فهرست مطالب

ورزش کردن با تردمیل یکی از بهترین روش ها برای کاهش چربی بدن و اضافه وزن است. مثل هر ورزش دیگری ابتدا آهسته شروع به پیاده روی و دویدن کنید. اگر تازه کار هستید بهتر است که شروع به پیاده روی کنید و سپس به تدریج بر سرعت تردمیل اضافه کنید.

میتوانید ۱۵ دقیقه صبح و ۲۰ دقیقه قبل از ناهار و ۱۰ دقیقه هم قبل از شام پیاده روی سریع داشته باشید. با شکستن زمان های ورزش به زمان های کوتاه تر، به همان میزانی که در یک دفعه و مدت بیشتری ورزش میکنید، کالری خواهید سوزاند و این کار مسلما برای افراد شاغل و با توجه به وقتی که دارند مناسب تر است.

تردمیل برای ورزشکاران با سابقه و حرفه ای یک سری برنامه ها در خود دارد و اگر خودتان هم خواستید میتوانید بر شدت ورزش خود بیفزایید، و این کار را میتوان با افزودن شیب و یا سرعت دستگاه انجام داد.

تردمیل بهتر است یا دوچرخه ثابت

بهترین برنامه ورزشی با تردمیل آن است که به صورت یک عادت روزانه تبدیل شود، در صورت رعایت این نکته سوخت و ساز بدن بالا میرود و برای سوزاندن چربی های بدن بسیار موثر است. هنگام استفاده از تردمیل قدم های متناسب و راحت بردارید و بر تنفس خود متمرکز باشید.

افرادی که دچار مشکلات استخوانی و مفاصل در پا هستند و کسانی که پایشان آسیب دیده و یا تورم و درد در این ناحیه دارد، به دلیل فشاری که به پاها وارد میشود نباید از تردمیل استفاده کنند.

آیا این مقاله مفید بود؟ امتیاز دهید

5/5 – (4 امتیاز)
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
آخرین مقالات
پاسخ به پر تکرار ترین سوالات شما

1- چطور یک برنامه بدنسازی یا فیتنس دریافت کنم؟

برنامه بدنسازی، تغذیه و مکمل برای هر فرد با شرایط بدنی او، قد، وزن و سابقه ورزشی اش متفاوت است باید یک مربی با در نظر گرفتن تمامی این شرایط برای شما برنامه طراحی کند.

دریافت برنامه آنلاین

2- چطور برای مربیگری بدنسازی و فیتنس اقدام کنم؟ 

برای مربی شدن نیاز است شما آموزش های اولیه را طی کنید سپس با آماده کردن مدارک و شرایط ثبت نام  جهت شرکت در کلاس های آن اقدام نمایید. بیشتر بخوانید…

3- برای چربی سوزی و کاهش وزن بهترین روش ها کدام است؟

بهترین، جدیدترین و کارآمد ترین روش آموزش، نکات ورزشی و تغذیه مناسب با هدف شماست به طوری که تغذیه ورودی خود را کنترول و تمرینات متناسب با توانایی بدنی خود را دنبال کنید.

4- چطور بفهمم چه مکمل و تغذیه ای برای من مفید است؟

افراد متخصصی که در مورد مکمل و تغذیه دوره دیده اند بهترین مرجع راهنمایی شما جهت تغذیه مناسب و مکمل متناسب هستند. 

سوالات متداول مصرف مکمل ها

5- چطور در خانه، بدنسازی و فیتنس کار کنم؟

وقتی شما یک برنامه راهنما برای تمرین در منزل داشته باشید می توانید با حداقل وسایل ورزشی و حتی با استفاده از لوازم منزل مناسب با زمان و توانایی بدن خود را تمرین بدهید.

اگر سوال جدیدی دارید در زیر این مطلب مطرح کنید تا به سوال و جواب ها اضافه شود.

ارسال دیدگاه

58 دیدگاه در “روش آسان برای لاغری با تردمیل

    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
  1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    2. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
      1. نویسنده
      2. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
      1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده

ارسال دیدگاه