10 پیشنهاد بازاریابی برای باشگاه (قسمت 2)

۱۰ پیشنهاد بازاریابی برای باشگاه بدنسازی (قسمت ۲)

تهیه ی یک پرسشنامه برای اعضایی که از آمدن به باشگاه صرف نظر می کنند – صنعت فیتنس
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
زمان مطالعه: کمتر از 2 دقیقه

بازاریابی برای باشگاه بدنسازی

تهیه ی یک پرسشنامه برای اعضایی که از آمدن به باشگاه صرف نظر می کنند – صنعت فیتنس و سلامت به طور معمول، گردش اعضای بسیار زیادی دارد. اکثر باشگاه ها در هر ماه ۵۰ الی ۱۰۰ عضو را از دست می دهند و در هر ماه ۵۰ تا ۱۰۰ عضو جدید را بدست می آورند. در این میان درصد بسیار کمی از باشگاه ها، علت از دست دادن اعضا را مورد بررسی قرار می دهند. اگر شما در این راستا یک پرسشنامه تهیه کنید، می توانید اطلاعاتی در مورد رضایت اعضای باشگاه، عملکرد کارکنان و بهره وری از امکانات را فراهم کنید. این نظرسنجی می تواند به عنوان جنبه ای از تکمیل پرونده ی فرد در نظر گرفته شود. ممکن است بعضی از افراد این فرم را پر نکنند، اما بسیاری از افراد این کار را قبول می کنند.

استراتژی هایی برای گسترش کسب و کارتان

  1. راهنمایی های هفتگی فیتنس: اکنون که شما یک وب سایت حرفه ای و یک صفحه فیسبوک دارید، می توانید راهنمایی ها و اطلاعاتی مربوط به فیتنس را برای اعضای خود ارائه دهید. این اطلاعات می تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اعضا، اضافه کردن ارزش ها و حفظ انگیزه باشد.
  2. ایجاد چالش های ماهانه در بین اعضا: یک راه عالی برای حفظ انگیزه اعضا و تولید انرژی در بیشتر باشگاه ها اجرای چالش های منظم است. می توانید در باشگاه یا در کلاس خود یک تخته وایت برد نصب کنید و در هر ماه یک چالش را بر روی آن بنویسید و اجرا کنید و در هر ماه جایزه هایی برای هر رده ی سنی و هر رشته ی ورزشی در نظر بگیرید. جایزه ها می تواند شامل بطری های نوشیدنی، انواع تیشرت، کارت های تخفیف عضویت و … باشند.
  3. برگزاری مراسم اجتماعی منظم: مراسم اجتماعی باعث ایجاد جو انگیزشی در باشگاه می شوند. این کار باعث می شود تا کارمندان و اعضای باشگاه بدنسازی در سطح دیگری در خارج از محیط باشگاه ارتباط برقرار کند. این کار نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
  1. وارد جوامع محلی شوید: بسیار حیاتی است که بتوانید مرکز خود را با جوامع محلی درگیر کنید. یک روز را صرف راه رفتن در مراکز خرید و بازارهای آن منطقه کنید و کسب و کار خود را به صاحبان مشاغل معرفی کنید. می توانید به آن ها پیشنهاد عضویت با کمترین هزینه را بدهید و از آن ها خواهش کنید که آگهی تبلیغاتی شما را در پشت پنجره ی فروشگاه خود نصب کنند. می توانید در ازای این کار آن ها تخفیف هایی برای صاحبان فروشگاه در نظر بگیرید. اما در نظر بگیرید که هیچ تضمینی برای افرادی که از طریق آن آگهی آمده اند ارائه ندهید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۰دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۳دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۴۸دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۹۳دیدگاه

ارسال دیدگاه