برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۸ راهکار جذب مشتری برای باشگاهداران

راهکار جذب مشتری برای باشگاهداران بدنسازی …

  • آن چه که می خواهید را مشخص کنید و افرادی که قرار است به باشگاه خود جذب کنید را هم در یک لیست بنویسید. هدف باید واضح و مشخص باشد. توضیحات بیش تری را برای کسانی که می خواهید جذب کنید، یادداشت کنید و تا آن جایی که می توانید در مورد اهداف خود اطلاعات کسب کنید.
  • یک پلان مشخص برای جذب افراد بالقوه تهیه کنید. سیستمی تهیه کنید که در کل بتوانید موفقیت بیش تری کسب کنید. جلساتی تنظیم کنید که طی آن بتوانید با افراد بیش تری در تعامل باشید. اطلاعات تماس آن ها را دریافت کنید و مرتبا با آن ها در ارتباط باشید.

  • در یک مدت زمان مشخص مشتریان ثابتی پیدا خواهید کرد. مانند حرفه ای با آن ها دست دهید. چرا که زبان بدن نقش بسزایی خواهد داشت. از آن ها سوالاتی بپرسید که جواب مثبت داشته باشد. این عمل موجب می شود که جو محیط را مثبت کند. سعی کنید که یک میزبان خوب باشید و مانند یک فروشنده عمل نکنید. از آن ها با نوشیدنی هایی پذیرایی کنید و مکالمه کوتاهی داشته باشید. این فعالیت ها باعث ارزش گذاری های فراوانی خواهد شد.
  • جذابیت های بسیاری را فراهم سازید. یک دعوت نامه برای اعضای باشگاه ارسال کنید و از آن ها دلیل حضورشان را در باشگاهتان جویا شوید و از اهداف بدن سازی آن ها مطلع شوید.
  • در مورد باشگاه خود توضیحاتی ( مجازی یا واقعی) را ارائه دهید. ویژگی های باشگاه خود و مزایای آن را برجسته سازید. آن چه که اعضای باشگاه از آن لذت می برند را فراهم سازید و اجازه دهید که از تجهیزات، نهایت استفاده را ببرید.
  • بر اهداف اعضای باشگاه تمرکز کنید.
  • معامله خوبی با اعضای باشگاه داشته باشید.
  • با مشتریان باشگاه مانند یک مشاور حرفه ای رفتار کنید نه مانند یک فروشنده. شما یک متخصص، با دانش فراوان هستید. برای اینکه افراد را متقاعد کنید تا به باشگاه شما بیایند به آن ها بیش از دو گزینه پیشنهاد ندهید زیرا اگر غیر از این باشد موجب سردرگمی آن ها خواهید شد و در نهایت ثبت نام نخواهند کرد.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی