برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

استراتژی هایی برای گسترش کسب و کار تان

 استراتژی کسب و کار: آیا آماده ی راه اندازی یک چالش با کسب و کار بدنسازی هستید؟

شما می دانید که راه پر پیچ و خمی در پیش روی خود خواهید داشت، بنابراین پیشنهاد می کنم که به پیشنهادات زیر دقت کنید تا بتوانید یک باشگاه بدنسازی موفق را راه اندازی کنید.

  • موقعیت مکانی مناسب را انتخاب کنید.

باشگاه باید در مکانی قرار داشته باشد که بهترین بهره تجاری را شامل شود. بنابراین تحقیقات بازار در این زمینه بسیار موثر خواهد بود. فاکتورهایی نظیر مردم شناسی منطقه، دسترسی آسان، قیمت و رقبا در این مقوله بسیار مهم هستند.

  • دقت های لازم، نسبت به مردم آن منطقه داشته باشید.

اکثر اعضای باشگاه را افراد آن منطقه تشکیل می دهند نرخی را برای باشگاه در نظر بگیرید که متناسب با وضعیت اقتصادی افراد آن منطقه باشد. نوعی باشگاه راه اندازی کنید که توسط افراد بومی مورد استفاده قرار گیرد.

یک برند خاص برای باشگاه خود در نظر بگیرید. در واقع هسته مرکزی تمام تصمیمات باشگاه، حول برند آن می چرخد. برند باشگاه، ارزش، اعتبار و آن چه باشگاه شما در بر دارد را ارائه می دهد. برند می تواند یک وجه تمایز منحصر به فردی را برای باشگاهتان در نظر گیرد. این عامل می تواند باشگاه معمولی یا یک باشگاه ایده آل را برای شما رقم بزند.

  • ترکیبی از تجهیزات منحصر به فرد برای باشگاه در نظر بگیرید.

به جای اینکه بهترین تجهیزات را برای باشگاه خریداری کنید، بهتر است منطقه ای که در آن می خواهید فعالیت کنید را در نظر بگیرید. به عنوان مثال: بر اساس برند و مردم آن منطقه، آیا باید بر تمرینات هوازی تمرکز کرد و یا بر تمرینات قدرتی؟ بیشتر اعضای باشگاه را چه کسانی تشکیل داده اند؟ آیا قسمتی از آن را به ریکاوری اختصاص داده اید؟

  • افرادی را استخدام کنید که به برند شما ارزش دهند. فاکتورهای اساسی و با ارزش را برای استخدام افراد در نظر بگیرید، چرا که هرروز باعث می شود افراد بیش تری جذب باشگاهتان شود.
  • بر مقوله آموزش سرمایه گذاری کنید. به مرور زمان اعضای باشگاه، به کارمندان و مربیان تبدیل خواهند شد. از این بابت مطمئن شوید که کارمندان باشگاه، نهایت کمک به اعضا را می کنند تا آن ها را به هدفشان نزدیک کنند، اگر این فاکتور را رعایت کنید، دانش کارمندان باشگاه در چگونگی به کارگیری تجهیزات و مدیریت کلاس های تمرینی بهترین فرصت را برای آن ها فراهم می سازد تا بیش ترین بازدهی را داشته باشند.
  • باشگاه را به گونه ای طراحی کنید تا از برند شما حمایت کند. لوگوی باشگاه خود را در جلوی دید قرار دهید. نسبت به اینکه لوگو در بیرون و داخل باشگاه هست اطمینان حاصل کنید و از رنگ آن در دکور باشگاه استفاده کنید. از یک شعار متداوم در شبکه های اجتماعی و فعالیت های بازاریابی استفاده کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۲۱

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی