آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

مکمل Syntha-6

معمولا کمپانی های سازنده ای که مکمل های غذایی را تولید و عرضه می کنندد در زیر اسم مکمل های تولیدی خود و در متونی که در تشریح محصولات می نویسند اشاره به موارد کوتاهی می کنند که این موارد را به نوعی می توان معرف محصول آنها دانست و شرکت سازنده این مکمل در مورد این محصول نیز عبارت”عضله و عاری از چربی” را درج کرده است!

مزه ای فوق العاده عالی

شرکت سازنده در مورد این محصول گفته است که این محصول مکملی پروتئینی با مزه ای فوق العاده عالی و خوشمزه است و الحق و الانصاف نیز چنین بوده است. شاید برای کسانی که از دور دستی بر آتش دارند مزه مکمل ها چندان مورد توجه نباشد ولی کسانی که هر روز باید مکمل بخورند به مزه مکمل های غذایی اهمیت زیادی می دهند چرا که اصولا بلعیدن هر روزه مکمل های بد مزه واقعا زجر آور است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

قدرت عضلانی: عبارت است از آمادگی عضلانی برای وارد کردن حداکثر فشار به یک مقاومت یا مانع ثابت و یا متحرک فقط برای یک مرتبه.

مثال: کندن حریف از زمین در کشتی، پرس سینه یک وزنه و…
همتراز لاتین قدرت عضلانی Strengthاست که گاه با نیرو، شتاب و توان و زور اشتباها مترادف شده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
2+

قبل از شرح تمرینات و ورزش های مناسب برای تقویت آشنایی با ساختمان عضلات شکم بهتر است نخست عضلات شکم و نحوه قرارگیری آنها در بدن را بشناسیم.

عضله مستقیم شکمی
عضله ای است قوی، بلند و نواری شکل که تمام طول جدار شکم از بالا به پایین را فرا می گیرد. در هر طرف شکم یک عضله مستقیم وجود دارد که از عضله مقابل توسط خط سفیدی جدا می شود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

مکمل نیترو تچ هارد کورد (Nitro-Tech Hardcore)

این مکمل در حقیقت نوعی مکمل ترکیبی بوده و حاوی مقادیر زیادی از مواد مختلف می باشد و اصولا برای تشدید رشد و برای مثبت کردن بالانس نیتروژن در بدن ساخته شده است. در مورد مکمل های ترکیبی اشاره به این مورد را ضروری می دانم که این مکمل ها بر خلاف مکمل های تک ترکیبی همانند کراتین و گلوتامین در اصل مخلوطی از مواد و ترکیبات مختلف بوده و معمولا در قیاس با مکمل های تک ترکیبی موثر تر هم عمل کرده اند!

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
3+

تکنیک ۱۰۰ تکراری برای دستیابی به رشد عضلانی حماسی

در ورزش امروز تقریبا هیچ چیز غیر ممکن نیست، و به نظر می رسد قهرمانان از هیچ ریسک و خطری رویگردان نیستند. می توانید نمونه های عملی این ادعا را به خوبی در تصاویر ورزشی شاهد باشید.

افرادی که روی امواجی که مثل سونامی سهمگین هستند و ارتفاع شان به بلندی یک ساختمان چندین طبقه است موج سواری می کنند، اسکی بازانی که از قله کوه های سر به فلک کشیده با سرعت و جسارتی باورنکردنی به پایین اسکی می کنند، دوندگانی ماراتنی که به نظر می آید خستگی برایشان معنایی ندارند و وقتی به آنها نگاه می کنید این تصور را در ذهن پدید می آورند که شاید می توانند تا آخر دنیا بدوند! اما حقیقت این است که به نظر می رسد، در باشگاه های بدنسازی نمی توان موضوعی قابل مقایسه با این موارد حیرت انگیز یافت: نظر شما چیست؟

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

چاقی شکم

امروزه همه کس ارزش سلامتی و تناسب اندام را می داند. خوش اندام شوید و از شر چاقی خلاص یابید. این شعار انجمن های تندرستی و کلینیک های لاغری و موسسات ارائه دهنده درمان های سریع چاقی است. اما روش های ارائه شده در مراکز فوق معمولا چاقی را درمان نمی کنند. علاوه بر این، هزینه های سنگین مراکز فوق مناسب حال همه نیست. چاقی علت های مختلفی دارد. به همین دلیل ریشه چاقی در افراد مختلف، متفاوت است.

علت های عمده چاقی عبارتند از:

۱- عادات تغذیه ای غلط
۲- خوردن غذاهای غیر طبیعی
۳- بی تحرکی

تنها راه رهایی از چاقی ناخواسته عبارت است از داشتن رژیم غذایی صحیح و تحرک.
در حال حاضر چاقی شکمی به عنوان یکی از بزرگترین معضلات سلامتی گریبان گیر تعداد زیادی از ابنای بشر گشته است، ابتلا به چاقی شکمی می تواند دارای علل متفاوتی باشد نظیر دریافت زیاد از حد انرژی و کم کاری بعضی از غدد نظیر غده تیروئید و یا غدد جنسی و یا هیپوفیز.

کم تحرکی ناشی از پیشرفت تکنولوژی و پشت میز نشینی، اختلال در عملکرد سیستم کنترل اشتها و تغییرات هورمونی بعد از سن بلوغ و یائسگی.
چاقی شکم می تواند زمینه ساز ابتلا به بعضی از بیماری ها نظیر بیماری قند و یا افزایش فشار خون و دردهای مفصلی گردد.
همچنین مشخص شده است که میزان شیوع بیماری کبدی و بیماری های قلب و عروق، سنگهای صفراوی و کلیوی و انواع سرطانها در افراد دارای شکم بزرگ بیش از دیگر افراد است.

بادی فول

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

کوچک کردن شکم با روشهای مکانیکی زیان آور است

لاغری موضعی با ابزارهای مکانیکی به ابزاری جهت سودجویی تبدیل شده است و افراد چاق را سر در گم کرده است. متاسفانه روشهای مکانیکی مانند ماساژ و غیره، برای سلامتی بدن زیان دارد. خصوصا در زنانی که محل ذخیره چربی آنها بیشتر در پایین تنه آنهاست. در این موارد، در اثر ماساژ چربی های اضافی از بین نمی روند، بلکه جابه جا می شوند.

ماساژ چربی ها، باعث انتقال چربی از بخش پایین تنه به طرف سینه و قلب می شود و خطر ابتلاء به بیماری قلبی را افزایش می دهد.

در کم کردن وزن با روشهای مکانیکی بدون رژیم غذایی، وزن فرد تغییری نمی کند و فقط در اثر انتقال چربی موقتا قطر شکم و کمر کاهش می یابد و خطر ابتلاء به بیماری قلبی بیشتر می شود. درمان هرگونه چاقی، فقط با یک رژیم غذایی علمی با توجه به کالری محاسبه شده و شاخص های مهم دیگر، و انجام تمرینات ورزشی روزانه و مستمر، امکان پذیر و نتیجه بخش است.

بادی فول

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

مکمل Myoplex Original

امروزه پودرهای پروتئینی در بسته بندی های مختلف تهیه و روانه بازار های جهانی می شوند. در برخی موارد این پودرها را در دبه های یک الی چهار کیلویی می یابیم و در برخی موارد این پودرها به صورت  کیسه ای و در بسته بندری های بزرگ تر عرضه می شود که صد البته این سری از پودرها که صورت  کیسه ای عرضه می شود در اغلب موارد قلابی از آب در می آیند.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

عضلات سه سر بازو

برای رسیدن به بدنی متقارن، متناسب و در عین حال خوش تراش و زیبا نظیر آنچه که قهرمانان رشته پرورش اندام در سطح جهانی دارند و به واسطه چنین بدنی زیبا، تحسین همگان را بر می انگیزند باید به تمرین دادن عضلات سه سر بازو بیش از پیش همت بگمارید. فراموش نکنید که عضلات پشت بازو در حدود دو سوم از کل فضای بازوها را به خود اختصاص داده اند و ورزشکاران رشته پرورش اندام برای رسیدن به سایزی معادل با پنجاه و چهار سانتی متر در بازوهای خود که هر پرورش اندام کاری آرزوی رسیدن به آن را دارد ناگزیر از بذل توجه ویژه به عضلات سه سر بازو خواهند بود.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

دریافت آنلاین برنامه بدنسازی و تغذیه

چربی بدن خود را کم کنید!

کاهش چربی

بین ستبر بودن بازوها و حجم بی ارزشی که آن به حجم لوله پولیکایی نیز یاد می شود تفاوت از زمین تا آسمان است. یکی از عمده دلایلی که موجب می شود تا عضلات بازوی ورزشکاران در عین بزرگی، چنگی به دل نزند تجمع چربی زاید در بدن است. تمامی توصیه های قبلی برای رسیدن به حجم برتر بود و این توصیه آخر برای کاستن از چربی زاید موجود در بدن و برای بیرون کشیدن و برای نمایان کردن حجمی است که شما با زحمت تمام آن را در طول سالیان اندوخته اید.

در صورتی که از چربی زاید خود رنج می برید افزایش حجم عضلانی چندان کمکی به ظاهر شما نخواهد کرد. در صورتی که به همراه حجم عضلانی به تراشیدگی عضلات و چربی زدایی بدن اهمیت ندهید علیرغم داشتن حجم عضلانی شگفت انگیز از تماشای عضلات خود در آینه نیز لذت نخواهید برد اما در صورتی که علاوه بر حجم عضلانی به تراشیدگی عضلات و به چربی زدایی از عضلات نیز اهمیت داده باشید گذشته از اینکه امتیاز داوران و تحسین تماشاگران را کسب خواهید کرد بلکه از تماشای عضلات خود در آینه نیز لذت خواهید برد.

بادی فول

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

Meso-Tech Complete
شرکتی که این محصول را تولید و روانه بازار کرده است آن را فرمول کاملی برای رشد دادن عضلات قلمداد می کند. شاید اگر بی طرفانه به موضوع نگاه کنیم این ادعا را بتوان تا حدود زیادی اغراق آمیز و غیر واقعی دانست ولی با این وجود این مکمل آنگونه که از شواهد و قراین بر می آید مکمل در خور توجهی بوده است.

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

تمرینات کششی

انجام تمرینات کششی قبل از آغاز تمرین و بعد از اتمام تمرین به نحو مطلوبی از درد عضلانی و همین طور هم از مصدومیت ها پیشگیری می کند. در صورتی که شما با انجام تمرینات کششی، بدن و عضلات را برای تحمل فشار سنگین تمرین آماده کرده و پس از پرداختن به تمرینات نیز با اجرای حرکات کششی مناسب خستگی را از تن عضلات به در کنید می توان ادعا کرد که گامی بلند در جهت تسریع ریکاوری برداشته اید و به جرات می توان گفت که دیگر درد آزار دهنده در عضلات را نیز دست کم به شدتی که قبلا آن را تجربه می کردید تجربه نخواهید کرد.

گفته می شود که تمرینات کششی‌: همچنین از کوتاه شدن عضلات نیز پیشگیری می کند. از دیگر مزایای تمرینات کششی؛ می توان پرده موجود در اطراف عضلات را بسط داد و زمینه را برای رشد عضلانی مهیا تر نمود.
در صورتی که شما پیراهنی کوچک تر از سایز خود به تن کرده باشید مطمئنا آزادی حرکت نخواهید داشت. عضلات نیز به نوعی در حصار پرده ای شکلی که آنها را احاطه کرده است اسیر هستند و شما با انجام دادن تمرینات کششی می توانید این پرده را کش داده و فضای لازم و کافی برای رشد عضلانی را در اختیار سلول ها و تارهای عضلانی قرار دهید.

بادی فول

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

به تغذیه خود بیش از پیش اهمیت بدهید!
زمانی که به تغذیه می رسیم باید به این مهم اشاره کنیم که پایه کار بر این تئوری استوار است که شما برای رسیدن به رشد بدنی و عضلانی باید اندکی بیش از نیاز خود در طول روز کالری وارد بدن خود کنید

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
1+

استراحت خود را کامل کنید!

این توصیه چندان هم که به نظر می رسد با عرضه تمرین زدگی و با تکنیک های پیشگیری از این عارضه بی ارتباط نیست. شما برای رسیدن به رشد عضلانی مناسب، ناگزیر از پرداختن به تمرینات شدید هستید و در صورت پرداختن به تمرینات فشرده نیز باید زمان کافی را به استراحت دادن عضلات اختصاص داده و زمان کافی را برای رشد در اختیار بدن و عضلات قرار دهید.

بهترین و مطمئن ترین تمهید برای در امان نگه داشتن بدن از شر عارضه تمرین زدگی داشتن خواب خوب و مطلوب شبانه است پس استراحت خود را کامل کنید! نیاز انسان های مختلف به خواب با توجه ژنتیک و خصوصیات منحصر به فردی که افراد مختلف دارند متفاوت از هم بوده است اما به طور کلی می توان گفت که هشت ساعت خواب خوب شبانه برای سلامت و همین طور هم برای تشدید فرآیند عضله سازی الزامی است.
خواب کوتاه نیمروزی را دست کم نگیرید. خواب نیمروزی مخصوصا برای کسانی که در شهر های بزرگ و پر هیاهو زندگی کرده و همواره نیز از آلودگی صوتی و از استرس دیر رسیدن به مقصد و غیره و از استرس دیگر معضلات زندگی در چنین شهرهایی در عذابند الزامی تر است. حتی اگر در وسط روز در حدود پانزده دقیقه نیز چشم های خود را بر روی هم گذاشته و در آرامش فرو بروید همین مدت زمان کوتاه نیز تاثیر سازنده ای در آرامش اعصاب و روان و همین طور هم در تسریع ریکاوری عضلات شما خواهد داشت.

 

آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

رژیم پانزده روزه پاک سازی جسم و روح

با انجام یک رژیم پانزده روزه می توانید از بیش تر بیماری ها نجات پیدا کنید و سلامتی و نشاط خود را به دست آورید و طعم سلامتی جسم و روح را بچشید! اگر رژیم پانزده روزه ی ذیل را دقیقا انجام دهید، با نتایج خیره کننده ای مواجه خواهید و اثرات فوق العاده مفید آن را به چشم خواهید دید. از این رژیم برای لاغری و تناسب اندام نیز می توان استفاده کرد. با این رژیم، در عرض ۱۵ روز حدود ۴تا۵ کیلو گرم وزن کم خواهید کرد و پوستی روشن و چهره ای با نشاط پیدا خواهید نمود. و مهم تر از همه، آرامش جالبی و خواب عمیق و راحتی پیدا خواهید کرد و از زندگی لذت خواهید برد. حسن این رژیم این است که از غذاهای متنوع برخوردار است و هر روز غذای مخصوصی میل خواهید کرد؛ زیرا تنوع در غذا باعث می شود که کلیه ی مواد غذایی لازم به بدن برسد و انسان از فقر غذایی نجات پیدا کند و از مغزی فعال و روانی سالم و جسمی سبک برخوردار شود. امید است با رعایت موارد ذیل سلامتی و نشاط را برای خود به ارمغان بیاورید. افرادی که دچار یبوست مزاج هستند نیز می توانند توصیه های زیر را دقیقا انجام دهند تا از این معضل که خود “ام الامراض “است نجات پیدا کنند.

1 2 3 11