بازاریابی باشگاه بدنسازی
- ارائه ی بلیط های تخفیفی و یا رایگان برای شرکت در کلاس ها، اکثر افراد دوست دارند قبل از اینکه هزینه ای برای حضور در کلاس های باشگاه پرداخت کنند، نسبت به کیفیت و عملکرد آن مطمئن شوند. بسیاری از باشگاه ها هزینه های بسیاری را از همان ابتدا از افراد می گیرند و با این کار باعث می شوند که بسیاری از مشتریان بالقوه ی خود را از دست بدهند.
- برنامه های جذب اعضا: این برنامه یک استراتژی قوی برای جذب اعضای جدید را دارد و مهمترین نکته در رابطه با برنامه ی مذکور، این است که باید کار با آن آسان باشد و در واقع باید بلیط های تخفیفی و یا رایگانی را به اعضای باشگاه نیز ارائه دهد.
- یک وب سایت جدید و کامل، تهیه کنید.
- یک اکانت رسمی در فیسبوکو یا اینستاگرام راه اندازی کنید.
یکی دیگر از راه های بازاریابی باشگاه بدنسازی تشویق کارمندان است.
- کارمندان را تشویق کنید و برای اعضای باشگاه جوایزی را در نظر بگیرید: یکی از بزرگترین مشکلاتی که اکثر مدیران باشگاه با آن رو به رو هستند، این است که به کارمندان انگیزه ی کافی در تعامل مناسب با اعضا و یا افراد تازه وارد نمی دهند. فرهنگ سازی این کار در باشگاه ها زمان بر است، اما مطمئنا نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. پیشنهادی که در این رابطه ارائه شده این است که افراد درون گرا را در باشگاه خود استخدام نکنید، زیرا آن ها روش برقراری ارتباط با کارمندان، اعضای باشگاه و با مشتریان بالفعل را ندارند.