آیا این مقاله برای شما مفید بود؟
0

به تغذیه خود بیش از پیش اهمیت بدهید!
زمانی که به تغذیه می رسیم باید به این مهم اشاره کنیم که پایه کار بر این تئوری استوار است که شما برای رسیدن به رشد بدنی و عضلانی باید اندکی بیش از نیاز خود در طول روز کالری وارد بدن خود کنید. در صورتی که شما کمتر از نیاز خود انرژی در طول روز وارد بدن خود کنید با کاهش وزن و با کاهش حجم عضلات روبرو می شوید و در صورتی هم که به اندازه نیاز خود انرژی مصرف کنید در همان شرایطی که هستید باقی خواهید ماند.

اما در صورتی که میزان کالری مصرفی شما در طول روز از میزان نیاز شما به انرژی بیشتر باشد اقدامات شما برای رسیدن به افزایش حجم عضلانی نیز موثر خواهد افتاد. میزان نیاز بدن به کالری به تیپ بدنی، سن، میزان فعالیت، وزن بدن و دیگر فاکتورهای ذاتی و اکتسابی بستگی دارد.

 

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۹۰دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۶دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۶۲دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۵دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۳۳دیدگاه

ارسال دیدگاه