فهرست مطالب

مصاحبه با بیگ رامی

آیا تا به حال در مسابقات اروپایی شرکت کرده اید؟ چه موقع و کجا و نتایج به دست آمده از آن مسابقات به چه صورت بوده است؟ اولین باری که در مسابقات اروپایی شرکت کردم در ۴ اکتبر سال ۲۰۱۴ بوده است.

انگیزه ی شما برای حضور در مسابقات پراگ چه بوده است؟ در واقع زمانی که می دیدم IFBB نمایش هایی را بعد از مسابقات المپیا برگزار می کرد پیش خودم گفتم که چرا من در آن جایگاه نباشم و کلاهم را به سوی جمعیت پرتاب کنم.

شما تا به حال دو باربرنده ی NYPro بوده اید. هدف شما برای رقابت های آینده چیست؟ هدف من این است که هر بار بهتر از قبل بتوانم در مسابقات شرکت کنم. می دانم که هنوز در این ورزش جوان هستم، اما برای رسیدن به هدفم سخت تلاش می کنم.

دنیس جیمز چه تأثیری در آغاز همکاری با شما داشته است ؟ دنیس یک مربی برای من است، که تقریبا ۲۰ سال در این کسب و کار فعالیت داشته و تا کنون نیز بسیار موفق عمل کرده است. او با من مانند یکی از اعضای خانواده ی خود رفتار می کند و او مرا در مسیری قرار داد که از لحاظ مالی و بستن قراردادهای بسیاری کمک کرده است. او در هر تمرینی در کنار من بوده است و در هر زمینه ای به من کمک کرده است. واقعا خوب است که یک شخص مانند دی جی در کنار خود داشته باشید.

آیا پیغام ویژه ای برای افزایش طرفداران پراگ دارید؟ من مشتاقانه منتظر آمدن شما به پراگ هستم و همچنین آماده ی دیدار با تمام طرفداران بدنسازی و تناسب اندام هستم! امیدوارم همه ی شما هم منتظر دیدن بیگ رامی باشید!!!

ممدوح الصاسبی معروف به بیگ رامی

محل تولد: قاهره، مصر

قد: ۱۷۵ سانتی متر

وزن خارج از فصل: ۳۱۸ پوند. / ۱۴۴ کیلوگرم

وزن مسابقه: ۲۸۶ پوند. / ۱۳۰ کیلوگرم

مقام های کسب شده:

  • ۲۰۱۴ IFBB New York Pro – مقام اول
  • سال ۲۰۱۳ IFBB Olympia Weekend مقام اول
  • ۲۰۱۳ IFBB New York Pro – مقام اول
  • ۲۰۱۲ آماتور المپیا – مقام اول
  • جام طلایی ۲۰۱۲ کویت – مقام اول

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۱

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه