7 عادت مربیان بدنسازی بسیار موفق و انگیزه بخش

۷ عادت مربیان بدنسازی بسیار موفق و انگیزه بخش

افرادی که در ورزشگاه موفق هستند، کسانی هستند که اهداف واضح و مشخصی را برای خود تعیین می

مربیان بسیار موفق

  1. آن ها اهداف مشخص و واضحی دارند.

افرادی که در ورزشگاه موفق هستند، کسانی هستند که اهداف واضح و مشخصی را برای خود تعیین می کنند. آن ها، دقیقا می دانند که چه چیزی امیدشان را به انجام می رساند و در دانستن خط پایان، خیلی راحت به هدف خود می رسند. آن ها نه تنها اهداف را تعیین می کنند، بلکه بر روی انجام یک کار در یک زمان مشخص متمرکز می شوند. شما ممکن است که چندین هدف داشته باشید، بنابراین باید بر روی هر کدام، در هر زمان مشخص، به طور جداگانه تمرکز کنید.

  1. آن ها تغییرات کوچک و پایدار را در یک زمان انجام می دهند.

عادت های افراد موفق و انگیزه بخش در باشگاه، به این صورت است که یک تغییر کوچک و پایدار را ایجاد می کنند. هنگامی که آنها تغییراتی را در زندگی خود، برنامه ریزی تمرینی و یا رژیم غذایی خود با موفقیت انجام می دهند، به آرامی تغییرات بعدی را صورت می دهند. این نوع تغییرات می تواند مانع تغییرات ناگهانی در سبک زندگیتان شود. شما اهداف خود را می شناسید، می دانید چه اتفاقی می افتد، و آماده هستید که همه چیز را دنبال کنید. این روش می تواند برای برخی از افراد کارایی داشته باشد.

  1. آن ها از تمریناتی که انجام می دهند، لذت می برند.

سال هاست که صنعت تناسب اندام این تصویر را نقاشی کرده است که، تمرینات باید مستمر باشند تا پیشرفتی حاصل شود – باید گفت که این نوع جملات، کاملا اشتباه هستند و تنها چیزی که در این باره وجود دارد این است که از تمریناتی که انجام می دهید، لذت ببرید. پرانگیزه ترین افراد در باشگاه ها کسانی هستند که از انجام تمریناتی که انجام می دهند لذت می برند. آنها با تمرینات سرگرم می شوند و به همین دلیل، نمی خواهند که آن ها را از دست بدهند.

  1. آن ها برنامه ریزی طولانی مدت دارند و نسبت به آن خوش بین هستند.

کسانی که بیشترین انگیزه و موفقیت در باشگاه را دارند، چیزهایی را در نظر دارند. آنها تصویر بزرگتری از زندگی را می بینند. بنابراین، زمانی که آنها تمرینی را از دست می دهند، آنها درک می کنند که این فقط یک تمرین از دست رفته است. آنها نیازی به شروع مجدد ندارند و در مقابل نیازی به رها کردن هم ندارند. آنها فقط باید راهی برای انجام حرکات بیشتر در طول روز پیدا کنند. هنگامی که آنها به طور تصادفی بیش از حد کالری به بدن خود وارد می کنند، هراسی به خود راه نمی دهند و سعی می کنند تمرینات هوازی بیشتری، قبل از رفتن به رختخواب انجام دهند تا اطمینان حاصل کنند که کالری ها را کاملا سوزانده اند. آنها همیشه سعی می کنند که بین کالری های مصرفی و تمرینات خود تعادل برقرار کنند.

  1. آن ها خواب معمولی دارند.

هیچ چیز به اندازه خواب مهم نیست. تمرینات، در سلسله مراتب آن چیزی است که باعث موفقیت شما در باشگاه خواهد شد. حتی تغذیه، دومین فاکتور در تمرینات محسوب می شود. اما من کاملا بر این باور هستم که هیچ چیز به اندازه ی انگیزه و خواب کافی نمی تواند در موفقیت شما تاثیر گذارد و کسانی که عملکرد بهتری در طول روز دارند، افرادی هستند که خواب کافی در طول شب داشته اند.

  1. آن ها اهداف مهم را اولویت بندی می کنند.

کسانی که در باشگاه موفق هستند، افرادی هستند که اهداف خود را اولویت بندی می کنند. بنابراین، شما اکنون تفکری جدید در این باره دارید و به طور کلی موفقیتتان در سه کلمه ی تمرین، تغذیه و خواب خلاصه می شود پس نسبت به این موارد، اهدافتان را اولویت بندی کنید.

  1. آن ها صبورانه تمرین می کنند.

تمام مربیان موفق، کسانی هستند که صبورانه تمرین می کنند. آن ها می دانند که باید در مدت زمان طولانی بر روی این کار سرمایه گذاری کنند. بارها اتفاق افتاده که فردی برای عضله سازی باید ماه ها و حتی سال ها وقت صرف کند. برای رسیدن به هدف مورد نظر، باید از مسیری که در آن هستید، لذت ببرید تا خسته و ناامید نشوید. مطمئن باشید که هر تلاشی بکنید، نتایج آن را خواهید دید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۲

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر پرورش اندام در رشد قدی
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۷۵دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۴۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۴۹دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۰۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۳۷۷دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۷۲دیدگاه

ارسال دیدگاه