چند غذای ساده که خوردن آن ها قبل از خواب موجب عضله سازی می شود. (بخش دوم)

چند غذای ساده برای عضله سازی

آناناس دارای آنزیمی به نام بروملین است که درهضم غذا نقش بسزایی دارد. بلوبری سرشار از فیبر، پتاسیم،
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

چند غذای ساده که خوردن آن ها قبل از خواب موجب عضله سازی می شود. (بخش دوم)

۴- سالاد میوه آناناس و بلوبری (ذغال اخته)

آناناس دارای آنزیمی به نام بروملین است که در هضم غذا نقش بسزایی دارد. بلوبری سرشار از فیبر، پتاسیم، آهن، ویتامین ث، ویتامین B6 و ویتامین های دیگر است. شما می توانید از این میوه یا از هر نوع دیگری که دوست دارید به آن اضافه کنید. دانه ی کتان منبع غنی از امگا ۳ و اسیدهای چربی است که در عضله سازی مفید هستند.

ترکیبات:

  • یک فنجان ماست چکیده
  • ۲/۱ فنجان آناناس
  • ۲/۱ فنجان بلوبری
  • یک قاشق غذا خوری تخم کتان

تخم کتان را داخل ظرفی بریزید. سپس ماست چکیده به همراه آناناس و بلوبری به آن اضافه کنید. کاملا هم بزنید و به مدت ۳ تا ۴ دقیقه داخل فریزر قرار بدهید و سپس میل کنید.

۵- مینی تیکیتوز(یک نوع غذای مکزیکی)

بعضی از شب ها ممکن است هوس غذاهایی بکنید که تنها منجر به اضافه وزن شما می شوند. خوشبختانه در این جا به غذایی اشاره شده است که این حس را در شما پاسخ می دهد و در عین حال که سالم است موجب عضله سازی شما خواهد شد.

ترکیبات:

  • ۲/۱ کیلوگرم گوشت چرخ کرده
  • ۴/۱ فنجان لوبیای بخارپز شده
  • ۸ تکه کوچک ازگوشت گوساله
  • ۲/۱ فنجان پنیر
  • طعم دهنده غذا

درجه حرارت فر را بر روی ۳۵۰ درجه تنظیم کنید. سپس تکه های گوشت گوساله را بر روی ورق پخت قرار دهید. سپس به مدت ۲ الی ۳ دقیقه داخل فر قرار دهید و آن ها رو زیر و رو کنید و دوباره داخل فر قرار دهید. بعد از آن بقیه مواد را بر روی آن ها قرار دهید تا زمانی که به پخت دلخواه تان رسید آن ها را از فر خارج کنید.


۶- اسلایدر جوجه

ترکیبات:

  • ۱ بسته نان ساندویچی
  • نیم کیلو سینه مرغ
  • ۴تکه پنیر موتزارلا
  • سس باربکیو
  • نمک و فلفل به مقدار لازم

به جوجه نمک و فلفل کافی بزنید و هر تکه از آن ها را به مدت ۳ الی ۴ دقیقه داخل فویل و درون فر قرار دهید قبل از این که کاملا برشته شوند، سس باربکیو را به آن ها اضافه کنید و سپس آن ها را میل کنید.


۷- نخود فرنگی سرخ شده

این خوراک یکی از غذاهای گیاهی فاقد چربی است. پخت آن تقریبا زمان بر است. اما زمانی که آن ها را پختید می توانید در ظرف های در بسته نگه داری کنید و چندین بار از آن استفاده کنید. همراه با سالاد نیز قابل استفاده است.

ترکیبات:

  • نخود فرنگی کنسرو شده ربع کیلو
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ۱ قاشق غذاخوری روغن کنجد
  • ۱ قاشق غذاخوری پودر سیر
  • ۲/۱ قاشق غذاخوری نمک دریا
  • ۱ قاشق غذاخوری کنجد

نخود فرنگی ها را بخیسانید و سپس پوست رویی آن را جدا کنید سپس آب آن ها را خشک کنید و در دمای ۳۷۵ درجه فر قرار دهید. فراموش نکنید که آن ها را حتما بر روی کاغذ پخت و پز قرار دهید. بعد از آن ۵۰ دقیقه آن ها را بپزید و در ظرفی بریزید و بقیه مواد را به آن اضافه کنید و اجازه دهید برای مدتی داخل مواد بمانند بعد آن میل کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۲

به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۲دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۵دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۷۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۱۵دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۴۶۴دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۳۹۹دیدگاه

ارسال دیدگاه