برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

استاندارد های کاری مربیان بدنسازی موفق

آیا هدف شما این است که یک مربی معمولی باشید یا در لیست مربیان بدنسازی موفق باشید؟

برای اینکه جز مربیان موفق باشید، باید یک سری از استانداردهای لازم را داشته باشید، چرا که با وجود این استانداردها هم شخص شما به عنوان مربی و هم مشتریانتان مد نظر گرفته می شوند. در این مقاله به ۳ استاندارد اصلی اشاره شده است که شما می توانید آن ها را به اجرا در بیاورید. آیا می دانید که متوسط مشتریان ۱۸۰ دقیقه در یک هفته، ۷۲۰ دقیقه در یک ماه و ۸۶۴۰ دقیقه در سال را با شما به عنوان مربی، می گذرانند؟

تشخیص بهترین مربی بدنسازی

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، ایجاد تعادل، سخت است اما متاسفانه زمان کافی نداریم که بتوانیم بین کار و زمان هایی که با افراد می گذرانیم، تعادل ایجاد کنیم. به نظر شما این ۸۶۴۰ دقیقه باید به چه صورت باشد؟ آیا شما تمام آنچه که نیاز است را، در اختیار مشتریانتان قرار می دهید؟ آیا مشتریان نیز، در این بازه ی زمانی تمام تلاش خود را بکار می گیرند؟ آیا شما نسبت به این موارد مطمئن هستید؟ آیا شما استانداردهای لازم برای بکارگیری پتانسیل های موجود در خود و یا در وجود مشتریانتان را دارا هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است که بسیار خوب است، اما اگر چنین نیست، باید بتوانید راهکارهایی را بکار بگیرید تا بهترین کار آیی هم از طرف شما و هم از طرف مشتریانتان صورت گیرد.

ایجاد استانداردها، یک فاکتور حیاتی هم برای شخص شما، هم برای مشتریانتان و هم برای باشگاهی که در آن کار می کنید، می باشد. در ابتدا به منظور ایجاد استانداردها، شما باید بتوانید تعریفی از خودتان به عنوان یک مربی ارائه دهید. روش و رویکرد شما در این زمینه چیست؟ چه تعهداتی نسبت به مشتریانتان دارید؟

۳ استاندارد کار آمد برای مربیان، عبارتند از:

  1. مطمئن شویم که تیم ما با مربیگری ما، به جهتی مناسب پیش می رود.
  2. دومین استاندارد این است که مطمئن شویم همه چیز را در همه ی زمان ها تحت کنترل داریم.
  3. سومین استاندارد که مهمتر از دو مورد بالاست، این است که تکنیک مناسب داشته باشیم.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی