برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

مکمل نیترو تچ هارد کورد

مکمل نیترو تچ هارد کورد (Nitro-Tech Hardcore)

این مکمل در حقیقت نوعی مکمل ترکیبی بوده و حاوی مقادیر زیادی از مواد مختلف می باشد و اصولا برای تشدید رشد و برای مثبت کردن بالانس نیتروژن در بدن ساخته شده است. در مورد مکمل های ترکیبی اشاره به این مورد را ضروری می دانم که این مکمل ها بر خلاف مکمل های تک ترکیبی همانند کراتین و گلوتامین در اصل مخلوطی از مواد و ترکیبات مختلف بوده و معمولا در قیاس با مکمل های تک ترکیبی موثر تر هم عمل کرده اند!

انتقال اسید آمینه
سازندگان این محصول ادعا می کنند که این مکمل بلافاصله پس از اینکه توسط فرد مصرف تشدید محسوس انتقال اسید آمینه به خون شده و از سوی دیگر غشای سلولی سلول های عضلانی را نیز به خوبی تحت تاثیر قرار داده و میزان نفوذ پذیری این غشاء نسبت به اسید های آمینه را افزایش داده و در نتیجه جریان اسد آمینه به درون بافت های عضلانی را به خوبی تشدید کرده و این روند را به خوبی سرعت می دهد.

Nanomolecular Hyperdispersion
سازندگان این محصول همچنین ادعا می کنند که در این محصول از تکنولوژی Nanomolecular Hyperdispersion برای تقویت اثر آن استفاده شده است به این معنی که با استفاده از این تکنولوژی، این محصول به اشباع شدن هر چه بهتر و سریع تر عضلات از مواد پروتئینی کمک قابل توجهی می کند.

اشباع عضلات از اسید آمینه
اشباع شدن عضلات از اسید آمینه در مقطع زمانی پس از تمرین و همچنین در طول روز از اهمیت زیادی برخوردار بوده و گذشته از اینکه به مثبت شدن محسوس بالانس نیتروژن در بدن کمک می کند از سوی دیگر به افزایش دم عضلانی و پمپاژ در حین تمرین نیز می انجامد که این موارد در مورد این مکمل غذایی نیز تا حدود زیادی محقق شده است.

ادعایی نه چندان قابل قبول!
سازندگان این محصول در مورد قدرت مثال زدنی این مکمل صحبت کرده و افزایش ۴ کیلوگرمی حجم خشک عضلانی در عرض دو هفته با مصرف این مکمل را وعده می دهند که این داستان ها را نیز تا حدود زیادی می توان به پای تبلیغات و بازار گرمی های معمول و مرسوم در بازار مکمل های غذایی نوشت ولی به این مهم نیز باید اعتراف کرد که مثبت شدن موازنه نیتروژن و دم عضلانی قابل قبول با مصرف این مکمل امری قابل پیش بینی و تحقق پذیر بوده است.

قیاس نیتروتچ با وی!
با توجه به اینکه این مکمل نیز در بسته مکمل های پروتئینی قرار داشته و با مکمل های پروتئینی وی قابل قیاس و بررسی است سازندگان این محصول ادعا داشته و بر این باور هستند که این مکمل در قیاس با دیگر فرم های این مکمل ۲۴ بار قوی تر است!

۶دلیل برای مصرف پروتئین وی

لازم به توضیح است که شاید بتوان قدرتمند و موثر بودن این محصول را تا حدودی پذیرفت ولی هرگز نمی توان در مورد اینکه این محصول ۲۴ بار قوی تر از دیگر هم جنس های خود است مهر تایید بر این ادعا ی شرکت سازنده زد چرا که تاثیر مکمل های غذایی بر بدن تمامی افراد الزاما یکسان نخواهد بود و در ثانی موثر واقع شدن و یا نشدن مکمل ها بر بدن ورزشکاران علاوه بر محتویات مکمل به عوامل دیگری از قبیل نوع و شدت تمرین، خواب واستراحت روزانه، ژنتیک و فرم بدنی و صد البته تغذیه روزانه و انبوهی از فاکتورهای دیگر بستگی خواهد داشت.

فرم دارویی:
این محصول در دو بسته بندی ۲و ۴ پوندی عرضه شده است و هر سروینگ از این محصول نیز حاوی ۲۸.۵ گرم ماده موثر بوده و در حدود یک پیمانه می باشد. در هر سروینگ از این محصول در حدود ۱۱۰ کالری انرژی وجود دارد که ۱۵ کالری از این ۱۱۰ کالری از چربی هایی که در ترکیب این مکمل یافت می شود تامین می گردد. بد نیست بدانید که هر سروینگ از این محصول حاوی۱.۵ گرم چربی است که ۱ گرم از این چربی از نوع اشباع شده می باشد.

کلسترول و تستوسترون
هر سروینگ از این مکمل حاوی ۵۰ میلی گرم کلسترول نیز می باشد و حتما می دانید که بدن برای تولید و ترشح تستوسترون مورد نیاز شما باید مقدار لازم از این ماده را در دسترس داشته باشد و همین مقدار کلسترول هم شاید برای این منظور بوده است.

قند
این مکمل حاوی قند نیز می باشد به گونه ای که هر سروینگ از آن در حدود ۳ گرم قند نیز در خود دارد که ۱ گرم از این ۳ گرم شامل فیبرها بوده و دو گرم باقی مانده نیز قند ساده و شکر است.

پروتئین خالص
در هر سروینگ از این مکمل در حدود ۲۰ گرم پروتئین خالص و با کیفیت وجود دارد و از این لحاظ این مکمل را می توان در دسته مکمل های پروتئینی دسته بندی کرد و درست به همین خاطر نیز سازندگان این محصول آن را با پروتئین های وی قیاس می کنند.

ویتامین
در هر سروینگ از این محصول در حدود ۲۵ واحد ویتامین Aنیز افزوده شده است و هر سروینگ از این محصول در حدود ۳۰ واحد ویتامین E نیز در خود دارد و از این نظر این مکمل را می توان مکملی به نسبت کامل دانست. ویتامین B6 نیز در این مکمل به مقدار ۱۰ میلی گرم در هر سروینگ وجود دارد و هر سروینگ از این مکمل مقدار ۴۰۰ میکرو گرم اسید فولیک، ۱۳۰ میلی گرم کلسیم و .۲ میلی گرم آهن و ۹۰ میلی گرم فسفر و ۴۵ میلی گرم منیزیوم و ۲۰۰ میلی گرم پتاسیم را نیز در خود دارد و با این حساب می توان گفت که از نظر مواد معدنی مورد نیاز بدن نیز می توان به این محصول تکیه کرد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی