برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

اخبار این ماه بدنسازی

لشکرکشی عضلات ایرانی به هندوستان

دومین مسترالمپیای آماتوری هندوستان میزبان بدنسازان ایرانی خواهد بود.

همانطور که پیش از این اعلام کردیم، رقابت های مسترالمپیای آماتوری هم به دلیل عنوان جالبش و هم به دلیل اینکه در برخی از آنها بیشترین کارت حرفه ای یعنی، سه کارت برای اورالی هر رشته داده می شود، اهمیت بالای برای بدنسازان پیدا می کند.

که مسترالمپیای آماتوری هندوستان نیز این گزینه ها را دارد از طرفی به این دلایل، گزینه نزدیکی مسیر و پایین بودن هزینه ها را نیز اضافه کنید که در مجموع و در تقویم بلند بالای اِن.بی سی باعث می شود این مسابقه برای ایرانیان به عنوان بهترین گزینه و یا بهتر بگوییم گزینه طلایی معرفی شود.

با گران شدن دلار و البته گران شدن هزینه های سفر، یک مسابقه در کشورهای دور از ایران در حدود پانزده تا بیست میلیون تومان هزینه بر می دارد.

اما همانطور که در چند پست قبل اعلام کردیم هزینه سفر به هندوستان چیزی در حدود هفتصد دلار است. از سوی دیگر آمادگی بدنی ایرانیان و تعداد کارت های حرفه ای هندوستان در نهایت این نوید را می دهد که دسترسی به کارت حرفه ای در این رقابت بالاترین احتمال را داشته باشد، به خصوص برای فیزیک کلاسیک چرا که از پنج قهرمان دسته های قدی این رشته، سه نفر کارت می گیرند.

با این استدلال قهرمانان فیزیک در رتبه بندی خوش شانس ها و در نهایت پرورش اندام کاران در رتبه نهایی قرار دارند.


لحظات سخت چوپان تا المپیا

دوست داریم خوش بین باشیم اما شرایط به شکلی است که ممکن است متاسفانه ویزای چوپان صادر نشود.

اگر متاسفانه این اتفاق رخ دهد، هم ما، هم طرفداران چوپان و هم فلکس لوییس بعد از رقابت های المپیا می توانیم واقعیت یک رقابت چالش برانگیز را درک کنیم.

نیکلاس ولیوود در المپیا شرکت می کند، تصاویر او در کنار لوییس و این تصاویر می تواند یک رقابت را در ذهن ما بازسازی کند و امیدواریم که چوپان در این بازسازی تصویری موفق و پرچمدار باشد.

پی نوشت: اولین رقابت حرفه ای بعد از المپیا می تواند به میدانی برای رقابت جویان با مدعیان المپیا تبدیل شود.

معمولا آنها برای کسب سهمیه سال بعد و یا شرکت در مسابقه برای پُربار کردن کارنامه قهرمانی خود طی سه یا چهار هفته در رقابت های بعد از المپیا شرکت می کنند.


غول پرطرفدار نتایج گزارش کالبد شکافی ریچ پیانا

جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ بود که خبر مرگ ریچ پیانا ۴۶ ساله در شبکه های مجازی منتشر شده، ریچ بیش از ۲ هفته در کما بود و تا به امروز که خبر کالبد شکافی او منتشر شد علت مرگ او پنهان بود و پس از انتشار هم خبر مرگ او در هاله ای از ابهام است!

شش پزشک متخصص ایالت فلوریدا کالبد شکافی ریچ پیانا را بر عهده داشتند که می توانید گزارش کامل این پزشکان را در وبسایت Muck Rock که به زبان انگلیسی هست مطالعه کنید. طولانی ترین قسمت گزارش کالبد شکافی مرگ ریچ، تورم ریه و پر شدن ریه های او با مایع بود.

در زیر عناصر کلیدی دیگر که در گزارش ذکر شده را خواهید خواند.

بزرگ شدن قلب ( نشانه بیماری قلبی)، گرفتگی خفیف عروق کرونری، کبد چرب، مشکلات تیروئید، تغییر رنگ و تورم کلیه ها، تورم و خون ریزی مغزی ascites (انباشت مایع حاوی پروتئین در شکم) در نهایت علت اصلی مرگ او از طریق این گزارش مشخص نشده است، واضح است او بخاطر مصرف داروهای افزایش عملکرد جسمانی مشکلات قلبی شدیدی داشته است.

ریچ پیانا به مدت ۱۸ روز در کما بود و سرانجام سالم از کما بیرون آمد و در بیمارستان بستری بود.

همانطور که در گزارش ذکر شده ریچ پیانا مشکلات سلامتی زیادی داشته که سبب مرگ او شده، اما مصرف مواد در گزارش ثبت نشده است. شما فکر می کنید آیا علت مرگ ریچ فرای موارد گزارش است؟


تیم های برتر رقابت های استان فارس معرفی شدند.

رقابت های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی استان فارس روز های اول و دوم شهریور ماه با حضور بیش از ۱۲۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی شهید دستغیب برگزار شد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در پایان این رقابت ها در رشته بادی کلاسیک شهرستان های داراب و باشگاه نیما و البرز به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته فیزیک باشگاه جوان به مقام نخست رسید و باشگاه های چوپان و سرو در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رشته پرورش اندام نیز باشگاه بهنام بالاتر از بقیه در جای اول ایستاد. باشگاه ارزشمند دوم شد و باشگاه اکبری مقام سوم را بدست آورد. نفرات منتخب رقابت های شیراز این هفته عازم رقابت های قهرمانی کشور تبریز ۲۰۱۸ خواهند شد.


نخستین جلسه مسوولان برگزاری رقابت های تبریز ۲۰۱۸ برگزار شد.

نخستین نشست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با دست اندرکاران رقابت های پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک قهرمانی کشور(تبریز ۲۰۱۸) در محل فدراسیون برگزار شد.

ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون در نشست با دانایی نماینده هیات آذربایجان شرقی، نصیبی دبیر فدراسیون،جبلی رئیس کمیته داوران، هاشمی رئیس کمیته مسابقات، فخیمی، مسئول حراست فدراسیون، چشمی بازرس فدراسیون و نادری سرپرست کمیته استانها در محل فدراسیون برگزار شد، خطاب به حاضران در جلسه از اهمیت مسابقات و رعایت اصل صرفه جویی در تمامی امور آن صحبت کرد.

پور علی فرد گفت: از خود من تا بقیه همه ملزم به رعایت شرایط روز کشور بوده و باید در تمامی موارد از نوع سفر، اقامت، حضور در مسابقات و … را مدیریت کرده تا کمترین هزینه به میزان تحمیل شود.

پور علی فرد در ادامه نشست از مسوولان برگزاری خواست تا در طول برگزاری به هیچ وجه منطق را فدای احساس نکرده و همان کاری را انجام دهد که به کیفیت برتر مسابقات کمک می کند.

در ادامه جلسه شرکت کنندگان هر کدام به فراخور مسوولیتی که داشته،راهکارهای مناسب را ارائه داده و قرار شد تا زمان برگزاری مسابقات در خصوص اطلاع رسانی، چنین جلساتی همواره تداوم داشته باشد.


نصیبی: متفاوت ترین مسابقات را در تبریز برگزار خواهیم کرد

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک قهرمانی کشور(انتخابی تیم ملی) در تبریز بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی پرورش اندام (IFBB) برگزار خواهد شد.

مهدی نصیبی دبیر فدراسیون ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت، کلیه مراحل مسابقات از وزن کشی تا برگزاری، جملگی بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی پرورش اندام IFBB برگزار شده و استان ها باید این مهم را مد نظر خود داشته باشند.

نصیبی درباره فهرست اسامی ورزشکاران استان های شرکت کننده گفت: کلیه لیست ها باید بدون خط خوردگی بوده و تمامی مسوولیت ها نیز در این ارتباط بر عهده سرپرست استان اعزامی خواهد بود. سرپرستی که باید کتباً توسط رئیس هیات به برگزار کنندگان مسابقات معرفی شده باشد. دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه ضمن دعوت تمامی استان های شرکت کننده به نظم و انضباط و قوانین و مقررات در طول برگزاری مسابقات تبریز گفت: قطعاً رقابت های تبریز با تمامی مسابقات ادوار گذشته تفاوت های اساسی بسیاری خواهد داشت. و ما تلاش خواهیم کرد هر آنچه را که به سطح کمی و کیفی مسابقات کمک می کند را رعایت نمائیم. نصیبی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک از حضور ورزشکاران عزیزی که دارای ناهنجاری های داوری شامل پارگی عضلات بلید، جوش های نامتعارف و … باشند در هنگام وزن کشی و مسابقات ممانعت بعمل خواهد آمد.


برگزاری موفق نشست مسوولان آموزش سراسر کشور

نشست رئیس، دبیر و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با مسوولان کمیته های آموزش هیات های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، نشست مدیران فدراسیون با روسای کمیته های آموزش هیات های سراسر کشور در محل تالار اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

ابتدای جلسه، ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون از اهمیت آموزش برای مدعوین سخن گفت و اعلام داشت که موضوع سامانه ملی ثبت نام کار بزرگی است که در فدراسیون انجام شده و باید تقویت شود.

پور علی فرد در ادامه گفت: هر چه آموزش کیفیت بالاتری داشته باشد و بیشتر مورد توجه قرار گیرد، قطعاً ورزش ما به سوی علمی تر شدن گام های سریع تری را برخواهد داشت و این یک موقعیت بسیار بزرگ به حساب می آید.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: امیدوارم با شروع به کار سامانه ملی ثبت نام دیگر کاری از گذشته در بحث آموزش باقی نمانده باشد و این مسئله تمام تلاش ما در کمیته آموزش را این روزها به خود معطوف کرده است.

ناصر امیری رئیس کمیته فدراسیون نیز اظهار داشت: خوشحالم که بگویم کمیته آموزش ما یکی از کمیته های موفق و از بهترین کمیته های آموزشی در بین فدراسیون های ورزشی محسوب می شود حجم بالای انتشار کتاب های علمی در رشته بدنسازی و پرورش اندام باعث تعجب خیلی ها شده است و به این معناست که ما در کار آموزش موفق عمل کرده ایم.

امیری در ادامه از اهمیت سامانه ملی ثبت نام برای مدعوین گفت و خاطر نشان کرد که قرار است کلیه امور ثبت نام از این به بعد از طریق سامانه ملی انجام شود در ادامه جلسه حسین پور در خصوص نحوه عملکرد سامانه ملی ثبت نام صحبت هایی را برای مدعوین عنوان داشته و متعاقب آن هم مسئولان کمیته های آموزش سراسر کشور به بیان دیدگاه های خود پرداختند.


اصفهان قطب بدنسازی کشور است.

اقتصاد ایران: اصفهان – رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام اصفهان از برتری استان در ورزش بدنسازی خبر داد و گفت: استان اصفهان در رشته های مختلف جزء سه تیم برتر کشور بوده و قطب بدنسازی کشور به شمار می رود.

حسین یار محمدیان در گفت و گرو با خبر نگار مهر درباره جایگاه ورزش بدنسازی و پرورش اندام در استان اصفهان اظهار داشت: طبق آخرین رتبه بندی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان، هیئت برتر کشور است و در جایگاه نخست قرار دارد.

وی پیرامون افتخارات استان در این رشته ورزشی بیان کرد: در حال حاضر ما بیش از ۱۰ نفر قهرمان در مسابقات مختلف بین المللی و چند صد نفر قهرمان در مسابقات کشوری داریم؛ در رشته مچ اندازی همواره رتبه اول یا دوم کشور بوده و از این نظر قطب کشور هستیم، در رشته پاور لیفتینگ نیز ما در هر مسابقه ای که شرکت کردیم همواره جزء سه تیم برتر بوده ایم همچنین در مسابقات کشوری قوی ترین مردان که سال گذشته در کرج در دو وزن منفی ۹۵ و منفی ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد در هر دو وزن تیم استان اصفهان اول شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان پیرامون دوره های آموزشی برگزار شده از سوی این هیئت توضیح داد: کلاس های آموزشی متعدد مربی گری بدنسازی و غیره برای بانوان و آقایان برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد.

وی به برنامه های فرهنگی این هیئت اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا، بزرگداشت هایی برای پیشکسوتان، نصب تابلوها و تصاویر پیشکسوتان و مفاخر استان در ابعاد بزرگ بکارگیری و استفاده از اتوماسیون اداری در هیئت و غیره از جمله برنامه های فرهنگی است که در هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان اصفهان انجام شده است.


رقابت ۷۰ بانوی مچ انداز در شیراز

رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان فارس با معرفی نفرات برتر استان در روز جمعه ۲۹ تیر ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان فارس با حضور ۷۰ بانوی مچ انداز برگزار شد که در رده سنی زیر ۱۸ سال تیم رزقان به مقام اول رسید، فروزان گزارش دوم شد و کازرون در جایگاه سوم ایستاد.

در رقابت های مستر تیم باشگاه ایران زمین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم های نام آوران و کازرون به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

باشگاه فروزان گزارش در رده سنی جوانان در عملکرد بهتری داشت و به مقام قهرمانی رسید. باشگاه ایران زمین در جایگاه دوم ایستاد و شهرستان رزقان بطور مشترک با تیم های کازرون و ایثار به مقام سوم رسیدند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی