برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

بحث نوشیدنی های انرژی دهنده چندان جدید نیست. همه ما به دنبال بالا بردن عملکردمان هستیم اینکه به بدنمان سوخت برسانیم و تمام پتانسیل بدن خود را رها سازیم. اما بهترین راهکار چیست؟

اما آیا واقعا نوشیدنی های انرژی دهنده برای بدن مضر هستند؟ آیا عملکرد بدن را بالا می برند؟ تحقیقی منتشر شده در مجله تغذیه بریتانیا به این دو سوال جواب مثبت داده است. در این تحقیق ۴ ساله که بر روی ورزشکارانی انجام شده که قبل از رفتن به استیج مسابقات از نوشیدنی های انرژی زا استفاده می کردند صورت گرفت. در نگاه اول، نتایج امیدوار کننده بود. این ورزشکاران ۳-۷ درصد افزایش عملکرد داشتند و در رقابت ها احساس می کردند قوی تر و نیرومندتر هستند.

اما با نگاهی دقیق تر نشان می دهد که وقت آن است که بال ها را قطع کنند. این ورزشکاران با مصرف نوشیدنی های انرژی دهنده بی خوابی، عصبانیت و اضطراب را نیز تجربه کردند. برخلاف نام آن ها، نوشیدنی های انرژی زا در واقع به شما انرژی بیشتری نمی دهند بلکه تنها دوز بالایی کافیین وارد بدن شما می کنند که می تواند حتی منجر به عوارض جانبی منفی نیز شود.

برای بالا بردن عملکرد بدن بدون تاثیرات مخرب این نوشیدنی ها را پیشنهاد می کنیم. این نوشیدنی های سالم و بالا برنده انرژی را امتحان کنید.

نوشیدنی کاکائویی

۱ لیوان شیر

نصف موز رسیده

۲ قاشق چایخوری شکر

۲ قاسق چایخوری کاکائو

همه را در ظرف مخلوط کن بریزید و با هم میکس کنید. با دو حبه یخ سرد میل کنید.


اسموتی پرتقالی

دو فنجان هلو خرد شده

یک فنجان هویج خرد شده

۲ قاشق چایخوری دانه کتان

۱ قاشق چایخوری زنجبیل خرد شده

در یک میکسر همه مواد را مخلوط کنید و اینقدر هم بخورد تا تمامی مواد یکدست شوند. به اندازه مصرف ۴ لیوان است به مقدار لازم آن را با چند حبه یخ سرد کنید و نوش جان کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۲

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد