آیا هدف شما این است که یک مربی معمولی باشید یا در لیست مربیان بدنسازی موفق باشید؟
برای اینکه جز مربیان موفق باشید، باید یک سری از استانداردهای لازم را داشته باشید، چرا که با وجود این استانداردها هم شخص شما به عنوان مربی و هم مشتریانتان مد نظر گرفته می شوند. در این مقاله به ۳ استاندارد اصلی اشاره شده است که شما می توانید آن ها را به اجرا در بیاورید. آیا می دانید که متوسط مشتریان ۱۸۰ دقیقه در یک هفته، ۷۲۰ دقیقه در یک ماه و ۸۶۴۰ دقیقه در سال را با شما به عنوان مربی، می گذرانند؟
در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، ایجاد تعادل، سخت است اما متاسفانه زمان کافی نداریم که بتوانیم بین کار و زمان هایی که با افراد می گذرانیم، تعادل ایجاد کنیم. به نظر شما این ۸۶۴۰ دقیقه باید به چه صورت باشد؟ آیا شما تمام آنچه که نیاز است را، در اختیار مشتریانتان قرار می دهید؟ آیا مشتریان نیز، در این بازه ی زمانی تمام تلاش خود را بکار می گیرند؟ آیا شما نسبت به این موارد مطمئن هستید؟ آیا شما استانداردهای لازم برای بکارگیری پتانسیل های موجود در خود و یا در وجود مشتریانتان را دارا هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است که بسیار خوب است، اما اگر چنین نیست، باید بتوانید راهکارهایی را بکار بگیرید تا بهترین کار آیی هم از طرف شما و هم از طرف مشتریانتان صورت گیرد.
ایجاد استانداردها، یک فاکتور حیاتی هم برای شخص شما، هم برای مشتریانتان و هم برای باشگاهی که در آن کار می کنید، می باشد. در ابتدا به منظور ایجاد استانداردها، شما باید بتوانید تعریفی از خودتان به عنوان یک مربی ارائه دهید. روش و رویکرد شما در این زمینه چیست؟ چه تعهداتی نسبت به مشتریانتان دارید؟
۳ استاندارد کار آمد برای مربیان، عبارتند از:
- مطمئن شویم که تیم ما با مربیگری ما، به جهتی مناسب پیش می رود.
- دومین استاندارد این است که مطمئن شویم همه چیز را در همه ی زمان ها تحت کنترل داریم.
- سومین استاندارد که مهمتر از دو مورد بالاست، این است که تکنیک مناسب داشته باشیم.