برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

معرفی دستگاه های کارخانه BH fitness

امتیاز دهید
اولین امتیاز را بدهید

کارخانه BH fitness اولین تولید کننده دستگاه ها و تجهیزات بدنسازی می باشد که در سال ۲۰۱۲ دستگاه هایی با مانیتور های بدون اتصال به برق را به بازار عرضه کرد. این شرکت تنها تولیدکننده چینی محصولات بدنسازی با گواهینامه ISO14001 می باشد.

از نکات مثبت برند بی اچ فیتنس: گفتگو مداوم با ورزشکاران و کاربران، استفاده از انتقادات و پیشنهادات آن ها که باعث شده این برند راه حل های ابتکاری و جدیدی را کشف کند تا افراد بیشتری بتوانند از ورزش لذت ببرند.

یکی از ابتکارات کارخانه BH fitness این می باشد که با ترکیب سیستم های مغناطیسی و مقاومت هوا، باعث شده ورزشکاران در جلسات تمرینی خود بیشترین بازدهی را داشته باشند.

این برند در بیش از ۸۵ کشور جهان حضور فعال دارد و دارای مرکز پشتیبانی برای حل سریع مشکلات، جبران خسارات و پاسخ گویی کامل به سوالات مشتریان می باشد.

شرکت BH متشکل از تیم پشتیبانی قوی می باشد که شامل مدیران، متخصصان و تکنسین هایی با چند زبان مختلف (انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی) می باشد.

BH برای مربیان بدنسازی الگوهایی ایجاد می کند (آن ها را قادر می سازد تا با ورزشکاران ارتباط خوبی برقرار کنند و برنامه های آموزشی روتین روزانه را به آن ها ارائه دهند).

معرفی برند های هوازی کارخانه BH fitness

دستگاه های هوازی (قلبی _ عروقی) BH Fitness برای بهبود و ارتقا تجربه کاربران و ورزشکاران طراحی شده است. عملکرد و دوام دست به دست هم داده تا دستگاه های جذابی را تولید کنند که نیاز جامعه ورزشی را برطرف کند.

سری MOVEMIA: ترکیب جدید ترین فناوری با بهترین مواد

 سری movemia کارخانه BH fitness
سری movemia کارخانه BH fitness

این سری از دستگاه ها با بهترین جزئیات و ایمنی بالا ساخته شده اند. که باعث افزایش کارایی تمرینات می شود. علاوه بر آن شرایط ورزش برای افراد مصدوم، مسن  و دارای محدودیت های حرکتی را فراهم می کند و مناسب برای تمرینات قلبی _ عروقی می باشد. که این خود باعث می شود ورزشکاران و کاربران در تمرین خود نهایت استفاده را ببرند.


سری SK

تردمیل sk کارخانه BH fitness
تردمیل sk کارخانه BH fitness

مجهز شده با بهترین فناوری روز دنیا و استفاده از به روزترین نوآوری های مکانیکی در تمرینات ورزشی هوازی می باشد. این سری از دستگاه ها گزینه مناسبی برای افزایش سطح استقامت بدنی و متابولیسم می باشد.

اساس تمامی محصولات از یک مطالعه بیومکانیکی دقیق پیروی می کند. این سری دستگاه ها سادگی، استحکام و راحتی کامل را برای کاربران فراهم می کند.


سری HIIT

دوچرخه HIIT کارخانه BH fitness
دوچرخه HIIT کارخانه BH fitness

تولید سری HIIT، یکی از تحولات عظیم در عرصه بدنسازی می باشد. که به کاربران این امکان را می دهد تا با انجام تمرینات تناوبی با شدت بالا، متابولیسم خود را بالا ببرند.


سری LK

سری LK کارخانه BH fitness
سری LK کارخانه BH fitness

یک مجموعه کامل از تجهیزات قلبی عروقی با عملکرد و ارگونومی بالا را به کاربران ارائه می دهد.

این دستگاه ها دارای قدرتمند ترین و بی صدا ترین موتورهای موجود، با طراحی قوی و شیک می باشند و از سیستم انحصاری ضد خطر که باعث افزایش سرعت بدون هیچگونه خطری می باشد استفاده می کند.


سری DUKE

سری DUKE کارخانه BH fitness
سری DUKE کارخانه BH fitness

دوچرخه های خانواده دوک، جدیدترین فناوری و بهترین تمرینات قلبی عروقی با عملکرد بالا را درخود جای داده. که این خود باعث می شود کاربران تمرینات شدید را بسیار راحت انجام دهند.


در ادامه چند سوال متداول کاربران BH را مرور می کنیم:

  1. چطوری می توانم دستگاهی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنم؟

هنگام انتخاب دستگاه بدنسازی، باید برخی از عوامل کلیدی را در نظر گرفت:

  • انتخاب دستگاهی که وزن شما را تحمل کند (همه دستگاه ها اطلاعاتی درمورد حداکثر وزن توصیه شده به کاربر ارائه می دهند).
  • شما باید فاکتوری از تعداد و مدت زمان استفاده از دستگاه ها را در نظر داشته باشید و با توجه به نیازتان انتخاب کنید (مثلا: آیا قرار است این دستگاه بدنسازی در یک باشگاه بدنسازی شلوغ استفاده شود یا در یک مجموعه اقامتی تفریحی خلوت)
  • هنگام انتخاب دستگاه و مدل آن به میزان استهلاک آن توجه داشته باشید.
  • اگر خواهان برنامه های آموزشی ساده هستید، دستگاه های ساده که به صورت دستی تنظیم می شوند نیاز شما را برطرف می کنند (آیا برای کار با دستگاه نیاز به آموزش دارید یا خیر).
  • اگر می خواهید به صورت تخصصی با برنامه های سطح بالا کار کنید. دستگاه هایی را انتخاب کنید که باعث انگیزه و سازگاری بیشتر شما شود.
  • به این نکته توجه کنید که همیشه گران ترین مدل، مناسب ترین مدل برای استفاده شما نمی باشد.
  1. چگونه از دستگاه ها نگهداری کنم؟

همه ی محصولات نیاز به نگهداری دارند چراکه رعایت بعضی نکات کوچک باعث افزایش کارایی و طول عمر بیشتر دستگاه می شود. پس:

  • بعد از اتمام تمرین، عرق روی دستگاه را خشک کنید. این کار باعث می شود که هیچ گونه خوردگی در چرم بر اثر اسید عرق رخ ندهد.
  • سطح دویدن تردمیل را به صورت دوره ای روغن کاری کنید.
  • پیچ هایی که میله ها را به هم متصل می کند با گذشت زمان شل می شوند باید آن ها را به صورت مرتب سفت کنید تا از ایجاد مشکل جلوگیری شود.
  1. چگونه دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کرد؟

تمام نسخه های دفترچه راهنما در فروشگاه آنلاین شرکت موجود می باشد. افراد برای مطالعه می توانند کد محصول را در وب سایت مورد نظر وارد کنند و به آموزش مربوطه هدایت شوند و کتابچه راهنمای خود را بگیرند. در کتابچه دستورالعمل، کد های دستگاه ها به همراه قطعات آن ها موجود می باشد.

  1. دستگاه ها و قطعات چه گارانتی دارند؟
  • قطعات و محصولات داخلی دارای دو سال ضمانت می باشند. که این گارانتی شامل مشکلات فنی می شود. (در خارج از کشور)

سایت کارخانه BH fitness

معرفی دیگر کارخانه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی