توصیه هایی برای رشد جلو بازو

توصیه هایی برای رشد جلو بازو

سدریک، وقتی که به ارتش اعزام شدی نگران این بودی که نمی توانی مثل همیشه رشد کنی؟ من
آیا این مقاله برای شما مفید بود؟

توصیه هایی برای رشد جلو بازو

وقتی خودتان را محدود می کنید جلوی پیشرفت را می گیرید.

سدریک مک میلان در این مطلب توصیه هایی برای رشد جلو بازو دارد و البته برنامه تمرینی گروه های عضلانی خود را مرور کنید.

در سربازی، نگه داری کنید نه رشد.

  • سدریک، وقتی که به ارتش اعزام شدی نگران این بودی که نمی توانی مثل همیشه رشد کنی؟ من به زودی سرباز می شوم و نگران این هستم که نتیجه همه این سال هایی که به سختی تلاش کرده ام. با خاک یکسان شود. من مطمئنم که در آنجا هم هر روز صبح تمرین های بدنی خواهیم داشت، ولی همین هم به شدت کاتابولیک (تخریبی) است.

  • هدف من در این زمان به جای رشد، فقط نگه داری بود. اگر عضله های شما واقعی باشد، برای حفظ بخش اصلی اش فقط به تغذیه مناسب و آب نیاز دارید. شما باید هر وقت که توانستید، تا هر چقدر که توانستید غذا بخورید، ولی همچنین باید این را هم بدانید که در آنجا چیزهای خیلی زیاد دیگری هم هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید و همه چیز بدنسازی نیست. فقط مراقب خودتان و هم خدمتی هایتان باشید. سلامتی مهم ترین چیز است.

هیچ وقت یک آدم عادی نیستید.

  • من می خواهم بر اساس پیشنهاد شما به مدت چند هفته در همه جلسه های تمرینی ام، حرکت هایی برای رشد جلو بازو و یا پشت بازو را به صورت چرخشی اجرا کنم تا ببینم چه نتیجه ای به من می دهد. به نظرم می آید که اگر بازوهایم را با مقدار بسیار زیادی از تمرین های پر شدت نابود نکنم. ریکاوری بسیار سریع تری را نسبت به سینه، پشت پاها یا سرشانه هایم دارند. یک نفر روزی به من گفت که چون بازوها و ساق های ما در طول روز زیاد کار می کنند، باید با نرخ تکراری بیشتری تمرین داده شوند، ولی نه با همان شدتی که بر روی اعضای دیگر کار می کنیم. ممکن است که این روش برای یک «آدم عادی» مثل من جواب ندهد، ولی ارزش امتحان کردن را دارد. آیا زمان خیلی زیادی طول کشید تا شما اثرهای این روش تمرینی را متوجه شوید؟ آیا شاهد بهبودی در رشد جلو بازو هایتان بوده اید؟
  • اول از همه، هیچ وقت به خودتان به عنوان یک «آدم عادی» نگاه نکنید. همه بدنسازان برتر دنیا هم تا زمانی که وقت و انرژی شان را به این کار اختصاص نداده بودند، عادی به نظر می رسدند. شما می توانید صاحب بهترین ژنتیک تاریخ و همچنین یک شانس برای قهرمانی دنیا باشید، ولی برای مشخص شدنش باید تلاش کنید. اگر شما خوتان را از لحاظ ذهنی به یک «آدم عادی» بودن محدود کنید، این انرژی منفی می تواند جلوی پیشرفت بدن شما را بگیرد خودتان را وقف هدف تان کنید و به خودتان و همه افراد دیگر نشان بدهید که واقغا چه چیزی را در چنته دارید!

حالا درباره بازو، من بهبودهای این گونه تمرین ها را از همان اول کار مشاهده کردم. اینگونه به نظر می آمد که انگار تمرین های پشت سر هم و ورود جریان خون به این عضله ها باعث می شد تا بهتر رشد کنند. نتایجی که من در چند ماه دیده ام، آن قدر کافی هستند که می خواهم به این نوع تمرین کردن ادامه بدهم. من بعد از هر جلسه تمرینی، در یک روز ۶ ست را برای جلو بازو و روز بعد ۶ ست را برای پشت بازو اجرا می کنم

تکرارها و ست های مورد نیاز برای ساخت «مک بزرگ»

  • آیا شما هنوز هم برای هر عضو بدن، ۶ تا ۹ ست ۱۲ تکراری را اجرا می کنید؟ یا چیزی تغییر پیدا کرده است؟
  • همه چیز هنوز هم در محدوده ۱۲ تکرار است. در مورد ست هایم هم برنامه من چنین شکلی را دارد:

سینه

فلای سینه با دستگاه ۳ ست

کراس اور با سیم کش ۳ ست

پرس بالا سینه با هالتر ۱ ست

پشت

زیر بغل سیم کش یا بارفیکس ۳ ست

زیر بغل پاروی نشسته با سیم کش یا زیر بغل پارویی خم با هالتر ۳ ست

زیر بغل پارویی تک دست ( با دست چپ) ۳- ۲ (سدریک این حرکت را فقط با دست چپ انجام می دهد، چون زیر بغل چپ او کمی از سمت راست کوچک تر است)

سرشانه

نشر جانب با دستگاه ۳ ست

نشر جلو یا پشت ۳ ست

پرس سرشانه ۳- ۲ ست

چهار سر ران

جلو پا با دستگاه، پرس پا، لانچ (جاینت ست) ۳ ست

همسترینگ

پشت پا نشسته با دستگاه، ددلیفت پا صاف (سوپرست) ۳ ست

پشت پا خوابیده با دستگاه ۳- ۲ ست

ساق

۵ ست با تکرار دلخواه، یک جلسه در میان جلو بازو

۶ ست با تکرار دلخواه، یک جلسه در میان پشت بازو

۶ ست با تکرار دلخواه یک جلسه در میان

*

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.
به اشتراک بگذارید:
داغترین مطالب سایت
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در رشد قد
تاثیر بدنسازی و پرورش اندام در...
 
۷۸۶دیدگاه
مکمل ارژنین
آشنایی با مکمل ال-آرژنین و سوا...
 
۷۵۷دیدگاه
برنامه بدنسازی
مشاوره و دریافت آنلاین برنامه ...
 
۵۸۴دیدگاه
نوجوانان ، بدنسازی، تهدیدها وفرصتها
نوجوانان – بدنسازی، تهدی...
 
۵۳۳دیدگاه
روش دریافت کارت مربیگری بدنسازی
روش دریافت کارت مربیگری بدنساز...
 
۵۲۶دیدگاه
سوال جواب های متداول و رایج در بدنسازی و فیتنس
سوال جواب های متداول و رایج در...
 
۴۲۵دیدگاه

ارسال دیدگاه