بازاریابی باشگاه بدنسازی : به جرات می توان گفت که یکی از پر رونق ترین بازارهای دنیا آن هایی است که مربوط به سلامتی و تناسب اندام است.
به هر طرف نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که افراد مختلف مکان هایی را برای باشگاه در نظر گرفته اند و خدمات تناسب اندام را ارائه می دهند. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که بسیاری از باشگاه ها تلاش های فراوانی در زمینه ی بازاریابی، زیر نظر متخصصان این حیطه، صورت داده اند تا بتوانند هم اعضای قبلی باشگاه را حفظ کنند و هم اعضای جدید را جذب کنند.
استراتژی های مختلفی در زمینه ی بازاریابی باشگاه وجود دارد، که شما به عنوان مدیر یک باشگاه می توانید روش مورد علاقه ی خود را انتخاب و سپس به اجرا در بیاورید.
در سال ۲۰۱۸ متخصصانبازاریابی باشگاه بدنسازی به راهکارهایی در این زمینه اشاره کرده اند، که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره شده است.
- سعی کنید به نقاط ضعف مشتریان اشاره کنید.
- اگر لوگوی بد و نامناسبی داشته باشید در واقع مانع پیشرفت شما خواهد شد.
- بر روی اهدافتان تمرکز کنید.
- از افراد محلی کمک بخواهید.
- حتما یک وب سایت تهیه کنید و تبلیغات در شبکه های اجتماعی انجام دهید.
- اگر جز افراد پر تجربه و یا کم تجربه هستید، حتما سعی کنید ۱ تا ۳ مورد از این راهکارها را به اجرا در بیاورید.
- هر چند وقت یکبار، یک دوره ی رایگان برگزار کنید.
- با استفاده از گوگل به کسب و کار خود رونق بخشید.
- تعداد بازدیدهای سایت خود را در گوگل افزایش دهید.
- از امکانات مختلف گوگل برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید.
- از اینستاگرام استفاده کنید.
- در سایت های دیگر تبلیغ کنید.
- از لینک های تبلیغاتی استفاده کنید.
- به عنوان مثال، از مشتریان خود برای تبلیغ باشگاه بین دوستان و آشنایان استفاده کنید.
- از کسب و کارهای محلی برای بازاریابی باشگاه خود استفاده کنید.
- از محتوای مفید برای سایت خود استفاده کنید.
- سایت شما باید قوی در برقراری ارتباط باشد.
- از مطالب آموزشی، سرگرمی و الهام بخش استفاده کنید.