برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

فهرست مطالب

 بازاریابی باشگاه بدنسازی  : به جرات می توان گفت که یکی از پر رونق ترین بازارهای دنیا آن هایی است که مربوط به سلامتی و تناسب اندام است.

به هر طرف نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که افراد مختلف مکان هایی را برای باشگاه در نظر گرفته اند و خدمات تناسب اندام را ارائه می دهند. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که بسیاری از باشگاه ها تلاش های فراوانی در زمینه ی بازاریابی، زیر نظر متخصصان این حیطه، صورت داده اند تا بتوانند هم اعضای قبلی باشگاه را حفظ کنند و هم اعضای جدید را جذب کنند.

استراتژی های مختلفی در زمینه ی بازاریابی باشگاه وجود دارد، که شما به عنوان مدیر یک باشگاه می توانید روش مورد علاقه ی خود را انتخاب و سپس به اجرا در بیاورید.

در سال ۲۰۱۸ متخصصانبازاریابی باشگاه بدنسازی  به راهکارهایی در این زمینه اشاره کرده اند، که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.

  1. سعی کنید به نقاط ضعف مشتریان اشاره کنید.
  2. اگر لوگوی بد و نامناسبی داشته باشید در واقع مانع پیشرفت شما خواهد شد.
  3. بر روی اهدافتان تمرکز کنید.
  4. از افراد محلی کمک بخواهید.
  5. حتما یک وب سایت تهیه کنید و تبلیغات در شبکه های اجتماعی انجام دهید.
  6. اگر جز افراد پر تجربه و یا کم تجربه هستید، حتما سعی کنید ۱ تا ۳ مورد از این راهکارها را به اجرا در بیاورید.
  7. هر چند وقت یکبار، یک دوره ی رایگان برگزار کنید.
  8. با استفاده از گوگل به کسب و کار خود رونق بخشید.
  • تعداد بازدیدهای سایت خود را در گوگل افزایش دهید.
  • از امکانات مختلف گوگل برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید.
  1. از اینستاگرام استفاده کنید.
  2. در سایت های دیگر تبلیغ کنید.
  3. از لینک های تبلیغاتی استفاده کنید.
  • به عنوان مثال، از مشتریان خود برای تبلیغ باشگاه بین دوستان و آشنایان استفاده کنید.
  • از کسب و کارهای محلی برای بازاریابی باشگاه خود استفاده کنید.
  1. از محتوای مفید برای سایت خود استفاده کنید.
  • سایت شما باید قوی در برقراری ارتباط باشد.
  • از مطالب آموزشی، سرگرمی و الهام بخش استفاده کنید.

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۹

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی

حداکثر 10 عکس مجاز می باشد