فهرست مطالب

بازاریابی برای باشگاه بدنسازی

تهیه ی یک پرسشنامه برای اعضایی که از آمدن به باشگاه صرف نظر می کنند – صنعت فیتنس و سلامت به طور معمول، گردش اعضای بسیار زیادی دارد. اکثر باشگاه ها در هر ماه ۵۰ الی ۱۰۰ عضو را از دست می دهند و در هر ماه ۵۰ تا ۱۰۰ عضو جدید را بدست می آورند. در این میان درصد بسیار کمی از باشگاه ها، علت از دست دادن اعضا را مورد بررسی قرار می دهند. اگر شما در این راستا یک پرسشنامه تهیه کنید، می توانید اطلاعاتی در مورد رضایت اعضای باشگاه، عملکرد کارکنان و بهره وری از امکانات را فراهم کنید. این نظرسنجی می تواند به عنوان جنبه ای از تکمیل پرونده ی فرد در نظر گرفته شود. ممکن است بعضی از افراد این فرم را پر نکنند، اما بسیاری از افراد این کار را قبول می کنند.

استراتژی هایی برای گسترش کسب و کارتان

  1. راهنمایی های هفتگی فیتنس: اکنون که شما یک وب سایت حرفه ای و یک صفحه فیسبوک دارید، می توانید راهنمایی ها و اطلاعاتی مربوط به فیتنس را برای اعضای خود ارائه دهید. این اطلاعات می تواند یک راه عالی برای برقراری ارتباط با اعضا، اضافه کردن ارزش ها و حفظ انگیزه باشد.
  2. ایجاد چالش های ماهانه در بین اعضا: یک راه عالی برای حفظ انگیزه اعضا و تولید انرژی در بیشتر باشگاه ها اجرای چالش های منظم است. می توانید در باشگاه یا در کلاس خود یک تخته وایت برد نصب کنید و در هر ماه یک چالش را بر روی آن بنویسید و اجرا کنید و در هر ماه جایزه هایی برای هر رده ی سنی و هر رشته ی ورزشی در نظر بگیرید. جایزه ها می تواند شامل بطری های نوشیدنی، انواع تیشرت، کارت های تخفیف عضویت و … باشند.
  3. برگزاری مراسم اجتماعی منظم: مراسم اجتماعی باعث ایجاد جو انگیزشی در باشگاه می شوند. این کار باعث می شود تا کارمندان و اعضای باشگاه بدنسازی در سطح دیگری در خارج از محیط باشگاه ارتباط برقرار کند. این کار نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.
  1. وارد جوامع محلی شوید: بسیار حیاتی است که بتوانید مرکز خود را با جوامع محلی درگیر کنید. یک روز را صرف راه رفتن در مراکز خرید و بازارهای آن منطقه کنید و کسب و کار خود را به صاحبان مشاغل معرفی کنید. می توانید به آن ها پیشنهاد عضویت با کمترین هزینه را بدهید و از آن ها خواهش کنید که آگهی تبلیغاتی شما را در پشت پنجره ی فروشگاه خود نصب کنند. می توانید در ازای این کار آن ها تخفیف هایی برای صاحبان فروشگاه در نظر بگیرید. اما در نظر بگیرید که هیچ تضمینی برای افرادی که از طریق آن آگهی آمده اند ارائه ندهید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه