برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

کارخانه GYM 80 – جیم۸۰

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

کارخانه GYM 80 به پادشاه تولید کننده دستگاه های بدنسازی معروف است. این کارخانه با بیومکانیک عالی و دقت بالا انقلابی ایجاد کرده و به طور پیوسته آن را بهبود می دهد.

این کارخانه در سال ۱۹۸۰ در آلمان تاسیس شد و به یکی از حرکت ساز ترین تولید کنندگان دستگاه های بدنسازی قدرتی و مشتری مدار تبدیل شده است.

جیم ۸۰ تجهیزات مقاومتی را با کیفیت و انعطاف پذیری بالا، توسعه داده و تولید می کند (در فرآیند تولید، تکنولوژی پیشرفته را با صنایع دستی سنتی و استادانه ترکیب می کند)

کیفیت ساخت آلمان از ویژگی های بارز کارخانه GYM 80 می باشد.

دستگاه پشت پا کارخانه GYM 80
دستگاه پشت پا کارخانه GYM 80

از اهداف اصلی شرکت جیم ۸۰، ایجاد تناسب اندام در کاربران و ورزشکاران می باشد که این خود باعث احساس رضایت و کیفیت در زندگی شخصی شان می شود. این شرکت به منظور هماهنگی و تعامل بین روح با جسم ورزشکاران از سمینارها، جلسات آموزشی و کارگاه ها برای روحیه ی متحد استفاده می کند.

شرکت جیم ۸۰ یک رویا دارد، رویای افرادی که سالم و فعال هستند و نگرش مثبتی به زندگی دارند، این رویا منبع الهام شرکت است.

این شرکت با تیمی متشکل از ۱۰۰ کارمند در بیش از ۳۵ کشور، امروزه به یک جهان کامل تبدیل شده و تجربه بهترین نتایج تمرین را تضمین می کند.

همه تجهیزات و دستگاه ها برای تمرینات قدرتی نیاز به اصول اولیه دارند. تمرین با دستگاه های توسعه یافته برای مبتدیان و ورزشکاران حرفه ای ایده آل است.

این شرکت سری وسیعی از نیمکت ها و ایستگاه ها را با حداکثر انعطاف پذیری و عملکرد توسعه می دهد.

دستگاه های بدنسازی GYM 80 از نظر دقت بی نظیر هستند. مسیر حرکت دستگاه ها باهم همگرا یا واگرا می باشند و بهترین فرآیند حرکتی ممکن و حداکثر طول حرکت را تضمین می کند.

طراحی پیچیده همه تجهیزات منجر به بیومکانیک کامل و عملکرد فوق العاده می شود.

پرس پا کارخانه GYM 80
پرس پا کارخانه GYM 80

دستگاه های وزنه آزاد کارخانه GYM 80: نقاطی از ماهیچه ها را درگیر می کنند که در زمینه طبیعی حرکت با هم کار می کنند. زنجیره های عضلانی متقابل از طریق این تمرینات فعال می شوند. تمرینات وزنه آزاد را با دستگاه های اصلی و بهترین بیومکانیک ترکیب می کند. می توان با یک بار ثابت و اضافه بار از عضله در دامنه کامل حرکت دست یافت و آن را به صورت مطلوب تحریک کرد.

شرکت جیم ۸۰ مجموعه وسیعی از دستگاه های وزن آزاد را برای همه گروه های عضلانی با توجه به کیفیت، عملکرد و مقاومت بهینه، طراحی کرده است.

همه ایستگاه های کارخانه GYM 80، کاربردهای بالقوه متعددی دارند. دستگاه های چند کاره این کارخانه را می توان در کنار یکدیگر برای صرفه جویی در فضا و استفاده از آن ها به عنوان یک رشته ورزشی قدرتی یا به صورت جداگانه استفاده کرد. کاربران می توانند با استفاده از این تجهیزات بار و جهت حرکت خود را مشخص کنند.

گرایش به دستگاه های وزنه آزاد اوج جدیدی را در تمرینات قدرتی ایجاد می کند. این دستگاه ها همبستگی کاملی بین استحکام و تمرین اصلی ممکن می سازند، که از بهترین ویژگی های یک تمرین عالی می باشد.

مولتی هیپ کارخانه GYM 80
مولتی هیپ کارخانه GYM 80

دستگاه ها و تجهیزات این کارخانه ترکیبی از فناوری پیشرفته و هنرهای محلی می باشد.

دستگاه هایی با تکنولوژی بالا را با جوشکاری سه بعدی مدرن و استانداردهای عالی صنعت مهندسی می سازند. این دستگاه ها مقاومت در برابر خوردگی، دوام بالا و ظاهر و اساس منحصر به فرد با کیفیت را ارائه می دهند.

کارخانه GYM 80 بهترین تجهیزات قلبی _ عروقی و یک سرویس هوشمند را ارائه می دهد. که کاربران بتوانند یک سالن کامل و بدون مشکل را تاسیس کنند.

معرفی کارخانه GYM 80

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی