آیا تا به حال به شغل مربیگری فکر کرده اید؟ شاید هم، به عنوان مربی خصوصی فصلی فعالیت می کنید، اما نمی دانید که چگونه درامد زایی مربی بدنسازی ایجاد می شود. به هر حال اگر به این فکر می کنید که خود را یک برند کنید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید شغل خود را ارتقا دهید. در حال حاضر، اگر شما فرد مشتاق و دارای گواهینامه های مربوط برای انجام شغل مربیگری هستید و دوست دارید که به افراد برای داشتن سبک زندگی بهتر کمک کنید، تنها آنچه که نیاز دارید جذب مشتریان جدید است. در زیر به مراحلی اشاره شده است که اکثر مربیان خصوصی آن ها را انجام می دهند و اگر می خواهید که شما جز برندترین و موفق ترین مربیان شوید، از این موارد پیروی کنید. این مقاله، برگرفته شده از کتاب کسب و کار مربیان خصوصی می باشد.
خصوصیات یک مربی خصوصی
اکثر افراد بدلیل علاقه ای که به ورزش و مخصوصا رشته ی فیتنس دارند، شغل مربیگری را انتخاب می کنند. بعضی از مربیان، دلایل خاصی برای ورود به این عرصه دارند، به عنوان مثال، آن ها توانسته اند وزن بسیار زیادی را از طریق ورزش کم کنند یا یک بیماری سخت را پشت سر بگذارند. این روزها، رویکرد شغل مربیگری در حال تغییر است و به یک شغل تمام وقت تبدیل شده است. قبل از سال ۲۰۰۴ حدود ۵۰ درصد از مربیان به صورت تمام وقت فعالیت می کردند، در سال ۲۰۱۱ این عدد به ۶۶ درصد افزایش یافت و در سال ۲۰۱۹ این رقم بیشتر خواهد شد. میانگین دستمزد مربیان، از منطقه ای به منطقه ی دیگر و بسته به میزان تجربه ی مربی، متفاوت است. آنچه که مهم است این است که، میزان دستمزدها هر روزه در حال افزایش است.
تحقیقات بازار انجام دهید.
با توجه به محصول و خدماتی که ارائه داده می شود، صنعتی که قرار است در آن فعالیت داشته باشید، چه آماری را نشان می دهد؟ آیا شغل شما از لحاظ جغرافیایی و مردم شناسی متناسب محیط است؟ از طریق اینترنت، بهترین مکان ها در مراکز شهرها را پیدا کنید و نسبت به جمعیت و سطح تحصیلات مردم آن منطقه اطلاعاتی را جمع آوری کنید و با مکان های دیگر مقایسه کنید.