برنامه بدنسازی

آگهی بدنسازی

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

نقشه سایت

پروفایل کاربری

logo

درخشش بدنسازان ایرانی و دیگر اخبار

درخشش بدنسازان ایرانی در سنگاپور

مسابقات جهانی بدنسازی فدراسیون های WFF و NABBA هفته گذشته در سنگاپور برگزار شد.

علی شمس قمر مربی تیم اعزامی در این باره گفت: سطح کیفیت مسابقه این فدراسیون ها که در ایران دنبال نمی شود برایم باور کردنی نبود. رقابت های این دوره بیش از ۳۵۰ شرکت کننده داشت و بدنسازان برجسته ای در آن شرکت داشتند.

ایران هم با یک تیم پنج نفره در این مسابقه شرکت داشت که در دسته پرورش اندام وزن آزاد امیر کاشانی موفق به کسب مقام قهرمانی و ورود به حرفه ای ها شد و بلافاصله در حرفه ای ها شرکت کرد و مدال برنز در این دسته را نیز از آن خود کرد.

همچنین امین جودکی در دسته فیزیک مثبت ۱۷۲ به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره جهان را از آن خود کرد. آمحمد حیدری در دسته فیزیک کلاسیک با رقابت نزدیک چهارم، پرهام رسولی در دسته جوانان پنجم و سعید باباپور در دسته کلاسیک ششم شدند.

۳ بدنساز ایرانی روی استیج ونکوور

علی نجفیان، شاهین ذوالفقاری و پوریا فرتاج سه بدنساز ایرانی خواهند بود که در رقابت های حرفه ای ونکوور شرکت می کنند.

نجفیان که یکی از اولین بادی کلاسیک ایران است، هفت سال است که در کانادا اقامت دارد و در این مدت توانست با قهرمانی های متعدد صاحب کارت حرفه ای شود. شاهین ذوالفقاری در فیزیک حرفه ای و پوریا فرتاج در فیزیک کلاسیک آماتوری، روی صحنه می روند.

اورالی شمس در آمریکا

مهرداد شمس فیزیک کار ایرانی مقیم آمریکا در جریان رقابت های ایالتی آمریکا توانست اورال فیزیک شود.

این بدنساز ۳۱ ساله شیرازی مدت ۱۰ سال است که اقامت آمریکا را دارد و در فلوریدا ساکن است. او اولین بار، پنج سال پیش در مسابقات شرکت کرد و تا به حال توانسته است دو عنوان اورالی و یازده مدال مسابقات فیزیک ایالتی را به دست آورد.او زیر نظر دان لانگ از قهرمانان حرفه ای دهه نود پرورش اندام فعالیت می­کند و مربی فیگور تیم فیزیک دان لانگ نیز هست. شمس با اورالی در رقابت های آلاباما به مسابقات کشوری راه پیدا کرد و حالا قصد دارد در رقابت های فیزیک کشوری ایالات متحده شرکت کند تا شانس خود را برای کسب کارت حرفه ای محک بزند.

ویزای شرافت نرسید!

مهدی شرافت فیزیک کار حرفه ای کشورمان به دلیل صادر نشدن ویزای کانادا مجبور شد از حضور در رقابت حرفه ای ونکوور انصراف دهد.

نزدیک ترین رقابت حرفه ای که شرافت می تواند شرکت کند، مسابقات ویتنام است که بیست و هفتم مرداد برگزار می شود.

بخشنامه مسابقات بدنسازی جاده ابریشم

ششمین دوره مسابقات پرورش اندام و بادی کلاسیک و فیزیک جاده ابریشم، جهت تشکیل تیم منتخب برای شرکت در مسابقات انتخابی و قهرمانی استان تهران برکزار می شود. هیات پرورش اندام بخش بوستان همانند قبل با پتانسیل بالای ورزشکاران این حوزه مسابقات بزرگی را برگزار خواهد کرد.

اورال پرورش اندام ۱ میلیون تومان، اورال بادی کلاسیک ۱ میلیون تومان و اورال رشته فیزیک ۱ میلیون تومان دریافت خواهند کرد. به نفرات اول تا ششم حکم، مدال و جوایز نفیس از طرف شرکت ساپلند و همچنین به نفرات و تیم های برتر جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

پرورش اندام اوزان جوانان ۷۵- و +۷۵، پرورش اندام بزرگسالان ۶۵ تا ۱۰۰+، پرورش اندام پیشکسوتان در دو رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال و ۴۵ تا ۵۰ سال. فیزیک در دسته های ۱۷۲، ۱۷۵، ۱۷۱، ۱۸۱ و ۱۸۱+ سانتیمتر و رشته بادی کلاسیک در گروه های قدی ۱۸۰، ۱۷۵، ۱۷۱، ۱۶۸، و ۱۸۰+برگزار خواهد شد. کلیه دسته های این مسابقه ۲ کیلو ارفاق وزنی دارد.

وزن کشی مسابقات روز چهار شنبه ۲۰ تیر ماه ۹۷ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ و همچنین پنج شنبه ۲۱ تیر ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ خواهد بود.

شروع مسابقه نیز از ساعت ۱۲ روز پنج شنبه به ترتیب فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام(پیشکسوتان جوانان بزرگسالان) می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می­توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید:

آدرس محل وزن کشی و برگزاری مسابقات:

تهران بزرگراه آزادگان، اتوبان تهران ساوه، نسیم شهر، بلوار الغدیر، شهرک اورین، خیابان پهلوان تختی مجموعه ورزشی شهید مهدوی اورین

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

اولین امتیاز را بدهید
مقالات تصادفی

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درج آگهی بدنسازی