به تمرینات کششی بیش از پیش اهمیت دهید!

به تمرینات کششی بیش از پیش اهمیت دهید!

انجام تمرینات کششی قبل از آغاز تمرین و بعد از اتمام تمرین به نحو مطلوبی از درد عضلانی
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

تمرینات کششی

انجام تمرینات کششی قبل از آغاز تمرین و بعد از اتمام تمرین به نحو مطلوبی از درد عضلانی و همین طور هم از مصدومیت ها پیشگیری می کند. در صورتی که شما با انجام تمرینات کششی، بدن و عضلات را برای تحمل فشار سنگین تمرین آماده کرده و پس از پرداختن به تمرینات نیز با اجرای حرکات کششی مناسب خستگی را از تن عضلات به در کنید می توان ادعا کرد که گامی بلند در جهت تسریع ریکاوری برداشته اید و به جرات می توان گفت که دیگر درد آزار دهنده در عضلات را نیز دست کم به شدتی که قبلا آن را تجربه می کردید تجربه نخواهید کرد.

گفته می شود که تمرینات کششی‌: همچنین از کوتاه شدن عضلات نیز پیشگیری می کند. از دیگر مزایای تمرینات کششی؛ می توان پرده موجود در اطراف عضلات را بسط داد و زمینه را برای رشد عضلانی مهیا تر نمود.
در صورتی که شما پیراهنی کوچک تر از سایز خود به تن کرده باشید مطمئنا آزادی حرکت نخواهید داشت. عضلات نیز به نوعی در حصار پرده ای شکلی که آنها را احاطه کرده است اسیر هستند و شما با انجام دادن تمرینات کششی می توانید این پرده را کش داده و فضای لازم و کافی برای رشد عضلانی را در اختیار سلول ها و تارهای عضلانی قرار دهید.

بادی فول

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۰دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۶۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۳دیدگاه

ارسال دیدگاه