فهرست مطالب

۲۵ گرم فیبر مصرف کنید، حتی مقدار زیادی از نوشیدنی هایی که در طول روز می نوشید توسط فیبرها جذب شده و با از بین بردن مواد زائد، سلامت سیستم گوارش را حفظ می کند.

چای به نابودی بیماری ها کمک کرده و آرامش روحی را به ارمغان می آورد. برای کسب اطمینان از اثر بخشی آن ، در ابتدا حداقل برای ۵ دقیقه آنرا در آب جوش دم کرده و پس از آن نوش جان کنید. با اضافه کردن چند قطره آب لیموی تازه، خواص آنتی اکسیدانی این محصول طبیعی را دو چندان کنید.

تخم مرغ منبع عظیمی از مواد مغذی است که برای بهره گیری از دامنه وسیعی از مواد داخلش باید سعی کنید تخم مرغ های تولید شده توسط مرغ های آزاد (وحشی) را نسبت به تخم مرغ های پرورشی ترجیح دهید. تخم مرغ های بدست آمده از مرغ های وحشی ویتامین E و اسید های چرب امگا ۳ بسیار بیشتری را در خود گنجانده اند.

تمشک قادر است قدرت باکتری های موجود در ماست را برای بهبود شرایط دستگاه گوارشی افزایش دهد. فیبرهای موجود در این میوه، باکتری های پروبیوتیک را آسان تر وارد سیستم بازسازی روده ها خواهد کرد و به نوعی آنها را به راحتی در اختیار سلامت بدن می گذارد.

امگا – ۳ موجود در روغن ماهی، آجیل ها، روغن زیتون و سبزیجات سبز برگ ،عنصر مهمی برای سلامت بدن به حساب می آید. تحقیقات انجام شده در کالج سلامت عمومی دانشگاه هاروارد نشان می دهند که غیبت این اسید چرب ضروری در رژیم های غذایی، همه ساله موجب بروز ۹۶۰۰۰ مرگ زودرس در افراد جامعه می شود.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه