فهرست مطالب

نمونه ای از رژیم غذایی

با این رژیم شما هفته ای یک الی یک و نیم کیلو گرم لاغر خواهید شد.

پنجشنبه

صبحانه: یک لیوان شیر کم چربی، یک لیوان چای تلخ، دو عدد بیسکویت ساقه طلایی.

میان وعده: یک تکه هندوانه به وزن تقریبی ۲۰۰ گرم.

ناهار: یک ظرف سالاد کاهو، خیار و گوجه فرنگی با آبلیمو و نمک؛ یک کاسه کوچک ماست کم چربی؛ یک عدد سمبوسه متوسط و یا یک قاشق غذا خوری سالاد الویه با یک تکه نان به اندازه کف دست و یا ۲ تکه پیتزا معمولی (هر عدد پیتزا = ۸ تکه پیتزا)

میان وعده: نصف لیوان توت فرنگی.

شام: یک سیخ کباب کوبیده یا برگ یا جوجه معمولی؛ ۳ قاشق غذا خوری برنج آبکش شده؛ یک لیوان دوغ با پودر گل سرخ و یا آویشن؛ یک کاسه کوچک سالاد فصل بدون سس با آبلیمو و نمک.

این رژیم غذایی را باید با موارد زیر انجام دهید:

  1. روزانه ۷-۸ لیوان آب میل کنید.
  2. روزانه یک عدد قرص کلسیم د؛ یک عدد قرص ویتامین ث؛ هفته ای ۲ عدد ویتامین A؛ ۲ عدد قرص ویتامین E مصرف کنید.
  3. از کرم های مرطوب کننده صورت همیشه استفاده کنید.
  4. روزانه یکبار حمام کنید. حمام هر روز انسان را لاغر می کند.
  5. هر روز یک ساعت پیاده روی داشته باشید.
  6. روزانه ۵۰ عدد ورزش دراز و نشست معکوس انجام دهید.
  7. اگر روزهای اول احساس گرسنگی کردید به یاد لاغر شدن خود بعد از ۱۰ روز بیفتید و برگرسنگی خود غلبه کنید.
  8. بعد از اجرای این رژیم به مدت چند روز بی اختیار اشتهای شما کم خواهد شد و دیگر میل به غذا خوردن زیاد نخواهید داشت پس فقط چند روز صبر کنید ولی بعد از لاغر شدن هرگز دوباره پرخوری نکنید.
  9. در صورت داشتن مشکلی به پزشک خود تماس بگیرید.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه