برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

اخبار جدید بدنسازی

دوره مربیگری درجه ۲ بدنسازی و پرورش اندام ویژه بانوان و آقایان ۱۶ لغایت ۲۳ شهریور ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان واجد شرایط در استان تهران می توانند تا تاریخ ۳ شهریور ماه با مراجعه به فدراسیون و ارائه مدارک ذکر شده در ذیل نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. نمایندگان سایر استان ها نیز می توانند اسکن مدارک خود را ارسال کنند و اصل مدارک را روز برگزاری دوره به مسئول مربوطه ارائه دهند.

مدارک مورد نیاز:

۱ –تصویر برابر با اصل مدرک درجه ۳ که حداقل ۳ سال از زمان آن گذشته باشد.

تبصره: چنانچه مدت ۲ سال از اخذ مدرک درجه ۳ گذشته است علاقه مندان با داشتن ۱۴ سمینار ۵ امتیازی می توانند در کلاس مذکور شرکت نمایند.

۲ –حداقل سن ۲۳ سال تمام می باشد.

۳ –تصویر برابر با اصل شناسنامه و کارت ملی

۴ –تصویر برابر با اصل کارت پایان خدمت و مدرک تحصیلی

۵ –تصویر فیش واریزی به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۶ ریال (دوره تخصصی و عمومی)

۶ –تعداد ۳ قطعه عکس ۴¯۳

۷ – گواهی عدم اعتیاد و سوء پیشینه( تهرانی ها با مراجعه به فدراسیون و شهرستان ها با مراجعه به دفتر هیات بدنسازی استان می توانند نسبت به دریافت معرفی نامه اقدام نمایند.

تخلف برخی از باشگاه های بدنسازی به دلیل کسب درآمد بیشتر است.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از ساماندهی فیزیکی باشگاه های بدنسازی در کشور خبر داد و گفت: برخی از باشگاه ها برای افزایش درآمد، اقدامات خلاف قانون انجام می دهند.

ناصر پور علی فرد درباره توزیع ناهمگون باشگاه های بدنسازی و بر پای بیشتر از این باشگاه ها در زیر زمین ساختمان ها افزود: تا سه ماه قبل فدراسیون به دلیل اینکه عضو کمسیون ماده پنج نبود هیچ مسوولیتی در این زمینه نداشت، اما اداره کل جدیدی به نام اداره کل باشگاه های ورزشی در ساختار جدید وزارت ورزش و جوانان ایجاد شده است که با تصمیم گیری و نظارت های این اداره کل، مشکل توزیع ناهمگون باشگاه های ورزشی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری سومین جلسه کمیته نظارت بر سلامت باشگاه ها، خاطر نشان کرد، کمیته نظارت بر سلامت باشگاه های ورزشی به دستور وزیر ورزش و جوانان و متشکل از مسوولان مختلف وزارت خانه ها و ارگان های مختلف تشکیل شده است. تعیین فاصله فیزیکی باشگاه های ورزشی و تاسیس بر اساس نیاز استان، شهرستان، شهر از مواردی است که در این کمیته درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: بخش خصوص حضور فعالی در رشته بدنسازی دارد و وظیفه سنگین و سخت نظارت بر این باشگاه ها به عهده فداسیون بدنسازی است؛ متاسفانه بیشتر باشگاه ها مستاجر هستند و به دلیل بالا بودن اجاره بها ممکن است، دست به اقدامات خلاف و غیر قانونی نیز بزنند. چنانچه هیات ها، فدراسیون و یا وزارت ورزش و جوانان به هر طریقی از این رفتارهای غیر قانونی مطلع شوند، برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت یک ساله بازرسان تا پایان اردیبهشت ماه امسال و انجام ۱۰ هزار بازدید از باشگاه های بدنسازی، تصریح کرد: نظارت بر باشگاه ها در سراسر کشور انجام می شود و در استان تهران نیز به صورت مستمر ادامه دارد. برای نظارت بهتر و بیشتر بر باشگاه های ورزشی بازرسان بیشتری استخدام و به کار گرفته خواهند شد

پور علی فرد افزود: گزارش تخلف اماکن ورزشی به اداره کل نظارت بر باشگاه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان ارسال و تخلفات خاص مربیان در فدراسیون رسیدگی می شود و با آنان در کمیته انضباطی برخورد خواهد شد زیرا وظیفه ما حفظ و حمایت خانواده هایی است که فرزندان خود را با اعتماد به ما به باشگاه ها می سپارند.

وی خاطر نشان کرد: ناظران ما به طور مرتب در حال بازرسی هستند و اگر مورد خلافی را مشاهده کنند به طور قطع رای تنزیل درجه و یا لغو مجوز مربیگری فرد خاطی خواهیم داد همچنین نتایج کمیته انظباطی به تمامی باشگاه های کشور اعلام می شود. از رسانه ها می خواهیم اگر جایی خلافی را مشاهده کردند، قبل از اینکه رسانه ای شود به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی کنیم.

مراتی: فاتح کارت حرفه ای شرو کلاسیک

حسین مراتی یک از بدنسازان تحصیل کرده و کارشناس ارشد تربیت بدنی با گرایش فیزیولوژی است که زیر نظر مرتضی اینانلو تمرین می کند. او هفته گذشته موفق شد در مسابقه شرو کلاسیک به مقام قهرمانی برسد و در نهایت با کسب عنوان اورالی، کارت حرفه ای را نیز دریافت کند.

مراتی علاوه بر این، دو عنوان جهانی فدراسیون WBPF را در دو سال گذشته کسب کرده است. مراتی امسال در رقابت های شرو کلاسیک شرکت کرد و اولین تجربه او در فدراسون NPC با قهرمانی و سپس اورالی همراه شد تا از این پس او را در رقابت های حرفه ای فیزیک ببینیم.

اولیسس؛ مهر ماه در تهران!

هفدهمین نمایشگاه تجهیزات ورزش، بیستم مهر ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی برگزار خواهد شد.

نمایشگاهی که بیشتر محل تجمع بدنسازان و شرکت های وابسته به این رشته ورزشی خواهد بود. امسال نیز شرکت های بسیاری با محصولات و خدمات جدید و البته همراه با اعضای تیم ورزشی خود، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

غرفه بایونک امسال شاهد حضور اولیسس خواهد بود و از محصول«ایزووی زیرو» این شرکت با مجوز بهداشت رونمایی خواهد شد.

مسابقات قهرمانی پرورش اندام فیزیک و بادی کلاسیک شهرستان نظر آباد

بیست و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام، فیزیک و بادی کلاسیک شهرستان نظر آباد در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان روز جمعه مورخه ۱۲ مرداد در سالن شهید توسلی برگزار می گردد.

شرایط شرکت در مسابقات بادی کلاسیک و فیزیک:

۱ –مسابقه بادی کلاسیک در ۵ گروه قدی ۱۶۸ تا ۱۸۰+ سانتی متر

۲ –مسابقه فیزیک در ۵ گروه قدی ۱۷۲ تا ۱۸۱+ سانتی متر

شرایط شرکت در مسابقات پرورش اندام:

۱ –جوانان متولد ۱۳۷۴ به بعد با همراه داشتن شناسنامه در اوزان ۷۵ و ۷۵+ کیلوگرم

۲ –بزرگسالان اوزان ۶۰ تا ۱۰۰+کیلوگرم

۳ –پیشکسوتان ۴۰ تا ۵۰ سال و بالای ۵۰ سال بدون احتساب وزن

۴ –داشتن کارت بیمه ورزشی الزامی است.

۵ –ورودی شرکت کنندگان ۰۰۰/۷۰ تومان می باشد.

۶ – به اورال پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک هر کدام مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۳ ریال اهدا خواهد شد.

۷- به سه نفر برتر هر وزن حکم و مدال ویژه قهرمانی و به تیم های برتر کاپ و لوح قهرمانی اهدا می گردد.

۸ – به همه قهرمانان هر وزن مکمل های ورزشی اهدا می گردد.

۹ –زمان وزن کشی جمعه ۱۲ مرداد ساعت ۹ الی ۱۲ قبل از ظهر

۱۰ –زمان مسابقه جمعه ۱۲ مرداد ساعت ۱۴ بعدازظهر سالن شهید توسلی شهرک سید جمال الدین

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های :

۰۹۱۲۲۱۴۰۹۳۱ حسین غلامرضایی، ۰۹۳۶۹۳۷۷۴۷۵ یاور قره داغی و ۰۹۱۲۲۶۳۵۱۹۱ رضا آزاد رنجبر تماس حاصل فرمایید.

ناصر پور علی فرد سوگوار شد

ناصر پور علی فرد رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در غم از دست دادن مادر گرامی شان به سوگ نشست.

ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار، از خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته علو درجات و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی