برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

logo
منو
برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

کاتالوگ

مقالات

مشاوره تجهیز باشگاه

اخبار بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

لیست باشگاه بدنسازی

تبلیغات

برنامه بدنسازی

موزیک بدنسازی

کلیپ بدنسازی

معرفی کارخانه بدنسازی

آموزش مربیان

مقالات

اخبار بدنسازی

کاتالوگ

مشاوره تجهیز باشگاه

تبلیغات

لیست باشگاه بدنسازی

لیست مربیان بدنسازی

۱۰ روش ارزان برای ارتقا کسب و کار باشگاه شما

(قسمت اول)

بازاریابی باشگاه روندی مداوم است. تبلیغات به صورت دوره ای و قطعی برای پر رونق ماندن کسب و کار باشگاه شما کافی نخواهد بود. بلکه باید همیشه در فکر ایده تبلیغات بهتر، شعار تبلیغاتی مناسب هم باشید. در اینجا راه حل هایی که به صرفه هستند و به شما در بهبود کسب و کارتان کمک می کند را ارائه می دهیم.

ده راه حل مقرون به صرفه زیر برای کسب و کار شما ضروری است.

۱- حمایت از خیریه ها:

بهترین روش برای این کار این است که خیریه یا انجمنی را انتخاب کنید و تبلیغات کوتاه مدت و بلند مدت را انجام دهید. بعد یک روز خاص را انتخاب کنید و شروع به ثبت نام کنید و اعلام کنید که درآمد حاصل از این دوره ثبت نام به عنوان مثال ۵۰ درصد آن صرف کار خیر مشخصی خواهد شد، حتی می توانید برای اینکه بیشتر به رسمیت شناخته شوید نام باشگاه خود را بر روی پوشاک (تی شرت) بزنید و در همان خیریه به ثبت نام مشغول شوید.

۲- از یک ورزشکار، بدنساز حرفه ای که در باشگاه شما تمرین می کند حمایت کنید.

در ابتدای کار می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال به آن ها محصولات مارک ورزشی باشگاهتان را هدیه دهید تا استفاده کنند و اگر به مسابقه ای می روند لباس باشگاه شما را بپوشند. اما اگر متوجه نشدید که ورزشکار مورد نظرتان به استفاده از پوشاک با آرم باشگاه شما تمایل زیادی ندارد می توانید عضویت رایگان، ساک ورزشی به او هدیه دهید و از این روش او را به یک بیلبورد متحرک تبلیغاتی تبدیل کنید. نیازی نیست که این ورزشکاران خیلی هم حرفه ای باشند، بلکه همینطور که در مسابقاتی شرکت کنند و آن جا از تبلیغات شما استفاده کنند کفایت می کند.

۳- ارسال مقالات مطبوعاتی

روزنامه های محلی را مرور کنید، برای این کار می توانید به وب سایت آن ها بروید، اکثر این نوع روزنامه ها در سایتشون جایی برای ارسال مقاله مطبوعاتی یا فرستادن مطالب جدید را دارند. حداقل می توانید از راه ایمیل با آن ها در ارتباط باشید. و مطالب مطبوعاتی را که نوشته اید را برای آن ها ارسال کنید و از این روش برای تبلیغ خود و باشگاه تان استفاده کنید. البته نه به طور مستقیم، اما حداقل این کار باعث شناخته شدن شما در جامعه باشگاه داران می شود.

ادامه مقاله در شماره بعدی

 

منبع: مجله بدنسازی بادی فول – شماره ۱۶

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

1/5 – (1 امتیاز)
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی