید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

خواب بدنساز

طبق تحقیقات هاروارد، خواب نقش حیاتی در عملکرد سیستم ایمنی بدن، متابولیسم، حافظه، یادگیری و دیگر عملکردهای حیاتی بازی می کند. برای بدنسازان، خواب کافی برای ترمیم بافت ها و رشد عضله ضروری می باشد.

اگر خواب راحتی می خواهید که عضلات شما بتوانند بدرستی ریکاوری شوند و رشد بهینه ای داشته باشند،

۶ نکته برای خواب بدنساز :

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

جذب مشتری در باشگاه خود

فروش عضویت در باشگاه ها معمولا بر اساس قرارداد ماهانه است. باشگاه ها اغلب با بازار محدود و فروش راکد مواجه هستند. فروش عضویت باشگاه به درک خوبی از تاکتیک های فروش استاندارد و توان ورودی تازه از طرح های جدید همانند تغییرات بازار نیاز دارد. خواه صاحب باشگاه، مدیر یا متصدی فروش باشید باید بدانید که به روز کردن روش های فروش در هر سال اهمیت زیادی دارد. در اینجا چند نکته را با هم مرور می کنیم:

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تستوسترون عامل رشد عضلات

بزرگترین عامل رشد عضلات چه می باشد؟ درست است همان هورمون خوب و قدیمی تستوسترون می باشد. تستوسترون برای رشد عضله ضروری می باشد. سه راه اصلی برای افزایش طبیعی تستوسترون وجود دارد:

  1. ویتامین D. کمبود ویتامین D می تواند به طور چشمگیری تستوسترون را پایین آورد. تحقیقات نشان می دهد افراد دارای سطح خوب ویتامین D، نسبت به افراد دارای کمبود ویتامین دی، ۲۵ درصد بیشتر تستوسترون دارند. شما می تواند به سادگی با ۱۵ دقیقه قرار گرفتن در معرض آفتاب و یا مصرف قرص های آن، ویتامین دی مورد نیاز بدن خود را تامین کنید.
  2. انجام حرکات قدرتی. برداشتن وزنه های سنگین و تمرینات ترکیبی نیز تستوسترون را به طور قابل توجهی افزایش می دهد. دفعه بعد که در حال انجام تمرینات پشت و پا هستید تمرینات ددلیفت و اسکات را نیز به برنامه تمرینی خود اضافه کنید.
  3. شماره ۳ به نوعی دو بخشی است: چربی سوزی اضافی و جذب بیشتر کلسترول خوب. سلول های چربی حاوی سطح بالایی از استروژن (هورمون زنانه) است که مانع حجم سازی بدن موقع تمرین می شود. سطح کلسترول خوب برای بالا بردن تستوسترون بسیار مهم است. زرده ی تخم مرغ حاوی کلسترول خوب است پس بهتر است همیشه آن را در رژیم غذایی خود داشته باشید.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

تناسب اندام ما

عادات کاری ناسالم نتیجه هشدار دهنده ای در کشور استرالیا داشته است. تحقیقی که توسط مرکز فیتنس و سلامت انجام شده بیان کرده که بزرگ ترین رویداد در نوع خودش در نیمکره ی جنوبی نشان داده که شغل ما اثر منفی روی سلامتی و فیتنس ما دارد بسیاری از مردم استرالیا تمام روز خود را بر روی کارهای کم تحرک سپری می کنند.

یک بررسی ملی بر بیش از ۱۱۰۰ استرالیایی نشان داد که ۵۱ درصد از ما هرگز وقت صرف ناهار نمی کنیم یا گاهی اوقات یکبار وقت می گذاریم و ۵۵٫۶ درصد از مردم را روی میز کار خود یا در ماشین خود و یا در اتاق غذاخوری محل کار نهار خود را می خورند. تنها ۳۳ درصد از پاسخ دهندگان وقت ناهار خود را برای ورزش یا پیاده روی استفاده می کنند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

برای باشگاه های کوچک تا بزرگ، مشتریان معرفی شده موثرترین استراژی بازاریابی در بین کل استراتژی ها می باشند.

برای اینکه مشتری های خودتان را به یک تیم فروش تبدیل کنید و برای بازاریابی کار خود از طریق معرفی شدگان، شما محصولات و خدمات با کیفیت نیاز دارید که مشکل زندگی مشتری شما را حل کند.

پس اجازه دهید با این سوال شروع کنیم آیا برنامه مشتریان معرفی شده ی شما جواب می دهد؟ بهتر بگم آیا تا کنون برنامه ای داشته اید؟

برنامه های جذب معرفی شده ها یکی از سه روش اول بازاریابی است که برای افزایش مشتری در کار فیتنس و سلامتی و بدنسازی استفاده می کنیم.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

راه اندازی یک باشگاه

۲ الی ۳ اشتباه اصلی که اکثر باشگاه داران در سال اول کار خود انجام می دهند چه چیزهایی می باشد؟

  1. درک نکردن کار

بسیاری از افرادی که باشگاه دارند برای فیتنس، برای کمک به مردم و برای فواید مفید سالم زندگی کردن دارای شور و هیجان می باشند. آنها همچنان به دنبال آموزش در فیتنس می باشند اما چیزی که نمی دانند این است که با تصمیم باز کردن باشگاه آنها صاحب باشگاه می شوند.

در این صورت باید مهارت هایی برای راه اندازی یک کار موفق از جمله بازاریابی، فروش، رهبری، بودجه بندی، برنامه ریزی کاری و مدیریت را بیاموزند. ست ها و تکرارها و تمرینات این بار را از دوش شما کم نمی کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

چند نکته برای جلوگیری از پسرفت کار باشگاه داران و مربیان

  1. ۱۰ برابر ارزش پولی که میگیرید به مشتری خدمت کنید
  2. همیشه وسایل معرفی خود را دم دست داشته باشید مثل کارت تبلیغ، کارت پستال هدیه و …
  3. از تخفیف های ویژه یا شرایط تضمینی استفاده کنید مثل یک هفته رایگان یا ۳۰ روز تضمینی و …
  4. طرح آموزش با قیمت پایین به شرط معرفی دوستان و آشنایان را بکار گیرید
  5. منیّت را کنار بگذارید و مشتری مدار باشید
  6. هر زمان که مشتری خود را می بینید از او بابت عضویتش تشکر و قدردانی کنید
  7. از دستگاه ثبت عضویت خودکار (نرم افزار مدیریت باشگاه) استفاده کنید
  8. یک کلاس عمومی مثل ایروبیک در کنار بدنسازی داشته باشید
  9. کتاب ” ۴ ساعت کار در هفته ” از تیموتی فریس را بخوانید
  10. موزیک با انرژی بالا در باشگاه پخش کنید
  11. مدارک و گواهی های خود همراه با عکس را در باشگاه نصب کنید
  12. انرژی خود را بالا ببرید
  13. اطراف خود را با افراد باهوش تر از خودتان پر کنید
  14. تیم و کارمندان درست را انتخاب کنید
  15. باشگاه داران و مربیان تصور کنید وقتی به اهدافی که می خواهید رسیده اید چه احساسی خواهید داشت! هر روز همان حس و شور را داشته باشید
  16. کتاب ” راز ذهن میلیونرها ” از تی هارواکر را بخوانید
  17. هر کسی که هستید خودتان را باور کنید
  18. بعد از تمرین از تک تک مشتری ها تشکر کنید
  19. بر روی چیزی که مشتری می خواهد تمرکز کنید نه چیزی که خودتان می خواهید
  20. ویدیو کلیپ ” راز ” را ببینید
  21. دائما به خودتان بگویید که آدم سرسخت و با اراده ای هستید
  22. با کسانی که درامد شما را چند برابر می کنند مصاحبه کنید
  23. به حرف دلتان گوش دهید همیشه حرف درست را می زند
  24. اهداف خود را یادداشت کنید و همیشه آن ها را همراه خود داشته باشید
  25. از شب قبل برای فردا برنامه ریزی کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

نکاتی برای بدنسازان

  • حرکتی سریع برای بزرگ کردن عضلات پشت

هر فردی می داند لت یکی از بزرگترین حرکات برای عضلات پشت شما می باشد و برای ساخت یک بدن V شکل مهم می باشد اما چیزی که اکثر افراد نادیده می گیرند اندام های پایین بدن و عضلات پشت است. عضلات پشت باعث می شوند کمر شما کلفت تر به نظر برسد. دو تمرینی که برای این عضلات پیشنهاد می دهیم، دستگاه لت و ددلیفت است. وقتی این عضلات را تمرین دهید بدنتان پرتر می شود و پشت شما بیشتر سه بعدی به نظر می رسد و از هر زاویه عالی دیده می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

ورزش یوگا

فواید یوگا فراتر از جلوگیری از آسیب و کاهش استرس پیش رفته است. طبق تحقیقات جدید یک جلسه ۲۰ دقیقه ای یوگا باعث عملکرد بهتر مغز می شود. تمرین یوگا چیزی بیشتر از مقابله با استرس کار و حرکات کششی بین تمرینات قدرتی است. تحقیق جدیدی از دانشگاه ایلینوز نشان می دهد که حرکات کوتاه مدت یوگا ممکن است باعث عملکرد بهتر مغز شما شود.

در پژوهشی منتشر شده در مجله سلامت و فعالیت بدنی از ۳۰ دانشجو خواسته شد دو تمرین شناختی که شامل تشخیص شکل ها بر روی صفحه ی کامپیوتر بود را کامل کنند. دفعه اول شرکت کنندگان آزمایش را بدون تمرین کردن قبل از آزمایش انجام دادند. دومین بار آنها به مدت ۲۰ دقیقه روی تردمیل قبل از انجام آزمایش ورزش کردند و سومین مرتبه با یک جلسه یوگا ۲۰ دقیقه ای قبل از آزمون تمرین کردند که شامل ژست های یوگا، مدیتیشن نشسته و تنفس عمیق بود.

محققان دریافتند که یوگا هم از تمرین هوازی و هم از آزمایش بدون ورزش بهتر عمل کرده است و باعث شده دانشجویان هوشیارتر باشند.  تنها ۲۰ دقیقه یوگا تمرکز آن ها را بهبود بخشید.

آیا این بدین معناست که باید کفش های ورزشی خود را کنار بگذاریم و دیگر ورزش ها را انجام ندهیم؟ قطعا خیر. تحقیقات نشان داده که کاردیو (تمرینات هوازی) نیز برای مغز مفید می باشد ولی یوگا یک قدم از آن جلوتر است. به علاوه برای دور کردن استرس و اضطراب، یوگا ذهن شما را روی یک کار متمرکز می کند، تکنیکی که می توانید آن را براحتی در دیگر جنبه های زندگی خود بکار گیرید.

منبع : mensfitness.com

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

حبوبات به خاطر نفخ و گاز معده ای که ایجاد می کنند ممکن است برای بسیاری از مردم ناخوشایند باشد، اما این دلیل نمی شود که آنها را از رژیم خود حذف کنیم. متخصصان مصرف ۳ فنجان از این ماده را در هفته را توصیه می کنند، زیرا برای سلامتی بسیار مفید می باشند. هرچه بیشتر حبوبات بخورید کمتر احتمال دارد دچار شکم درد شوید. زیرا افرادی که حبوبات را به طور منظم می خورند نسبت به کسانی که هر از چند گاهی مصرف می کنند، کمتر دچار نفخ و گاز معده می شوند. در این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید چرا حبوبات برای سلامتی بدن مفید می باشند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

ارتباط موبایل و کاهش تستوسترون ؟!

چارلز پولیکوین معتقد است برای جلو بازوها حرکتی بهتر از جلو بازو با هالتر وجود دارد! او می گوید در کنار تمرین خاص برای چربی سوزی باید اصول ساده ای برای تغذیه رعایت شود.
از نظر چارلز پولیکوین استفاده افراطی از موبایل می تواند باعث کاهش تستوسترون شود چون تحقیقات این را نشان داده. در پایان هم بحث الکترولیت ها را مطرح می کند که طی آن به شماری از مهم ترین مواد معدنی برای جلوگیری از گرفتگی عضلات در تمرین اشاره می کند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

داشتن شکمی صاف برای خانم ها

  • قطع مصرف هله هوله

دکـتر ”لزلی بونسی” از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظــهار می دارد: ”بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گلیسیرین و شکر بالایی هسـتند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند.”

  • بدوید (در حدود ۲ کیلومتر)

دکتر ”دیانا تیلور” از دانشگاه کالیفرنیا، ایالت سنفرانسیسکو، بخش حفظ سلامتی معتقد است که: ”ورزش های سنگین، فشار و تنش فراوانی را بر روی بدن شما وارد می آورند و همین امر موجب می شود که عضلات برای مدت زمان طولانی نرم و سست باقی بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل (مثل یوگا و پیاده روی) به آب شدن چربی ها سرعت می دهد و مشکل شما را در مدت زمان کمتری حل می کند.”

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
  • خواص دارچین

دارچین یکی از معروف ترین ادویجات و طعم دهنده های آشنا به خصوص در ظرف های شیرینی است. اما طعم معطر پوست آن تنها خاصیت مفید دارچین نیست. دارچین مدت طولانی است که سلامت بشر را تحت تاثیر قرار داده است.

قند خون را تنظیم می کند: مزایای دارچین را بیشتر در قند خون می بینیم. به خصوص اثر آن بر روی عملکرد دریافت کننده ی انسولین در سطح سلولی. ترکیبات مشخص دارچین عملکرد این دریافت کنندگان انسولین را به طور زیادی بهبود می بخشد و جذب گلوکز خون و سلول ها را افزایش می دهد، بنابراین به کاهش قند خون کمک می کند. اگر چه شواهدی وجود دارد که دارچین به کنترل قند خون در افراد دیابتی کمک می کند، اما استفاده از دارچین برای کمک به درمان دیابت جدال برانگیز باقی مانده است.