فهرست مطالب

کلید پیشرفت در بدنسازی

  • سایز بالا به معنای قدرت و زور زیاد نیست. اگر بعضی ورزشکاران فقط بزرگ هستند این بدان معنی نیست که آنها قوی هستند و اگر بعضی ورزشکاران را می بینید که سایز بالایی ندارند اما بسیار قوی هستند نباید تعجب کنید. متاسفانه عده زیادی تنها به دنبال بالا رفتن وزن و بزرگ و گنده تر شدن هستند و کاری به کیفیت این حجم به دست آمده ندارند، حال این حجم چربی است یا عضله یا آب!!!

  • تقلب کردن در یک تمرین برابر با آسیب دیدن می باشد، مگر آن که شما ورزشکار ورزیده ای بوده باشید و تنها برای چند تکرار آخر ست آخر خود از تقلب استفاده کنید که البته این شیوه همیشه توصیه نمی شود.
  • هرگز خودتان را با دیگری مقایسه نکنید و فقط خودتان را با خودتان مقایسه کنید، چرا که خداوند، هیچ کس را مانند دیگری خلق نکرده است.
  • شیوه تمرینی که در آن بانیان آن معتقدند به تخریب بافت های عضلانی و سپس ساخت آن ها دارند بسیار مناسب برای آنهایی است که برای ساخت عضلات خود داروهای زیان آور استروییدی مصرف می کنند. این مقاله در سایت بادی فول تهیه شده است. اما اگر شما یک بدنساز سالم و جوانمرد هستید، بهتر است از این شیوه بسیار کم و در مواقع خالص استفاده کنید.
  • برای آن که پیشرفت کنید و روز به روز بهتر شوید، نیازمندید تا به سختی مطالعه و تحقیق کنید، پس زیاد بخوانید و در طلب کسب دانش بکوشید و آموخته های خود را به مرحله اجرا درآورید.
  • شما اگر نمی توانید عضله ای را شکل و فرم دهید و آن را بیشتر پیشرفت دهید قطعا عضلات شما دچار تمرین زدگی و یا عادت کردن به یک شیوه تمرینی خاص و یا استراحت کم و یا تغذیه یک جور گردیده است. پس سعی کنید به تمامی اینها نگاهی عمیق انداخته و مشکل را برطرف کنید.
  • آخرین کلید پیشرفت در بدنسازی اگر شما شدیدا و به سختی تمرین کنید اما رژیم غذایی مناسبی نداشته باشید عضلات شما ورزیده و قوی تر خواهد شد اما سایز آن کوچک تر از قبل می شود.

منبع: مجلهMuscle&Fitness

بادی فول

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه